В Bungie пройшли скорочення — Destiny 2: The Final Shape й Marathon затримуються

Опубликовал
Вадим Карпусь

За даними Bloomberg, студія Bungie звільнила невідому кількість співробітників і відклала дві довгоочікувані ігри. Генеральний директор компанії Піт Парсонс попередив співробітників, що вони почують «кілька новин».

Трохи пізніше Піт Парсонс підтвердив скорочення персоналу в публікації у X (раніше Twitter):

«Сьогодні в Bungie сумний день: ми прощаємося з колегами, які дуже вплинули на нашу студію. Внесок цих видатних людей у наші ігри та культуру Bungie величезний і залишиться частиною Bungie ще довго у майбутньому»

Онлайн-курс "Нотації BPMN" від Laba.
Опануйте мову BPMN для візуалізації бізнес-процесів, щоб впорядкувати хаос у них.Після курсу ви точно знатимете, що саме обрати для розв’язання завдань вашого бізнесу.
Дізнатись більше

ОНОВЛЕНО: Передбачається, що під скорочення в Bungie потрапив композитор Майкл Сальваторі, автор музики для ігор Halo, Destiny та Destiny 2. На це натякає його сайт, де з’явилась публікація з текстом: «пішов рибачити :)». Сальваторі працював в Bungie, починаючи з 1997 року.

Також джерело повідомляє, що студія відклала вихід розширення Destiny 2, The Final Shape, і наступної гри під назвою Marathon. Так спочатку вихід Destiny 2: The Final Shape був запланований на 27 лютого 2024 року. Але тепер розширення має з’явитися лише у червні. Окрім того, студія перенесла дату випуску шутера Marathon на 2025 рік. За допомогою цієї гри студія прагне відновити свої позиції в сучасній ігровій індустрії та продемонструвати, що вона здатна випускати не тільки Destiny.

Минулого року Sony завершила операцію з купівлі Bungie за $3,6 млрд. Але зараз ігрова галузь та IT-бізнес загалом переживають не найкращі часи. Цього року скорочення торкнулися Naughty Dog, Media Molecule, Epic Games, CD Projekt Red, Niantic, Telltale, EA та Unity.

Джерело: Engadget

Disqus Comments Loading...
Поделитесь в соцсетях
Опубликовал
Вадим Карпусь