Найбільший український банк «ПриватБанк» разом із Visa та кіберспортивною організацією NAVI оголосили про створення першої в Україні фінансової екосистеми, заточеної під геймерів та кіберспорт.

У партнерському тексті розповідаємо про можливості. 

Партнерський матеріал?

Що відомо про можливості та плани

Першим елементом майбутньої екосистеми стала колекція діджитал-скінів «ПриватБанк» × Visa × NAVI, доступна у застосунку «Приват24». Користувачі можуть не тільки персоналізувати картку, а й активувати 15% кешбеку в геймерських категоріях, отримати 30% знижки на мерч NAVI та взяти участь у розіграшах подарунків, в тому числі з можливістю відвідати офіс NAVI.

Упродовж 2026 року партнери розширюватимуть екосистему та презентують окрему геймерську картку з бонусами, інтеграціями та персоналізованим дизайном. Загалом вони поставили собі за мету створити комфортну інфраструктуру для гравців, де фінанси поєднуються з геймерським досвідом і реальними перевагами.

«Ми хочемо зробити ігровий процес вигіднішим, цікавішим та комфортнішим для всіх геймерів України, щоб наші клієнти отримували відчутну вигоду за свої звичні покупки в іграх та цифрових сервісах»,коментує Оксана Конюшко, керівниця департаменту карткових продуктів ПриватБанку.

У Visa наголосили, що хочуть підтримати динамічний розвиток геймерської культури в Україні та створити фінансові рішення, які відповідають потребам молодого цифрового покоління. 

«Геймінг сьогодні – важливий спосіб ментального відновлення, і в умовах постійного стресу це має особливе значення. Тому ми прагнемо будувати екосистему, яка буде не просто зручною, а дійсно корисною для спільноти: від персоналізованих сервісів до нових можливостей для самовираження та взаємодії»,зазначила Олена Молодцова, старша менеджерка з маркетингу Visa в країнах Східної та Південно-Східної Європи, Центральної Азії та Кавказу.

У NAVI зазначають, що перша геймерська картка в Україні буде створена гравцями для гравців. «Разом із Visa та “ПриватБанком” ми об’єднали сили, щоби дати фанам більше, ніж просто емоції: кешбек на улюблені сервіси, знижки, розіграші, персоналізований скін. Це командна робота брендів, яким довіряють мільйони», – каже Олексій «ХАОС» Кучеров, операційний директор NAVI.

«Ми вибудовуємо для фанатів NAVI простий сценарій: коли щоденні оплати перетворюються на бонуси, активності й емоції, пов’язані з улюбленим клубом. Ми хочемо, щоб у будь-якому місті України фанати відчували, що за ними стоїть велика спільнота та надійні партнери, які так само вірять у силу українського кіберспорту»,додав Андрій Грищенко, виконавчий директор Федерації кіберспорту України та радник з комунікацій NAVI.

Партнерський матеріал?

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

Стаття з партнерськими посиланнямиЦей матеріал містить посилання на партнерів — це не впливає на контент та політику редакції, проте дає виданню можливості для розвитку.

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: