Рубрики Блоги

«Червоне повідомлення» вийшло на друге місце рейтингу найпопулярніших фільмів Netflix — майже 278 мільйонів годин перегляду за 10 днів

Опубликовал
Володимир Скрипін

«Червоне повідомлення» / Red Notice за 10 днів з моменту виходу на платформі подивилися 277,9 млн годин, що робить найдорожчу стрічку Netflix (її бюджет складає $200 млн) другою за популярністю в історії сервісу.

Наразі комедійний бойовик з Раяном Рейнольдсом, Галь Гадот та Дуейном Джонсоном поступається лише постапокаліптичному трилеру «Пташиний короб» з Сандрою Буллок, у якого 282 млн годин. Проте у Red Notice ще лишається 18 днів у запасі, то ж, швидше за все, зрештою він обійде Bird Box та очолить рейтинг.

Рейтинг найпопулярніших англомовних фільмів Netflix за кількістю годин перегляду (за перші 28 днів з реліз)

У чарті найпопулярніших англомовних фільмів за тиждень з 15 по 21 листопада «Червоне повідомлення» посідає перше місце з більш ніж 129 млн годин перегляду.

Рейтинг найпопулярніших англомовних фільмів Netflix за тиждень з 15 по 21 листопада

«Червоне повідомлення» посідає першу позицію і в регіональному українському топі найпопулярніших фільмів Netflix за минулий тиждень.

Минулого тижня режисер Red Notice Роусон Маршалл Тербер у розмові з The Hollywood Reporter підтвердив, що бойовик може отримати одразу два сиквели. Остаточного рішення поки що немає, але якщо зрештою Netflix наважиться на це, то обидві частини знімуть разом — через необхідний бюджет та обмеження, пов’язані з пандемією.

Netflix запустив власний рейтинг кіно та серіалів на минулому тижні та одночасно знизив вартість підписки в Україні. Нашу рецензію на Red Notice можна прочитати в окремому матеріалі:

Кіноклуб "Забагато драми" від Skvot.
10 лекцій та 10 практикумів, щоб зрозуміти мистецтво кіномови.Сформуй власний смак та бібліотеку фільмів і навчись писати рецензії.
Програма кіноклубу
Disqus Comments Loading...