Sourсe: CNBC
У ЄС «дали зелене світло» додатковим тарифам на ввезені з Китаю електроавто — вони починають діяти відсьогодні й будуть чинними протягом наступних 5 років.
Попередні перемовини Китаю з Брюсселем не були успішними, однак їх продовжать і надалі, аби таки спробувати досягти угоди щодо цін.
Розмір тарифів варіюватиметься залежно від марки: найбільший сягатиме 35,7% — для тих, хто не співпрацював у розслідуванні; тоді як виробники, які пішли назустріч ЄС, отримають тариф у 20,7% або менше (для тих, які як і Tesla подали «обґрунтований запит на індивідуальну експертизу»).
У ЄС вважають, що додаткові тарифи (раніше діяло мито у 10%) необхідні для компенсацій наслідків китайських субсидій: Пекін достатньо щедро фінансує свій внутрішній сектор електромобілів, що дозволяє місцевим виробникам продавати авто за нижчими цінами, ніж у європейських конкурентів. В результати цих дій продажі китайських електромобілів у Європі зросли надзвичайними темпами: їх частка на ринку виросла з 1,9% у 2020 році до 14,1% у другому кварталі 2024 року.
Єврокомісія наголошує, що виробничі потужності Китаю, які досягають 3 млн електромобілів на рік, вдвічі перевищують розмір ринку ЄС. Тому, з огляду на 100% тарифи, запроваджені на електромобілі з Китаю в США і Канаді, найбільш очевидним ринком продажу для них є Європа.
Джерело: Єврокомісія, Euro News, Forbes