Кадри з фільму "Мумія" (1999)
“Мумія” повертається із хорошими новинами — легендарний дует серії, Брендан Фрейзер і Рейчел Вайс, ведуть перемовини з Universal про головні ролі у четвертому фільмі.
Перша “Мумія” з Фрейзером 1999 року (яка сама є рімейком стрічки 1932 року) була написана та знята Стівеном Соммерсом. Фільм оповідав про мисливця за скарбами, який випадково пробуджує проклятого єгипетського жерця з надприродними здібностями. Попри неоднозначні відгуки, проєкт мав комерційний успіх з понад $416 млн заробітків по всьому світу і породив два продовження: “Мумія повертається” 2001 року, яке також зібрало понад $400 млн, та “Мумія: Гробниця Імператора Драконів” 2008 року зі скромними $175 млн.
З чуток, нова “Мумія” буде не рімейком, а продовженням й ігноруватиме події третього фільму, в якому, до речі, вже не було Вайс. Режисерами виступлять Метт Беттінеллі-Олпін та Тайлер Джиллетт з Radio Silence Productions (“Крик”, 2022), а сценарій пише Девід Коггешелл (“Сімейний план”, 2023).
Фрейзер на деякий час брав перерву в роботі через особисті проблеми та проблеми зі здоров’ям, але у 2022 році гучно повернувся із фільмом “Кит”, який приніс йому статуетку “Оскара” за найкращого актора. На той час під час пресконференцій актор висловлював сподівання повернутися до своєї найпопулярнішої ролі, шукача пригод Ріка О’Коннелла, в новому продовженні “Мумії”.
“Я не знаю, як спрацює. Але я був би відкритий до цього, якщо буде правильна ідея”.
Фрейзер принаймні має уявлення про те, що точно не спрацює. У 2017 році Universal здійснила спробу перезапуску франшизи “Мумія” з Томом Крузом. Фільм був широко розкритикований і приніс збитки близько $90 млн.
“Важко зняти такий фільм”, — казав Фрейзер. “Наша “Мумія” мала веселий інгредієнт, чого я не побачив у новому фільмі. Це був надто прямолінійний фільм жахів. “Мумія” має бути захопливою пригодою, але не страшною”.
Джерело: Variety, Word of Reel
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.