Xbox та PlayStation запустили свої рекламні кампанії на гігантському 112-метровому дисплеї Sphere

Опублікував Вадим Карпусь

Microsoft і Sony витратили минулого тижня тисячі (або навіть сотні тисяч) доларів на рекламні кампанії на поверхні величезного сферичного дисплея Sphere у Лас-Вегасі. У четвер увечері Microsoft висвітлила «Сферу» своєю новою маркетинговою кампанією для Xbox, а лише через день Sony вибрала «Сферу» для демонстрації реклами «Людини-павука 2».

Обидві компанії, можливо, заплатили до $450 тис. за показ своїх рекламних кампаній на поверхні Sphere. Це свідчить із витоку інформації про ціни на креативні місця на атракціоні.

Microsoft працювала з BCN Visuals над створенням візуалізації Xbox Sphere із повністю анаморфним 3D-білбордом. В результаті, в рамках нової маркетингової кампанії Microsoft для Xbox, із «Сфери» вилітали 3D-контролери Xbox. Microsoft також створила трейлер з живими акторами, який транслювався в четвер увечері в рамках Thursday Night Football і транслюватиметься у всьому світі у святкові дні. На день пізніше Sony демонструвала власний 90-секундний ролик про «Людину-павука 2», в якому Веном з’явився зі «Сфери».

Нагадаємо, Sphere містить масивний сферичний LED дисплей. Конструкція включає 1,2 млн світлодіодних точок, має висоту 366 футів (близько 112 метрів) і площу 580 тис. квадратних футів (близько 53,9 тис. м2). Для створення величезного сферичного дисплея використовувалися круглі світлодіодні панелі. Вони розташовані на відстані 8 дюймів (близько 20 см) одна від одної й включають по 48 окремих світлодіодів, кожен з яких здатний відображати 256 млн відтінків кольорів.

Джерело: The Verge