Рубрики НовиниСофт

YouTube почав показувати 3-годинну рекламу без опції «пропустити» — щоб побороти блокувальники

Опублікував Катерина Даньшина

Користувачі YouTube скаржаться, що на платформі відтепер транслюється дуже довга реклама і її неможливо пропустити.

Судячи зі скриншотів, опублікованих на Reddit, тривалість реклами варіюється від 57 хвилини до 3 годин (причому в другому випадку реклама утричі перевищувала тривалість самого відео).

Reddit / Lin1ex
Reddit / Standard-Slip6572

Якщо придивитись, на другому зображенні нижче відео можна побачити опцію «Skipping ads», який сигналізує про використання блокувальника реклами (хоча самі користувачі цього не підтверджували). У коментарях припустили, що саме інструмент для блокування впливає на те, що тривалість реклами показує з помилкою, або приховує кнопку «Пропустити».

У коментарі виданню Android Authority YouTube підтвердив, що багатогодинна реклама спрямована саме на користувачів з блокувальниками, тоді як для звичайних користувачів все ще передбачена можливість пропуску після 15 секунд перегляду.

«Реклама є життєво важливим інструментом для наших творців, який допомагає їм керувати та розвивати свій бізнес. Ось чому використання блокувальників реклами порушує Умови використання YouTube. Ми розпочали глобальну роботу, яка спонукає глядачів, у яких увімкнено блокувальники реклами, дозволити показ реклами на YouTube або спробувати YouTube Premium, щоб не мати реклами», — додали в YouTube.

Нагадаємо, що раніше YouTube почав впроваджувати показ реклами на паузі та регулярно посилює боротьбу з блокувальниками реклами: зі сповільненням роботи застосунку, обмеженням кількості переглядів відео та величезними рекламними плакатами, які пропонують оформити передплату Premium (сама вартість передплати зросла в окремих країнах Європи до 50% — в Україні поки без змін).