Matt Thrower, Bluesky
Величезний новий мурал неподалік Лондона, який зображує багатолюдну різдвяну сцену, викликав обурення та глузування з боку перехожих. “Сцени лавкрафтівського жаху” — саме так визначили користувачі соцмереж ті моторошні хтонічні жахи, які на ньому зображені.
Проблема в тому, що мурал, розміщений над рестораном Côte Brasserie на набережній Riverside Walk у Кінгстон-апон-Темс – популярній локації з численними бізнесами, — схоже, був нашвидкуруч згенерований штучним інтелектом. У результаті вийшли потворні, спаплюжені люди та тварини – і навіть сніговик.
“У Кінгстоні з’явився цей мурал, начебто до Різдва, але ШІ зробив усе, щоб це стало святкуванням повернення нашого темного лорда Ктулху”, — пожартував журналіст Метт Тровер у Bluesky.
Крупні плани показують людські обличчя, спотворені до невпізнання, з додатковими кінцівками. Тіла, схожі на собачі, жахливо зливаються з людськими фігурами. Веселого Різдва, так би мовити.
“Це виглядає як мікс табору для біженців і різдвяного ярмарку. Гадаю, промпт був “Реформувати різдвяний кошмар”. Їм не вдалося зупинити човни… або мутантських собак і двоголових сніговиків”, — написав один із користувачів.
Схоже, є ще один мурал, який також має всі ознаки того, що його створив ШІ.
“Мусив побачити це на власні очі — і, боги, це ще гірше, ніж я очікував. Є ще один мурал поруч, і він навіть гірший за цей”, — пише розробник Стівен Оукман.
Це ознака того, що навіть святкові декорації більше не захищені від хвилі “AI-каші” — причому застарілої: сучасні генератори зображень досягли значного прогресу в цілісності та коректності анатомії, зокрема кількості пальців. Тож виникає питання, чи не створили цей мурал на якихось “древніх” інструментах.
“Я, наприклад, вітаю нашого нового ШІ-робота-володаря Ктулху. Абсолютний ШІ-непотріб”, — висловився один із користувачів Bluesky.
Ще один користувач Reddit у лондонській гілці описав побачене як “сцени лавкрафтівського жаху”.
“Що тут відбувається і ЯК узагалі це жахіття затвердили? Ця потвора займає близько 100 футів завширшки!” — написав він.
“То вони навіть раз не поглянули на це перед друком?” — прокоментував інший користувач.
“Знаєте, що справді різдвяне?” — пожартував ще один. “Сніговик із клятим оком на щоці”.
Наразі невідомо, хто стоїть за цією халтурною роботою та чи були причетні ресторан Côte Brasserie або місцева влада. Одне можна сказати точно: публіку це веселить, але не вражає.
Тим часом, нещодавно Microsoft випустила рекламу ШІ-помічника Copilot, у якій він дає хибну пораду, а одна з останніх серій “Південного Парку” відверто глузує з ШІ-генераторів зображень.
Джерело: Futurism.com
Контент сайту призначений для осіб віком від 21 року. Переглядаючи матеріали, ви підтверджуєте свою відповідність віковим обмеженням.
Cуб'єкт у сфері онлайн-медіа; ідентифікатор медіа - R40-06029.