Cпам-дзвінки / Depositphotos
В Україні офіційно запрацювали нові правила, які дозволяють мобільним операторам блокувати спам-номери.
З 2 жовтня абоненти Vodafone, Kyivstar і lifecell отримали можливість самостійно скаржитися на різноманітний спам: від шкіл англійської до “вигідних кредитів”. Мінцифра пояснила, що тепер користувачі мають кілька варіантів дій, щоб позбутися рекламних дзвінків, на які вони не давали згоди. Перший — повідомити про спам-номер своєму оператору.
Згідно з постановою Кабміну № 761, другий варіант — надіслати скаргу про спам на урядову гарячу лінію 1545. Третій — звернутися до НКЕК через форму на сайті регулятора. Після скарги оператор перевіряє номер. Якщо він відповідає щонайменше двом критеріям, його блокують. Ось частина цих критеріїв:
Нові правила націлені на те, щоб зменшити нав’язливу рекламу та шахрайство. Стосовно подібної заборони заговорили ще наприкінці 2024 року. Тоді Верховна Рада запропонувала заборонити “небажані дзвінки” та зобов’язати операторів розкривати дані тих, хто їх здійснює.
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.