З 5 по 9 вересня в Берліні проходить виставка IFA. Її учасники мали змогу побачити й масштабну презентацію компанії MOVA, яка продемонструвала власне бачення майбутнього побутової техніки. Бренд виробляє пилососи, зокрема роботизовані, миючі та бездротові, а також газонокосарки, мультипечі, фени та іншу техніку.
У партнерському тексті з MOVA розповідаємо, чим компанія вразила відвідувачів IFA та в чому полягає її концепт.
Чим здивувала екосистема MOVA
Під гаслом «Step Up, Move Ahead» виробник презентував інтегровану екосистему з 12 продуктових напрямів, орієнтованих на внутрішні та зовнішні простори: від пилососів до очисників басейнів.
«Ми підтвердили намір не лише розширювати лінійку продуктів, а й формувати комплексну модель “розумного життя”, яка відповідає сучасним глобальним трендам», – пояснюють в компанії.
Сегмент прибирання був ключовим на презентації. Однією з головних інновацій став робот-пилосос MOVA ZEUS 60, здатний самостійно долати сходи. Для цього виробник розробив спеціальний механізм у поєднанні з тривимірною системою просторової навігації. З нею пилосос може самостійно долати кілька поверхів без допомоги людини – це відкриває новий сегмент на ринку багаторівневих будинків та квартир.





Інший приклад інженерного підходу – MOVA SIRIUS 60. Завдяки двом роботизованим рукам він виконує не лише стандартне прибирання, а й додаткові завдання – наприклад вміє маніпулювати об’єктами для розумної організації простору. Це виводить його за межі традиційних уявлень про побутову техніку.
Оновлені моделі також відображають стратегічну спрямованість компанії – постійне вдосконалення. Наприклад, MOVA Z60 Ultra Roller Complete має систему очищення свіжою водою з автоматичним захистом килимових поверхонь, M50 Ultra оптимізує роботу у складних умовах завдяки висувній ручці, а G70 вміє прибирати у безпосередній близькості до стін і кутів.
«Кожна з цих розробок демонструє прагнення MOVA до вдосконалення навіть у дрібних деталях, які визначають щоденний користувацький досвід», – додають в компанії.
Детальніше про компанію MOVA за посиланням
Не тільки пилососи, а помічники для вулиці
Окрему увагу приділили техніці, яку використовують зовні будинку. Серія роботів-газонокосарок LiDAX Ultra працює без додаткової інфраструктури у вигляді дротів чи GPS-сенсорів. Технологія UltraView 3.0 дозволяє швидко створювати карти території та підстригає точно навіть у безпосередній близькості до огорож.
Для власників басейнів бренд представив робота-очисника басейнів Rover X10 із розширеними функціями очищення, а сегмент догляду за вікнами поповнився компактним роботом N1 з ультразвуковим розпиленням.
«Виступ MOVA на IFA 2025 показав прагнення компанії закріпити за собою статус лідера у сфері побутових технологій. Нові продукти відповідають зростаючому попиту на автоматизацію та взаємопов’язані системи, які вже стають нормою. Розвиваючи комплексні рішення для дому та ділянки, MOVA посилює свою присутність на глобальному ринку й формує нові стандарти “розумного життя”», – кажуть в компанії.
Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: