«Комплексний інтернет-маркетинг»: курс, який допоможе отримати нову професію чи заповнити прогалини у знаннях

Опубликовал
Партнерский материал

Курс підійде новачкам, маркетологам, які хочуть заповнити прогалини у знаннях, власникам і керівникам малого бізнесу. Команда Onpage розповідає, які теми містить програма курсу і що отримають його випускники.

«Комплексний інтернет-маркетинг» від онлайн-школи Onpage – один з найбільших на ринку курсів з диджитал-маркетингу. Він складається з дев’яти модулів і 163 уроків.

Курс підійде новачкам, маркетологам, які хочуть заповнити прогалини у знаннях, власникам і керівникам малого бізнесу. У партнерському проєкті команда Onpage розповідає, які теми містить програма курсу «Комплексний інтернет-маркетинг» і що отримають його випускники.

Партнерський матеріал?

Як проходить навчання на курсі

Навчання в Onpage School складається з декількох етапів:

  • перегляд невеликих і зрозумілих теоретичних відео;
  • практичні скрінкасти, у яких показано, як користуватися інструментами;
  • тестування та домашні завдання;
  • підсумковий вебінар за модулем, де розбирають проєкти студентів.

Кожен модуль і підсумкові вебінари курсу ведуть профільні фахівці з великим досвідом в інтернет-маркетингу.

Програма курсу

«Комплексний інтернет-маркетинг» складається з дев’яти модулів і 163 уроків. Це один з найбільших курсів на ринку.
Нижче приводимо назви й короткий опис усіх модулів. 

  • Маркетингова стратегія

У модулі «Маркетингова стратегія» розглядають принципи й етапи створення маркетингової стратегії для бізнесу і складання маркетингового бюджету. Окремі уроки присвячені шляху клієнта й покупця, цілепокладанню, цільовій аудиторії, теорії Jobs to be Doneтеорія, згідно з якою людина купує певний продукт або послугу, щоб розв'язати наявні задачі та покращити щось у житті, каналам маркетингу, аналізу конкурентів.

  • Створення сайту

У модулі розповідають про етапи створення сайту й основні терміни в дизайні, навчають підбирати гаму кольорів для сайту і проєктувати структуру лендингу. Також студенти отримають покрокову інструкцію, як створювати сайт за допомогою конструкторів, а також на платформі WordPress. 

Більше інформації про курс «Комплексний інтернет-маркетинг» на сайті

 

  • Пошукова оптимізація

У модулі SEO розглядають такі теми, як основи роботи пошукових систем, індексація та ранжування сайтів, основні стратегії та фактори ранжування. Студенти навчаться аналізувати конкурентів, проводити внутрішню оптимізацію сайту й розробляти семантичне ядро.

Особливу увагу приділяють структурі сайту і створенню якісного контенту, включно з підготовкою зображень і формулюванням завдань для копірайтерів. 

Окремі теми – посилальне просування, отримання безанкорних посилань, робота з вебархівом і використання таких інструментів, як Google Search Console. Крім того, студенти дізнаються, як застосовувати для SEO інструменти на базі штучного інтелекту, наприклад ChatGPT.

  • Маркетинг у соціальних мережах

У модулі SMM вивчають основи маркетингу в соціальних мережах, починаючи з брифінгу та закінчуючи розробкою комплексних рекламних кампаній. Особливу увагу приділяють роботі з такими платформами, як Instagram і Facebook. 

Зокрема, студенти навчаться використовувати Stories в Instagram, опанують техніки створення контенту, що залучає, зможуть аналізувати статистику акаунта і взаємодіяти з лідерами думок. Крім того, вони дізнаються, як створювати інтерактивні ігри для Instagram, які збільшують залученість аудиторії та розширюють охоплення.

У розділі про Facebook розповідають про особливості роботи з особистими профілями та бізнес-сторінками. Ці знання дадуть студентам змогу розробляти успішні SMM-стратегії, залучати нових клієнтів і нарощувати лояльність аудиторії.

Детальніше про курс «Комплексний інтернет-маркетинг» тут

 

  • Таргетована реклама

У цьому модулі вивчають інструменти і стратегію реалізації реклами в Instagram, Facebook і TikTok. 

Студенти навчаться створювати й налаштовувати аудиторії і працювати з бізнес-менеджером. Зможуть встановити й налаштувати піксель Facebook на сайті, підтвердити домен і налаштувати конверсії. Також учасники курсу дізнаються, як працювати з різними типами аудиторій, включно з користувацькою, схожою, збереженою та перетином аудиторій. 

У модулі детально розглядають формати реклами та налаштування кампаній з різними цілями, такими як охоплення, трафік, залученість, перегляди відео, конверсія, повідомлення та генерація лідів. 

Окремий блок курсу присвячений роботі з рекламним кабінетом TikTok. 

  • Контекстна реклама

У модулі Google Ads вивчають різні види реклами в Google, особливості створення та налаштування рекламних кампаній, а також інтеграції з іншими сервісами Google.

Студенти зможуть організовувати рекламні кампанії, створювати MCC-акаунт Google Ads і працювати з Google Analytics. Навчаться збирати і кластеризувати ключові слова, вивчать, що таке мінус-слова, а також типи відповідності ключових слів для написання ефективних оголошень. 

Модуль дає базові знання для налаштування реклами в контекстно-медійній мережі (КММ) і ремаркетингу. 

Дізнатись більше про види реклами та налаштування рекламних кампаній можна на курсі

 

  • Google Analytics

Модуль присвячений тому, як працювати з Google Analytics і Google Tag Manager для аналізу трафіку і відстеження поведінки користувачів. Студентів познайомлять з базовими цілями аналітики й основними звітами GA 4. Окрему увагу приділяють вивченню таких показників, як відмови та модель атрибуції.

  • Контент-маркетинг

У цьому модулі студенти дізнаються, як працювати з різними типами контенту. Навчаться створювати, оформлювати й ефективно вести YouTube-канал, просувати відео та налаштовувати YouTube-рекламу.  

Також у модулі розглянуть основи створення та ведення Telegram-каналу. Цей інструмент дає змогу розширити аудиторію та використовувати додаткові інструменти для комунікації з підписниками.

Окремі теми присвячені партнерському маркетингу та використанню платформ для монетизації контенту на кшталт Patreon. Вони допомагають заробляти на творчих проєктах, зокрема на західних ринках.

Що таке контент-маркетинг та як просувати відео та налаштовувати YouTube-рекламу тут 

 

  • Retention-маркетинг*набір інструментів і дій, спрямованих на утримання клієнтів і підвищення їхньої лояльності до бренду

У цьому модулі найбільшу увагу приділяють email-маркетингу. Він є одним з найефективніших способів комунікації із клієнтами, підвищення їхньої лояльності і стимулювання повторних покупок.

Як бонус студенти навчаться створювати чат-боти.  

Що отримають випускники

Студенти курсу «Комплексний інтернет-маркетинг» отримають доступ до якісних матеріалів, відеолекцій, онлайн-вебінарів і бонусів від партнерів школи. Усім, хто успішно завершить курс, нададуть сертифікат, що підтверджує знання та навички в галузі інтернет-маркетингу. А також запросять до закритої спільноти Onpage, учасники якої обмінюються досвідом, знаходять нових партнерів і клієнтів.

Партнерський матеріал?

Записатись на курс «Комплексний інтернет-маркетинг»

Disqus Comments Loading...