Рубрики НовиниІгри

Ubisoft показала шутер Teammates з “розумними” NPC на ШІ, які реагують на голосові команди

Опублікував Маргарита Юзяк

Ubisoft показала прототип шутера Teammates, в якому NPC на штучному інтелекті реагують на голосові команди та розуміють, що бачить гравець.

Проєкт вже тестують кілька сотень людей, але це не майбутня гра. Компанія називає шутер експериментом для дослідження нових механік. Teammates спирається на технологію Neo NPC, яку Ubisoft представила разом із Nvidia ще у 2024 році. Через рік студія пішла далі.

Шутер відбувається в антиутопічному сетингу від першої особи. Гравець грає за члена опору, який пробирається крізь ворожу базу й шукає п’ятьох зниклих колег. Сюди додається система з трьох ШІ-персонажів. Перший з них Джаспар, який реагує на команди, розуміє контекст сцени й змінює налаштування гри. Двоє інших роботизовані NPC Пабло та Софія, які виконують голосові інструкції: від простого “займи укриття” до конкретних бойових дій.

Ubisoft розповідає, що на самому старті гравця навчають говорити, а не натискати кнопки. Він немає зброї, зате в його команді озброєні Пабло та Софія. Щоб розібратися з патрулем ворогів, треба пояснити NPC, де сховатися, коли стріляти й в кого. Джаспар працює за схожим принципом. Він виділяє ворогів, пояснює сюжетні деталі та підказує, що робити далі, або викликає меню за голосовою командною. Студія підкреслює, що це не просто “великий чатбот”, асистент опирається на дані у рівні та враховує дії користувача.

За словами директора з геймплею GenAI Ксав’є Мансанареса, ідея Teammates взялася з ранніх тестів. Тоді гравці швидко знаходили спільну мову з NPC на базі ШІ та підтримували концепцію голосового асистента.

“Джаспар допомагав гравцям, коли ті губилися або не знали, що робити, він міг відкривати меню та налаштування, розповідати більше про світ і сюжет. Нам справді почав подобатися Джаспар й ми побачили, що така система може бути цікавою для багатьох різних типів ігор”, — каже Мансанарес.

Наративна директорка Ubisoft Вірджині Моссер пояснює, що команда прагне відійти від “заздалегідь прописаних скриптів” і перейти до живого діалогу в реальному часі. Так гравці зможуть відчувати, що самі впливають на розвиток історії, а не просто йдуть за готовим сценарієм. NPC більше не діятимуть за шаблоном: вони зможуть імпровізувати, реагуючи на дії гравця. Водночас їхня поведінка залишатиметься в межах характеру та знань про світ, щоб зберегти цілісність історії.

Наразі команда проводить закриті тести Teammates і збирає відгуки від учасників. Студія прагне зрозуміти, як гравці взаємодіють із голосовими NPC та в яких випадках така система перевершує класичні команди через інтерфейс. Ubisoft на тлі великої перебудови розглядає цей проєкт як основу для створення внутрішніх інструментів і майбутніх ігор. Він має стати фундаментом для нових підходів до ігрового досвіду та розвитку технологій у студії.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.