Електронний факторинг в Україні, як і в інших країнах світу, стає все популярнішим. Цей інструмент фінансування став у пригоді малому та середньому бізнесу. Одним з українських банків, які надають своїм клієнтам послуги з електронного факторингу через платформу EDIN, є «Таскомбанк». 

У партнерському матеріалі з «Таскомбанком» Євгеній Махно, керівник з розвитку документарних і факторингових операцій банку, розповів про переваги та можливості, які отримують клієнти банку завдяки електронному факторингу, а також про те, як використання сучасних технологій впливає на бізнес-процеси. 

Партнерський матеріал?

Що таке факторинг і чому він сьогодні корисний для бізнесу в Україні

Факторинг – це фінансові й адміністративні послуги, які надає банк. Завдяки їм клієнт може продати свій товар або послугу з відстроченням платежу. Працює це так: банк надає клієнту гроші, а він відступає банку права вимагати кошти у своїх покупців за укладеними контрактами. 

Обов’язковою передумовою для факторингу є наявність відстрочки платежу. Тобто клієнт поставляє товар чи послугу з певною відстрочкою оплати, наприклад 60 днів, а гроші від банку отримує відразу. При цьому його покупець надалі розраховується не з клієнтом, а з банком. Це дає бізнесу можливість не відчувати фінансового голоду, вчасно поповнювати оборотний капітал і продавати більше.

«У порівнянні із класичним кредитуванням, у факторингу не потрібно надавати ліквідну заставу, що зараз актуально, – каже Євгеній Махно, керівник з розвитку документарних та факторингових операцій «Таскомбанку». – “Таскомбанк” має десятки років досвіду роботи з факторингом і є одним з небагатьох банків, які під час війни продовжують розвивати цей продукт, попри складні обставини». 

Дізнатись більше про факторинг можна на сайті

 

Електронний формат факторингу 

Бізнеси поступово переходять на електронні документи, зокрема ті, що підтверджують факт постачання товару, надання послуги чи виконання робіт. Це потребує трансформувати і факторингові процеси. 

«Таскомбанк» став одним з перших банків, які почали приймати електронні накладні на фінансування. Але спочатку інші документи, що супроводжують процес надання грошей, були паперовими. Клієнти надсилали електронні документи через клієнт-банк або на електронну пошту, а команда «Таскомбанку» робила реєстри та підписувала їх із клієнтами на папері. Потім досить швидко перейшли на електронні реєстри. 

«Після цього розробили власну фронт-систему, де почали формувати такі електронні реєстри, – прокоментував Євгеній. – Зважаючи, що переважна більшість наших клієнтів користувалась послугами EDIN, ми зрозуміли, що треба рухатись у бік інтеграції, щоб спростити клієнтам роботу з факторингом і надавати гроші швидше». 

На сьогодні фронт-система інтегрована з EDIN та системою обліку банку. Це дозволяє клієнтам сервісу EDIN, не виходячи з інтерфейсу, у якому вони працюють з електронними документами, відправити накладні в банк, отримати реєстр для підписання, підписати його в електронному вигляді та надіслати в банк. 

«Тривалість циклу з надання факторингового фінансування скоротилася в рази», – додає Євгеній Махно. 

Детальніше подивитись пропозиції сервісу EDIN  можна тут

 

EDIN створює інноваційні рішення для цифрової колаборації 

Євгеній підкреслює, що швидкий та ефективний обмін даними наразі є необхідністю для бізнесу, саме тому бізнес-спільнота шукає інноваційні рішення, що забезпечують зручну й ефективну цифрову колаборацію. Один з таких інструментів – це електронний провайдер EDIN

  • понад 4,05 млн е-документів проходить через сервіс щомісячно;
  • 23 858 користувачів на платформі.

«Ми знаходимось на етапі розвитку наших відносин з EDIN. Пишаємось, що ми першими з банківських установ реалізували таку опцію, – розповів Євгеній. – Упевнений, що наші взаємовідносини будуть поглиблюватись, а кількість спільних клієнтів – зростати». 

 

Більше про EDIN

 

Чому потрібна електронна автоматизація бізнес-процесів 

За словами Євгенія, бізнес-процеси в електронному форматі дають безліч переваг. Це дозволяє швидше виконувати роботу, краще контролювати процеси, а вся необхідна інформація зберігається в цифровому вигляді. Електронні документи за будь-яких обставин майже неможливо втратити. Крім того, це можливість позбавитись маси паперових документів. 

Зараз компанія планує переводити й інші процеси в електронний вигляд. 

«На базі “Таскомбанку” вже працює два необанки, які повністю диджиталізовані. Що стосується роботи з корпоративним сегментом, то в онлайн-формат перейшли такі послуги: оформлення депозитних і карткових продуктів, видавання банківських гарантій, валютні операції, – поділився Євгеній. – Наразі погоджуємо можливість електронного підписання кредитних договорів та договорів застави». 

Партнерський матеріал?

 

 

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

Стаття з партнерськими посиланнямиЦей матеріал містить посилання на партнерів — це не впливає на контент та політику редакції, проте дає виданню можливості для розвитку.
Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: