Як 20-річні студенти кинули навчання та створили стартап Turbo AI на десятки мільйонів доларів щороку

Опублікував Олександр Федоткін

20-річні Руді Арора та Сартак Дхаван кинули коледж та на початку 2024 року заснували стартап  Turbo AI, який щоденно додає 20 тис. нових користувачів і щороку приносить десятки млн доларів прибутку. 

Засновники зазначають, що більша частина зростання припала на останнє півріччя. У цей період кількість користувачів застосунку Turbo AI зі створення нотаток та навчання на базі ШІ зросло з 1 млн до 5 млн осіб. Руді Арора та Сартак Дхаван пояснюють, що ідея виникла на тлі проблеми в більшості студентів, яким необхідно занотовувати, одночасно слухаючи лекцію.

“Мені завжди було важко робити нотатки, бо я просто не міг одночасно слухати лектора та писати. Я просто не міг цього зробити. Щоразу, коли я намагався робити нотатки, я втрачав увагу. А коли слухав, то не міг робити записи. Я подумав: а що, якби я міг використати ШІ?” — розповідає гендиректор Turbo AI Сартак Дхаван. 

Тому Арора та Дхаван створили Turbolearn, інструмент на базі ШІ, який дозволяв їм одночасно слухати лекцію та генерувати нотатки, картки та тести. Вони активно ділились застосунком з іншими студентами та невдовзі його стали використовувати в університеті Дьюка та Північно-Західному університеті. 

Вже за кілька місяців застосунок став доступним студентам з Гарварду та Массачусетського технологічного інституту (MIT). Застосунок використовує традиційну форму конспектування, роблячи записи, розшифровку та узагальнення. Потім це все стає інтерактивним за допомогою нотаток, тестів та карток, а також вбудованого ШІ-помічника, який надає роз’яснення ключових термінів та концепцій.

Занотовування під час лекції у великих залах часто супроводжується фоновим шумом. Через це засновники Turbo AI розробили функції, які дозволяють студентам завантажувати PDF-файли, лекції, відео з YouTube або тексти для читання. 

“Студенти завантажують 30-сторінкову лекцію та витрачають дві години на те, щоб відповісти на 75 питань тесту поспіль. Так робити не варто, якщо це справді не працює”, — зазначає Сартак Дхаван. 

Засновники Turbo AI підкреслюють, що наразі їхній застосунок використовують не тільки студенти, а реальні фахівці, консультанти, юристи, лікарі та навіть аналітики з Goldman Sachs та McKinsey. Деякі завантажують у застосунок звіти і використовують його для створення конспектів або конвертують у подкасти. 

До Turbo AI Сартак Дхаван вже встиг створити застосунок UMax, який надавав людям поради щодо покращення привабливості. Він зайняв перше місце в App Store, зібравши 20 млн користувачів з річним прибутком у $6 млн. Проте, на відміну від багатьох швидкозростаючих компаній у сфері ШІ, вони побоюються залучати занадто багато грошей занадто рано: торік їм вдалося залучити лише $750 тис. 

“Ми порушили це питання ще до того, як до нас з’явився великий інтерес. З того часу до нас виявляють великий інтерес, але ми не поспішаємо, тому що у нас позитивний грошовий потік і ми завжди були прибутковими”, — зазначив Руді Арора. 

Студенти платять за застосунок близько $20 на місяць, але засновники кажуть, що вивчають інші варіанти ціноутворення, щоб врахувати чутливість студентів до ціни. Turbo AI займає проміжне положення між повністю ручними інструментами, такими як Google Docs, та повністю автоматизованими системами для створення нотаток, такими як Otter або Fireflies. За словами засновників, користувачі можуть дозволити ШІ робити нотатки або писати разом із ним. 

Джерело: TechCrunch

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.