Рубрики НовиниІгри

Тижневі продажі гри Fallout 4 в Європі зросли на 7500% — інші ігри серії від Bethesda теж в десятці перших

Опубликовал
Андрей Русанов

Продажі ігор Fallout стрімко зросли по всій Європі, а Fallout 4 повернула собі перше місце. Останню сольну гру франшизи 2015 року купували на 7500% більше, ніж щотижня. Дані GDC включають продажі цифрових ігор на всіх європейських ринках та фізичні продажі в основних країнах.

Зростання пов’язане з великими знижками на ігри франшизи Fallout на всіх майданчиках. Платформи та магазини роблять їх, щоб пов’язати розпродаж з серіалом Fallout, який мав успіх на Amazon Prime.

  1. Fallout 4 (Bethesda)
  2. Helldivers 2 (Sony)
  3. EA Sports FC 24 (EA)
  4. Grand Theft Auto 5 (Rockstar)
  5. Call of Duty: Modern Warfare 3 (Activision Blizzard)
  6. Red Dead Redemption 2 (Rockstar)
  7. Hogwarts Legacy (Warner Bros)
  8. Fallout 76 (Bethesda)
  9. Fallout: New Vegas (Bethesda)
  10. Fallout 3 (Bethesda)

Більшість продажів Fallout 4 цього тижня припадала на ПК — 69% від усіх, решта прийшлася на PlayStation та Xbox. Варто зазначити, що гра є у вільному доступі для передплатників Xbox Game Pass та PlayStation Plus Extra (дані не включені у цю статистику). Також гра доступна на хмарному сервісі Amazon Luna.

Fallout 76 посідає 8 місце за продажами, з 85% купівель на ПК (знову ж таки, гра доступна у Game Pass та PS Plus). Fallout: New Vegas займає 9 місце, а Fallout 3 — 10 місце. Нижче в чартах Fallout Classic Collection піднялася до 43 позиції, Fallout 2 займає 57 місце, а перший Fallout — 70 місце. Зважаючи на те, що телевізійний серіал Fallout зберігає свою популярність й цього тижня, слід очікувати, що європейський топ радикально не зміниться.

Онлайн-курс Бізнес-аналіз. Basic Level від Ithillel.
В ході курсу студенти навчаться техніці збору і аналізу вимог, документуванню та управлінню документацією, управлінню ризиками та змінами, а також навчаться моделювати процеси і прототипуванню.
Приєднатися

Дані GSD включають ігри від компаній-учасниць, які продають ігри через Steam, Xbox Live, PlayStation Network, Nintendo Eshop. Основні компанії-учасники: Activision Blizzard, Bandai Namco, Capcom, Codemasters, Electronic Arts, Embracer Group (включаючи Gearbox, Koch Media, Sabre Interactive), Focus Entertainment, Konami, Marvelous Games, Microids, Microsoft (включаючи Bethesda), Milestone, Nacon, Paradox Interactive, Quantic Dream, Sega, Sony, Square Enix, Take-Two, Tencent, Ubisoft і Warner Bros.

Дані про цифрові носії включають ігри, які продаються в Австрії, Бельгії, Болгарії, Хорватії, Кіпрі, Чехії, Данії, Фінляндії, Франції, Німеччині, Греції, Угорщині, Ісландії, Ірландії, Італії, Люксембурзі, Мальті, Нідерландах, Норвегії, Польщі, Португалії, Румунії, Росія, Словаччині, Словенії, Іспанії, Швеції, Швейцарії, Туреччині, Україні та Великій Британії.

Дані про фізичні носії включають продажі в Австрії, Бельгії, Данії, Фінляндії, Франції, Німеччині, Італії, Нідерландах, Норвегії, Польщі, Португалії, Іспанії, Швеції, Швейцарії та Великій Британії.

Disqus Comments Loading...