20-21 червня відбулась перша в Україні конференція, присвячена PR, комунікаціям, маркетингу, SMM та медіа у сфері IT. На події виступало понад 50 відомих спікерів, що зібрала сотні учасників офлайн у Києві та онлайн з різних країн світу. Організувала конференцію Асоціація IT Ukraine, найбільше національне об’єднання компаній в tech-індустрії.

На конференції обговорювали широке коло тем: актуальні тренди PR і маркетингу у сфері ІТ, реальні стратегії та дієві інструменти просування tech-бренду в медіа та соцмережах, успішні профільні кейси.

«Вже сьогодні ІТ-компанії відповідають за майже 50% сервісного експорту країни та 4% ВВП. Наша спільна мета – створення потужного tech-бренду України, адже успішні ІТ-компанії – успішна і сильна Україна», – зазначила Марія Шевчук, виконавча директорка Асоціації IT Ukraine.

Відкрила основний день конференції дискусійна панель «Хто насправді просуває tech-бренд України?» за участі СЕО Devlight Ігоря Полича, заступниці голови Brand Ukraine, керівниці програмного напряму Марини Дадінової, Радника голови офісу Президента Михайла Подоляка і Радника з комунікацій Міністра закордонних справ України Георгія Тихого, CEO Intellias Віталія Седлера. Учасники дискусій обговорили такі теми, як-от вплив нової реальності на сприйняття України у світі, роль ІТ у побудові нового бренду держави, а також як ІТ допоможе створити з України lovemark для світу.

 

Костя Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine та Publicis Groupe Ukraine та CZ, володар найбільшої кількості Cannes Lions в Україні розповідав про креативність. Він порадив заохочувати креативність шляхом задіювання 70% перевірених методів і медіа (бюджету), 20% інвестицій в нові ідеї та 10% витрат на експерименти.

Станіслав Шум, засновник та CEO Top Lead презентував кейс-стаді «Як пояснити цінність IT-продукту за 5 секунд. Інфографіка та візуалізація як інструмент комунікації та побудови довіри». Світлана Гнатюк, експертка ГО «Безбарʼєрність», розповідала про корисний для ІТ-індустрії кейс-стаді “Безбар’єрні комунікації – гайди та практичні кейси”.

Виконавча директорка Асоціації IT Ukraine Марія Шевчук виступила із практичним кейс-стаді «Партнерства в ІТ-індустрії – як отримати більше?» та поділилась практичною інформацією, як впливають міжнародні події та платформи на промо українського ІТ.

Більше 50 спікерів та сотні учасників: як пройшла Ukrainian TechComms Days 2024
Марія Шевчук, виконавча директорка Асоціації IT Ukraine

Про інфлюенс-маркетинг, маскотів та силу ком’юніті слухачі почули від Антоніни Кузьмич, креативної директорки OMG agency та засновниці креативної студії «Думи», а Валерія Крутських, Jr. Partner та PR-директорка SLOVA Tech PR розповіла про побудову відносин із міжнародними медіа.

Досвідом, як вдалось зібрати 30 млн грн на протезування українців у реабілітаційному центрі UNBROKEN поділилась Софія Луць, CMO програми лояльності Fishka. А Ігор Полич, СЕО Devlight презентував кейс-стаді «Мобільні застосунки та споживач: як стати брендом в телефоні кожного українця».

Цікавою була також панель на тему «ШI в комунікаціях та маркетингу» за участі Анни Булах, Голови з етики та партнерств у Respeecher; Марії Лисиці, PR & SMM в OLX Україна та Центральна Азія; Владислава Ткачука, Marketing Director, GlobalLogic та Петра Білика, керівника практик Технологій та інвестицій, AI, CIO Juscutum. Модерував дискусію Стас Юрасов, CEO dev.ua. Дискутували про регулювання ШІ у світі, ідеї та проєкти у напрямку ШІ в Україні, як працює ШІ в PR та маркетингу, а також про етику та оцінку ризиків у комунікаціях. 

Кейс-стаді від Ігоря Сіроштана, керівника тренінг-центру Mercedes-Benz Ukraine, була присвячена бренду світового автовиробника з акцентом на технологічності та сталому розвитку.

