Мобільний оператор Vodafone використовує платформу Dynatrace, щоб моніторити операційну CRM і власний клієнтський застосунок. Це дозволяє швидше реагувати на проблеми та виправляти їх.
У партнерському матеріалі з Bakotech Андрій Пеньковський, Head of Application Systems Operation Unit
До кінця 2021 року компанія Vodafone обслуговувала вже 19 млн абонентів в Україні. Це один з найбільших телеком-операторів з розвиненою IT-інфраструктурою та великим набором програмних комплексів. Така структура підтримує послуги для клієнтів і внутрішні процеси компанії.
IT у Vodafone – це основа бізнесу, тому роботі IT-сервісів ми приділяємо особливу увагу. Щоб повноцінно й ефективно підтримувати будь-який складний програмний комплекс із великим набором функцій, потрібно моніторити його працездатність. Наприклад, взаємодію із суміжними системами, навантаження та наявність помилок на низькому рівні тощо.
У нашому випадку моніторити потрібно функції операційного CRM і мобільного застосунку для абонентів My Vodafone. Саме для такої складної платформи нам знадобився просунутий моніторинг, який допоміг би оцінити її стан і зробити ефективнішою.
Розробкою у групі Vodafone займається дочірня компанія. Крім того, нам постачають продукти й інші підрядники – з ними ми взаємодіємо через систему для постановки та контролю завдань.
Для розробників і підрядників ми завжди маємо дуже чітко формулювати запити й максимально описувати проблемні ситуації. Важливою частиною цієї картини також є дані із систем моніторингу.
Для всіх цих завдань ми вибрали платформу Dynatrace.
Дізнатися більше про Dynatrace можна тут.
Ми не тримаємо Dynatrace виключно для внутрішнього користування в Application Systems Operation Unit. Інформацію з результатами діагностики регулярно передаємо командам розробки.
Наявність єдиної консолі Dynatrace, або «єдиного центру правди», як називає це вендор, позитивно позначається на атмосфері, співпраці та робить взаємодію ефективною.
Крім того, це дозволяє нашому постачальнику швидше відпрацьовувати свої завдання та дотримуватись договірних SLA
У нас у компанії є окрема спеціальна служба моніторингу, тому платформа Dynatrace виконує скоріше допоміжну функцію. Потрібно віддати їй належне, повідомлення про проблеми від Dynatrace надходять раніше. Для більшої зручності наші колеги використовують мобільний застосунок вендора. Завдяки йому помилки виправляють оперативніше.
Dynatrace працює цілодобово та повідомляє про всі аномалії, які бачить на прикладному софті. Це можуть бути як затримки ПЗ усередині, так і з боку зовнішніх сервісів, помилки в налаштуваннях, коді тощо. Основне завдання моніторингу Dynatrace – діагностувати проблеми. Далі ці дані передають підряднику, щоб він виправив помилку.
Дізнатися про особливості Dynatrace можна тут.
Рутинні завдання допомагає вирішувати штучний інтелект Dynatrace – AI Davis. Насамперед нам не потрібно визначати та налаштовувати пороги, коли саме мають спрацьовувати метрики. У систему вже закладено типи проблемних ситуацій і звітність щодо них.
Замість шквалу повідомлень від усіх сервісів і застосунків, які зачепила проблема, у разі інциденту ми тепер отримуємо одне повідомлення.
Наприклад, у транзакції бере участь десять застосунків або зовнішніх сервісів. Виходить, що якщо в якійсь одній точці йде збій, то це чіпляє й решту дев’ять елементів, адже відхилення впливає на все. Відповідно, ми отримуємо десять повідомлень про помилки, але без конкретики, де і що саме треба виправляти. Dynatrace завдяки AI аналізує помилку в процесі її виникнення і замість десяти повідомлень надсилає одне. Там буде вказано, що саме спрацювало не так, як повинно бути та що треба виправити.
Один з останніх кейсів взаємодії з платформою пов’язаний з нашим мобільним застосунком. Була проблема із пропускною спроможністю між окремими елементами всередині архітектури застосунків. Діагностика дозволила ефективно прорахувати та налаштувати додаткові елементи контролю та балансування, а також збільшити потужність окремих вузлів. За допомогою інших рішень це зробити не вдалося.
Великий плюс використання Dynatrace в тому, що рішення практично не потребує часу на обслуговування. Ми ефективно взаємодіємо з інтегратором і вендором, тому в налаштування та підтримку самої платформи втручаємося мінімально. Передналаштовані дашборди й інтерфейс системи ідеально нам підходять.
Більше інформації про переваги Dynatrace тут.
Зараз ми активно рухаємося в бік мікросервісів і контейнерів
Що ж до корпоративного моніторингу – потрібно впроваджувати Dynatrace. У парі із цим інструментом ми змогли «бачити» більше та покращити не лише роботу наших сервісів, а й взаємодію між командами.