Застарілий телефон Samsung коштував власнику життя — не зміг набрати екстрений номер

Опублікував Андрій Русанов

TPG, материнська компанія Vodafone, заявила про інцидент в Австралії зі старим телефоном Samsung. Номер 000 — екстрений у країні, але саме його не вдалося набрати.

Як розповідає The Guardian, випадок стався в Сіднеї, про нього також повідомила служба швидкої допомоги Нового Південного Уельсу. як розповідає стільниковий оператор, збоїв у мережі не було. Попереднє розслідування вказує, що клієнт використовував пристрій Samsung із програмним забезпеченням, несумісним зі здійсненням таких дзвінків у мережі TPG.

Наприкінці жовтня оператори TPG, Optus та Telstra розіслали попередження щодо деяких застарілих телефонів. Згідно з правилами, клієнти, які не оновлять свої телефони протягом 28-35 днів, будуть заблоковані в мережі. Клієнт користувався послугами Lebara, віртуального оператора в мережі Vodafone. Компанія, швидка допомога, а також політики висловили жаль та співчуття родині загиблого.

Як розповідають у швидкій допомозі, після першої спроби дзвінка постраждалий від неназваного медичного інциденту зміг зв’язатися з нею за допомогою іншого телефона, після марних спроб зробити це за допомогою застарілого пристрою. Швидка негайно відреагувала, але було вже запізно. Час, витрачений на встановлення зв’язку, коштував абоненту життя.

Цей випадок навіть спричинив політичну реакцію. Тіньова міністерка зв’язку Мелісса Макінтош заявила, що федеральний уряд повинен вимагати, щоб кожна телекомунікаційна компанія, у якої є клієнт із проблемним телефоном, була проінформована про це, і щоб клієнта перевели на новий телефон, перш ніж пристрої відключатимуться від мережі. “Але вже надто пізно. Абсолютно надто пізно. Ми стоїмо тут сьогодні та говоримо про ще одну смерть”, — сказала вона журналістам.

За оцінками, близько 50 000 старих смартфонів Samsung будуть заблоковані в Австралії після того, як Telstra та Optus минулого місяця повідомили, що вони не зможуть під’єднатися до мережі Vodafone, якщо обидві їхні мережі недоступні, і користувачеві потрібно буде зателефонувати за потрійним нулем.

Згідно з правилами, пристрої, які за певних обставин не можуть зателефонувати за екстреним номером, мають заблокувати у стільниковій мережі. Оператори повідомляли клієнтів про необхідність оновлення, але повний термін, протягом якого це можна зробити, ще не минув. конкретно йдеться про моделі 2017 року і старіші, зокрема Galaxy S7 та Galaxy Note 5.

Samsung активно працює над проблемою та повідомляє, що новішим телефонам теж може знадобитися оновлення програмного забезпечення. Компанія навела перелік таких моделей на своєму сайті. Також Samsung працює з операторами над цим питанням.

Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.

Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.