Рубрики НовиниСофтШІ

YouTube запустив нову персоналізовану стрічку — просто скажіть ШІ, що ви хочете бачити (або ні)

Опублікував Маргарита Юзяк

YouTube експериментує з персоналізованою стрічкою на основні ШІ під назвою “Ваша власна стрічка”, яка дозволяє прямо сказати платформі, що саме ви хочете бачити або навпаки.

Частина користувачів отримає функцію, яку вмикає “чіп” поруч із вкладкою “Головна”, пише компанія. Після натискання відкривається інтерфейс, де можна ввести запит. Для прикладу, попросити більше технічних оглядів, розборів сюжетів ігор або менше роликів про іграшки. ШІ перепитає, чи все правильно, і одразу оновлює стрічку. Тобто жодних меню, повзунків чи спроб зрозуміти як перехитрити алгоритм. Достатньо просто словами написати побажання.

Ідея в тому, щоб не змушувати людей розуміти механіку рекомендацій, а дати їм інструмент, який працює на зрозумілому рівні. Принаймні теоретично це має зробити взаємодію з платформою зручнішою. Android Authority додає, підхід схожий на систему на основі Grok, яку X представила у вересні. Вона дозволяє підлаштовувати алгоритми під прямі підказки користувача, але YouTube сфокусувався саме на головній стрічці.

Не секрет, що один випадковий клік здатен перетворити власну сторінку YouTube на набір випадкових відео, які б ви навіть не здогадалися загуглити. Схожою проблемою “хворіють” інші соцмережі, по типу Instagram, TikTok та інші. Якщо функція вийде за межі тестування, то користувачі зможуть повернути свою стрічку без додаткових зусиль.

YouTube не повідомив, коли функція стане доступною всім. У тестуванні бере участь лише частина користувачів. Поки що компанія збиратиме дані, як персоналізована стрічка з ШІ вплине на головну сторінку та поведінку аудиторії. Якщо тестування пройде успішно, домашня стрічка YouTube може нарешті стати стабільнішою, з “покращеними” старими відео та під “соусом” нового “напівпрозорого” відеоплеєра.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.