Portmone вдосконалює інтерфейс особистого кабінету та додає нові функції, що значно спрощує роботу із сервісом. Тепер зареєстровані користувачі можуть не лише платити у два кліки, але й змінювати вигляд особистого кабінету та послідовність блоків у власному профілі: рахунків, балансу й адрес.
У партнерському матеріалі з Portmone розповідаємо про нові функції особистого кабінету й те, як вони роблять оплату швидшою та комфортнішою.
Якщо раніше всі клієнти платіжного сервісу користувалися єдиною та однаковою для всіх версією особистого кабінету, нині можна вибрати один із двох доступних варіантів – стандартне або інверсне розташування блоків.
Щоб ознайомитися з новими можливостями і змінами в налаштуваннях, варто відкрити власний профіль Portmone і перейти в розділ «Вигляд кабінету».
Якщо ви вибрали стандартний вигляд сторінок особистого кабінету, меню, як і раніше, розташовуватиметься праворуч. В інверсному варіанті список функцій розмістили ліворуч.
Блоки «Мої баланси», «Мої адреси» й «Інші рахунки» розташували в порядку, зручному для користувача – потрібно просто затиснути їх мишею та перемістити.
Для активації змін достатньо натиснути кнопку «Зберегти». Якщо налаштовувати зміни в десктопній версії сервісу, система автоматично нагадає про необхідність перезавантажити сторінку.
Дізнатися більше про нові функції Portmone.
За замовчуванням сторінка в профілі користувачів виглядає ось так:
Після переміщення блоків і збереження змін схема їхнього розташування виглядає візуально дещо інакше:
Отже, якщо ви використовуєте сервіс переважно для поповнення мобільного рахунку, грошових переказів, оплати інтернету та телебачення, доцільно винести на перше місце блок «Мої баланси».
Коли ви здебільшого застосовуєте Portmone для оплати комунальних рахунків, на перших позиціях варто залишити адреси, за якими виставляються рахунки.
Нагадаємо, що сервіс Portmone дозволяє:
Подивитись, які переваги та нові функції пропонує сервіс Portmone можна тут.
У розділі «Мої баланси та рахунки» ви можете побачити, скільки рахунків надійшло за кожною з ваших адрес і скільки з них уже оплачені. Оплатити можна одним натисканням кнопки.
Але, мабуть, найважливіша опція особистого кабінету – розділ «Допомогти Україні», що розміщений у меню найпершим пунктом. Натиснувши цю кнопку, клієнти сервісу можуть пожертвувати на потреби ЗСУ, підтримати економіку та бізнес або переказати кошти на допомогу постраждалим від війни всього за декілька секунд.
Богдан Кривенко, директор з маркетингу Portmone.com:
«Ми постійно аналізуємо відгуки клієнтів, особливо після релізу нової фічі. Для цього ми виводимо в інтерфейсі сервісу прохання залишити відгук і дуже вдячні нашій аудиторії за те, що вона ділиться враженнями та надихає на нові ідеї. Це дає нам однозначне розуміння, чи рухаємося ми в ногу з потребами клієнтів або, навпаки, щось іде не так і необхідно приймати інші рішення».
Нові клієнти завжди знайдуть на сайті та в застосунку детальні інструкції щодо застосування тієї чи іншої функції. А якщо давно не користувалися сервісом, то після авторизації автоматично отримаєте інформацію про останні зміни та підказки до налаштувань.