Українці скаржаться на збій роботи банківських карток — Mastercard підтверджує, Visa заперечує

Опублікував Андрій Русанов

Сьогодні, 9 березня, користувачі зіткнулися з проблемами оплати за допомогою банківських карток. Повідомляють про неможливість розрахуватися з використанням терміналів і банкоматів.

Близько 10 години ранку сайт Downdetector зафіксував проблеми як у Mastercard, так і у Visa. Переважна більшість відмов відбувається під час традиційної оплати, близько 13% — під час розрахунку на онлайн, зокрема у Apple Pay та Google Pay.

Як повідомляє «Економічна правда», у ПриватБанку розповіли про проблему та про усунення збою:

«Зараз можуть спостерігатися складнощі під час проведення деяких операцій. Наші фахівці вже займаються усуненням труднощів, приносимо вибачення за тимчасові незручності», — відповіли у ПриватБанку.

Своєю чергою, Monobank розповідає про проблеми лише з Mastercard:

«На поточний момент [11:36] нам відомо про складнощі в роботі платіжної системи Mastercard. Через це спостерігаються проблеми з переказами, може відбуватися скасування операцій, та оплатами картками цієї платіжної системи. На жаль, складнощі мають місце у багатьох банках», — кажуть у Monobank.

Платіжна система Visa заперечує проблему зі своїми картками:

«У зв’язку з розповсюдженням інформації у ЗМІ про перебої в безготівкових оплатах повідомляємо, що проблеми в обробці платежів на стороні Visa відсутні. Потужності Visa обробляють транзакції українських споживачів безперебійно і в повному обсязі», — повідомляє Visa.

У відповідь на запит dev.ua Mastercard підтвердила проблему, проте кажуть про її розв’язання:

«Сьогодні протягом певного часу деякі транзакції за картками Mastercard відхилялися. Ситуацію вже вирішено, і всі системи працюють у звичайному режимі», — повідомляє Mastercard.

Близько 11 години автор цієї новини не зміг розрахуватися карткою через термінал кур’єра. Проте за пів години успішно здійснив оплату онлайн через сайт магазину.