Деякі посилання з X завантажувалися трохи довше, ніж зазвичай – зокрема ті, які ведуть на сайти The New York Times та Reuters (з якими Маск мав конфлікти) або конкурентні соцмережі, такі як Facebook, Instagram, Bluesky та Substack.
Згідно з дослідженням журналістів, решта посилань – наприклад на сайти Mastodon, YouTube, The Washington Post і Fox News – завантажувались без затримки.
Фактично затримка, виявлена 4 серпня, розтягнулася до 5 секунд. У той самий день Маск назвав The New York Times «апологетом расового геноциду» у відповідь на репортажі видання про Південну Африку.
«Це одна з тих речей, яку можна вважати божевільною навіть для Twitter. Незрозуміло чому для того, щоб Chrome отримав 650 байтів даних необхідно 5 секунд», – написав колишній керівник відділу довіри та безпеки Twitter Йоель Рот у Bluesky.
Насправді примусова затримка не була б дивною для соцмережі Маска. Згадайте, коли Substack оголосив про запуск функції Notes, подібної до Twitter – на сайті тимчасово вимкнули вподобання, відповіді та ретвіти для усіх дописів, що містили посилання Substack. Торік Twitter також тимчасово заборонив користувачам рекламувати свої акаунти з Instagram і Mastodon, а також «пригнічував» посилання на щойно запущену Threads.
Здається, будь-які навмисні обмеження суперечать філософії Ілона Маска, який взявся перетворити Twitter на X – суперзастосунок для всього зі свободою слова.
«Ми не отримали жодних пояснень від платформи щодо цього кроку і не знаємо причин затримки. Але ми були б стурбовані цілеспрямованим тиском, застосованим до будь-якої новинної організації з незрозумілих причин», – сказав речник The New York Times.
Засновники Substack Кріс Бест, Хеміш Маккензі та Джарадж Сеті також розкритикували цей крок:
«Substack був створений як пряма відповідь на подібну поведінку компаній соціальних мереж. Автори не можуть будувати стабільний бізнес, якщо їхні зв’язки з аудиторією залежать від ненадійних платформ, які довели, що вони готові внести зміни, ворожі до людей, які ними користуються».
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.