Рубрики НовиниСофт

YouTube обійшов Netflix за популярністю у підлітків

Опубликовал
Юрій Орос

Згідно з опитуванням інвестиційного банку Piper Sandler, американські підлітки стали переглядати відео більше на YouTube, ніж на Netflix.

Тінейджери проводять 29,1% екранного часу щодня, переглядаючи відео на YouTube (належить Google), вперше випередивши Netflix із показником 28,7%. Час, проведений на YouTube, збільшився з весни, додавши майже відсоток, тоді як Netflix впав більш ніж на 2%, передає CNBC.

Piper Sandler публікує опитування американських підлітків двічі на рік, починаючи з 2001 року, зосереджуючись на їхніх улюблених брендах, ґаджетах, їжі та ресторанах. У вересневому опитуванні опитали понад 9 000 підлітків по всій території США, середній вік респондентів склав трохи менш як 16 років.

Ці дані підкреслюють сильні позиції YouTube як безплатного провайдера онлайн-відео, особливо серед молоді. Деякі інвестори вважають, що розуміння того, як молодь витрачає свої гроші, може допомогти виявити тенденції в економіці в цілому.

Онлайн-курс "Предметний дизайн" від Skvot.
Навчіться створювати функціональні, трендові та ергономічні дизайни меблів та предметів інтер’єру.
Детальніше про програму курсу і лекторів

Netflix і YouTube були двома явними лідерами з точки зору щоденного споживання відео на різних платформах. Hulu опинився на третьому місці з часткою близько 7%. Prime Video та Disney+ також збільшили свою частку часу. Підлітки зазначили, що проводять менше часу на кабельному телебаченні, HBO Max і Hulu порівняно з весняним опитуванням.

Disqus Comments Loading...