Рубрики Новини

✈️Відродження «Мрії»: ДП «Антонов» збирає кошти для відбудови транспортного літака Ан-225, який знищили російські окупанти у Гостомелі

Опубликовал
Володимир Скрипін

Державне підприємство «Антонов» звернулося з відкритим листом до міжнародної авіаційної спільноти та всіх небайдужих людей цивілізованого світу з метою збору коштів на відбудову легендарного українського літака Ан-225 «Мрія».

З 5 лютого «Мрія» перебувала в аеропорту Гостомеля під Києвом, а 24 лютого літак було знищено в результаті обстрілу летовища російськими окупаційними силами.

«ДП «АНТОНОВ» пишається вдалою розробкою літака Ан-225 «Мрія» та відмічає, що за десятиліття експлуатації поява літака в аеропортах України та за кордоном постійно й незмінно викликає захоплення тисяч фахівців і шанувальників авіації, а також звичайних людей різних країн. Дійсно, літак перетворився на легенду, символ вищих технічних досягнень світової авіаційної спільноти ХХ і ХХІ століть, перлину авіабудування»

Державне підприємство «Антонов»

Проєкт відродження літака Ан-225 «Мрія»

У ДП «Антонов» пропонує заснувати Міжнародний фонд відродження транспортного літака Ан-225 «Мрія» і готові негайно взятися до роботи, щоб не допустити повної безповоротної втрати легендарного літака як одного із символів сучасності. Є відповідна конструкторська та науково-технічна документація, а колектив готовий почати роботу хоч сьогодні. Єдине, що не дозволяє цього зробити — нестача коштів. Раніше у підприємстві оцінювали відновлення літака в понад 3 мільярди доларів. Саме з цією метою ДП пропонує заснувати Фонд. Підприємство вже відкрило рахунки та почало збір коштів.

English For Tech: Speaking&Listening.
Після курсу ви зможете найкраще презентувати свої досягнення, обговорювати проекти та вирішувати повсякденні завдання англійською мовою. Отримайте знижку 10% за промокодом TCENG.
Дізнатись про курс

Кошти закликають зараховувати з призначенням платежів: «Безповоротна фінансова допомога» за наступними банківськими реквізитами:

Реквізити для перерахування коштів на відновлення української «Мрії» (з офіційної сторінки «Антонов» у Facebook)

Для пожертв в гривнях

ANTONOV COMPANY
1 Akademika Tupoleva Str., 03062, Kyiv, Ukraine
Bank details:
JSC ‘THE STATE EXPORT-IMPORT BANK OF UKRAINE’
Ukraine, 03150 Kyiv, 127 Antonovycha Str.
IBAN: UA473223130000000002600602005
SWIFT: EXBS UA UX,
Correspondent bank:
Для пожертв в євро
1. Deutsche Bank AG, Frankfurt am Main, Germany
SWIFT: DEUT DE FF
cor.acc.: 100 9498767 10
2. UniCredit Bank AG, Munich, Germany
SWIFT: HYVE DE MM
cor.acc.: 69114920
3. Raiffeisen Bank International AG, Vienna, Austria
SWIFT: RZBA AT WW
cor.acc.: 001-50.087.824
Для пожертв в доларах США
1. ​JP Morgan Chase Bank N. A., New York, USA
SWIFT: CHAS US 33
cor.acc.: 400-124432
2. Deutsche Bank Trust Company Americas, New York, USA
SWIFT: BKTR US 33
cor.acc.: 04094227
3. Citibank N. A., New York, USA
SWIFT: CITI US 33
cor.acc.: 36083522
4. The Bank of New York Mellon, New York, USA
SWIFT: IRVT US 3N
cor.acc.: 8901487651

***

Ан-225 «Мрія» найбільший у світі за масою перевезення вантажу та унікальний за своїми параметрами транспортний літак. Вже 34 роки літак Ан-225 не має собі рівних у перевезенні вантажів цивільного та гуманітарного призначення та завоював всесвітнє захоплення і повагу. Українська «Мрії» продовжує утримувати 240 світових рекордів. Крім широко відомих вантажних перевезень літак Ан-225 має можливості здійснення у польоті горизонтального старту космічних кораблів і ракет, перевезення певних видів вантажів на фюзеляжі.

Доповнено [17:50]: Екскомандир «Мрії» Дмитро Антонов, який раніше звинуватив керівництво «Антонов» у бездіяльності, що і призвело до втрати літака, у нового відеозверненні на YouTube розкритикував ініціативу. В умовах війни, корупційних ризиків та повної відсутності проєкту по  відновленню Ан-225 він назвав створення фонду «неприкритою шахрайською авантюрою» керівництва ДП «Антонов». Також Дмитро Антонов звинуватив керівництво ДП «Антонов» у фальсифікації підписів авіаційного персоналу під документом — з його слів, підписи були отримані під тиском і персонал підписувався зовсім під іншим документом.

Відео

Disqus Comments Loading...