 

А на панельній дискусії «Благодійність часів війни» говорили про стратегії та креатив успішних проєктів та фондів. Модератором виступила Олена Самборська, Президентка Асоціації IТ Ukraine та Managing Director/HRD Luxoft Ukraine. Спікерками стали Анастасія Фролова (SoftServe Ukraine, VP, Country Manager Ukraine), Валерія Татарчук (Засновниця і генеральна директорка БФ «Твоя опора»), Яр Бірзул (CEO&Co-Founder KOLO / Founder Archon) та Яніна Ольховська (Директорка з питань комунікацій, КСВ та залученості UKRSIBBANK BNP Paribas Group).

Дискусію «Ефективні формати, інструменти та майданчики для промо IT-продуктів та сервісів» модерувала Ніна Васильова, віцепрезидентка Асоціації IТ Ukraine з PR питань та директорка з корпоративних комунікацій EPAM Ukraine. До обговорення долучилися Ярослав Макаревич (Комунікаційний експерт проєктів Міністерства цифрової трансформації України за підтримки ULEAD), Катерина Шута (Керівниця функції комунікацій в YouControl) та Катерина Боровська (Chief Marketing Officer, Promova) та Віра Ворон (Керівниця MC.today, ITC.UA, Highload та комунікаційної агенції Creators).

Більше 50 спікерів та сотні учасників: як пройшла Ukrainian TechComms Days 2024
Віра Ворон, співзасновниця MC.today, CEO комунікаційної агенції Creators

Віра Ворон зазначила, що нішеве медіа сьогодні це більше соціальний бізнес, аніж бізнес. Перед власником постає челендж, як продовжити реалізовувати місію видань (у випадку Creators Media Group – сприяти поширенню позитивних ідей та надихати людей на добрі справи) та підкреслила, що для медіа особливо важливо трансформуватись, запускати нові напрямки, та тестувати результати.

Корисною також стала панельна дискусія «Головні виклики 2024 року в Tech-індустрії – комунікації та маркетинг». Спікерки Олена Ліснича (Performance Marketing Lead в EPAM Anywhere), Юлія Жулій (Head of PR у NovaPay), Світлана Лобанова (СЕО агенції креативного маркетингу Havas Ukraine, Засновниця zatiya creative unit) та Каріна Кудрявцева (Project Lead в EIT Community RIS Hub Ukraine) під модерацією Cергія Коноплицького (Головний редактор SPEKA) розповіли, зокрема, про те, що комунікації мають бути лавмарком, а серед основних викликів наразі є потреба постійного підтримання маркетингової активності, нарощення бренд-видимості та розвиток даних.

На UTCD нагородили фіналістів конкурсу TechComms Award за найгучніший PR-проєкт в ІТ. Премія організована Асоціацією IT Ukraine спільно з MC.today та LOOQME з тим, щоб відзначити досягнення комунікаційних команд ІТ-компаній, які впливають на успіхи бізнесу та розвиток всієї індустрії. 

Переможець у номінації «Проєкт на міжнародній арені»

Проєкт: Ajax Special Event

Переможець у номінації «СЕО – медіаактивіст»

Ганна Мікулицька, SAP Ukraine

Переможець у номінації «Інтернет-проєкт з просування бренду або продукту»

Unicorn School. Проєкт: 100 причин пишатися тим, що я – українець!

Переможець у номінації «Розвиток країни»

GIOS. Проєкт: PlayMath 

Переможець у номінації «Допомога ЗСУ»

Genesis (спільно зі SKELAR, appflame, Headway, Universe Group та AMO)

Проєкт: Вишкіл капітанів

Переможець у номінації «Гуманітарна допомога»

Wargaming. Проєкт: WargamingUnited

Переможець у номінації «Найбільш резонансний проєкт»

Genesis (спільно зі SKELAR, appflame, Headway, Universe Group та AMO). Проєкт: Вишкіл капітанів

Переможець у номінації від MC.today «Резонансний соціальний проєкт»

Fishka. Проєкт: ФІШКОГРАЙ

«Найбільш корпоративний проєкт – той, що ґрунтувався на активному залученні співробітників компанії та ком’юніті»

EPAM Ukraine. Проєкт: Загартована сотня 

Проєкт про підтримку жінок в ІТ-індустрії

Проєкт: WINGS: Women included, nurturing growth and security


Ukrainian TechComms Days 2024 організовано IТ Ukraine Association

Bank partner – UKRSIBBANK BNP Paribas Group. Automotive partner – Mercedes-Benz Ukraine. Partner – Конгресно-виставковий центр «Parkovy». Charity Partner – благодійний фонд «Твоя опора». Генеральні медіапартнери – MС.today та LOOQME.


 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: