Depositphotos
Британська телекомунікаційна компанія Vodafone розгорнули зусилля з активізації політики повернення в офіси (RTO) і погрожує забрати бонуси за її недотримання.
За даними The Register, минулого тижня Vodafone нагадала про розпорядження для працівників, які мають перебувати в офісі «2–3 дні на тиждень або принаймні вісім днів на місяць», і разом з тим описала заходи, які послідують за його невиконанням.
Відтак у листі Vodafone зазначалось, що працівники, які ігноруватимуть політику (або ж виконуватимуть розпорядження неповноцінно), можуть бути притягнуті до дисциплінарної відповідальності з кінця першого кварталу. Якщо співробітник отримає письмове попередження, то це означатиме, що він не відповідає «мінімальним стандартам ефективності», а отже й не матиме права на отримання премії у 2026-му або в наступні роки.
З початком пандемії чимало компаній по всьому світу відправили працівників на «дистанційку», однак в останні роки почали запроваджувати різноманітні політики з повернення в офіси — в деяких випадках заходи доходять до абсурду і включають засоби для відстеження місцеперебування.
Vodafone повідомила The Register, що її політика гібридної роботи залишається такою ж, як і у 2021 році, коли компанія вперше дозволила віддалену роботу у відповідь на COVID-19. Однак анонімні інсайдери розповіли виданню, що Vodafone почав посилювати зусилля, щоб змусити людей працювати в офісі й «тепер це є обов’язковим».
Цікаво, що паралельно з’явилися новини про те, що Vodafone «зменшує площі у своїх офісах у Ньюбері та Паддінгтоні, переміщує їх в Іспанію, Румунію, Індію та інші країни» — повідомлення, які турбують працівників, оскільки роботодавець нібито повертає їх на роботу, не забезпечивши достатньо місця та комфорту.
Схожа ситуація була в Amazon, яка у січні змусила персонал працювати по 5 днів на тиждень з офісу, а незабаром відклала ці заходи в окремих містах США через відсутність належним чином підготовлених офісних приміщень.