20 років тому відбувся реліз культової гри GTA San Andreas, і Оббе Вермей, колишній технічний директор Rockstar Games, поділився спогадами про те, наскільки спокійно розробники поставилися до цієї знакової події.
«Тоді релізи ігор були іншими, — пише він у X (Twitter). — Знадобилося шість тижнів, щоб виготовити, запакувати й розповсюдити DVD-диски. Патчі через інтернет ще не були поширені. Для нас весь стрес відбувся в момент здачі проєкту, за шість тижнів до релізу. Ніяких серйозних проблем не виникло».
Оскільки розробникам не потрібно було працювати над патчем першого дня, бо про таке тоді й не чули, Вермей зазначає:
«Більшість розробників пішли у відпустку, і ми вже думали про наш наступний проєкт».
Він додає, що цифрової дистрибуції ще не існувало. Ігри зазвичай виходили у вівторок чи середу в США та по п’ятницях у Великобританії. Інтернет був слабким, і, крім кількох трейлерів, геймери не надто багато знали про гру. Для великих проєктів магазини відчинялися опівночі напередодні дня релізу, щоб можна було забрати передзамовлення. Вермей зізнається, що лише пізніше дізнався: видавець повинен платити магазинам, щоб ці пізні відкриття відбулися.
Розробник розповідає, що прийшов на нічний реліз San Andreas у найбільший магазин біля офісу Rockstar North в Единбурзі — «це був HMV на Принцес-стріт». Черга клієнтів розтягнулася по всьому магазину й виливалася на вулицю. «Приголомшливо було бачити всіх цих людей, таких схвильованих, які йшли додому, щоб грати всю ніч», — згадує Вермей.
Джерело: Gamesradar