«Укрзалізниця»
«Укрзалізниця» відновила роботу онлайн-сервісів для придбання квитків у резервному форматі — після масштабної кібератаки, що сталася 23 березня.
Початково будуть доступні лише «базові» опції — продаж та повернення квитків на всі напрямки глибиною 20 діб. Наразі система працює з підвищеним навантаженням, оскільки тисячі користувачів одночасно здійснюють запити.
«Оскільки зараз система переживає пікові навантаження, можливі тимчасові технічні перебої в роботі, тож просимо пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі», — попереджають в пресслужбі АТ «Укрзалізниця».
Наразі у застосунку неможливо переглянути архіви квитків — утім вони лишаються дійсними, а PDF-дублікати можна знайти на електронній пошті, вказаній в акаунті пасажира. Також для посадки можна використати скриншоти квитків із застосунку, або ж показати провіднику квитанцію про оплату квитків з банку.
На відновлення роботи сервісів, до якого залучили кібердепартамент СБУ, пішло 89 годин. Підприємство наголошує, що витоку «жодної сенситивної інформації» не допущено. Подробиць про те хто і як здійснював кібератаку поки не надали.
«Наші вокзали та каси продовжують працювати у посиленому режимі по всій країні для підстрахування, а поїзди — як і всі дні до цього — курсують за розкладом», — додають у звіті.