Battlefield 6 / EA
Battlefield 6 додала офіційне радіо, щоб слухати музику просто під час боїв — за прикладом GTA. Auto. Але є нюанс: частина треків доступна лише власникам преміум-підписки Battlefield Pro або тим, хто придбав Battlepass Radio за $25.
Радіо вона автоматично вмикається, коли гравець сідає в транспорт у мультиплеєрі або в режимі RedSec Battle Royale. Спільнота каже, це частина підписки Battlefield Pro, де головний бонус тут — плейлист із гучними треками. У добірці — Limp Bizkit, Bob Dylan, Pantera, Snoop Dogg, Red Hot Chili Peppers, Dr. Dre та інші.
За словами президента EA Music, це “запальні хіти від легенд”, які мають додати драйву до гри. Окремо студія співпрацювала зі Spotify, щоб створити офіційний плейлист Battlefield. Його можна знайти на платформі — але це дешевше $25.
Для решти гравців EA залишила загальні радіостанції з персоналізованими добірками треків, які охоплюють «різноманітні жанри» — від року й попу до репу та електроніки. Але, як зазначають фанати, це радше фонова музика, а не добірка хітів 1990-х та 2000-х років.
“Гра коштує 70$, а радіо з музикою все ще за додаткову плату”, — обурюються гравці.
Крім того, критика посилюється на тлі запуску режиму RedSec у Battlefield 6. Гравців обурила реклама, бойова перепустка і те, що “безплатний” режим виявився не таким вже й безплатним. До того ж фанати скаржаться на примусові командні матчі, відсутність соло-режиму та загальну недопрацьованість. Багато хто називає RedSec просто “ще одним способом витягнути гроші”.
Джерело: Tweak Town
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.