В Associated Press встановили правила використання ШІ для журналістів – ChatGPT радять «уникати‎»

Опубликовал
Катерина Даньшина

Найбільша інформаційна агенція США Associated Press (AP) розробила правила використання штучного інтелекту для журналістів, наголосивши, що не розглядає технологію як «заміну журналістам у будь-якому випадку».

  • ChatGPT для створення тексту публікацій радять не використовувати. Хоча експериментувати з ним все ще можна.
  • Будь-який результат, отриманий за допомогою генеративного ШІ, розглядатиметься в агенції як «‎неперевірений вихідний матеріал» і має відповідати існуючим стандартам джерел AP.
  • В агенції не використовуватимуть ШІ для зміни фотографії, відео чи аудіо, а також не використовуватимуть зображення, створені штучним інтелектом, якщо він не є темою новини (в останньому випадку AP позначатиме фотографії, як створені штучним інтелектом, у підписах).
  • Авторам не дозволено надавати конфіденційну інформацію інструментам ШІ.
  • Автори мають переконатися, що інші джерела, які використовуються, «вільні від контенту, створеного штучним інтелектом», та мають уникати «випадкового використання контенту штучного інтелекту, створеного для поширення дезінформації».

Решта видань уважно стежать за кроками Associated Press щодо стандартів, оскільки більшість індустрії новин використовує або принаймні модифікує AP StylebookThe Associated Press Stylebook — це посібник зі стилю та використання граматики американської англійської мови, створений редакторами AP. для написання статей.

Цікаво, що попри рекомендації уникати ChatGPT, видання підписало угоду з його розробником OpenAI щодо використання новин AP для навчання генеративного ШІ.

Водночас Associated Press використовує автоматизовані інструменти для створення швидкого опису фінансових звітів і деяких спортивних ліг, а раніше спільно з іншими новинними організаціями підписала відкритий лист із закликом до прозорості даних для навчання генеративних моделей ШІ.

Онлайн-курс "Створення особистого бренду" від Skvot.
Прокачайте особистий бренд для підсилення власного бізнесу, підвищення продажів та впізнаваність на ринку.
Дізнатись більше про програму курсу і досвід лектора

Правила AP з’явились після новин про те, що The New York Times обмежує використання своїх даних для навчання моделей штучного інтелекту та виходить із коаліції, яка веде перемовини з компаніями штучного інтелекту щодо навчальних даних.

Disqus Comments Loading...