Щоранку мешканці спальних районів Києва й околиць виїжджають у справах, і дороги Києва заповнюються довгими шеренгами транспорту. Ключова причина такої ситуації – радянська містобудівна парадигма, яка передбачала розмежування житлових районів і так званих «місць прикладання праці». Відповідно до такого принципу і спроєктували більшість спальних районів Києва. 

Водночас провідні мегаполіси світу – від Парижа до Копенгагена – уже давно рухаються в бік формату «міста коротких відстаней», де все необхідне є в межах 15 хвилин і не потрібно витрачати години на дорогу. У Києві такий формат також демонструє свою ефективність.

Для партнерського проєкту з Boston Creative House його девелопери розповідають, які ключові особливості концепції All-in і як столиця змінюється завдяки інтеграції ділової інфраструктури в житлові проєкти.

Партнер проєкту?
logo

Чому старий підхід вичерпав себе 

Оболонь традиційно сприймається як типовий спальний район. Тут переважно житлова забудова, а нечисленні бізнес-простори зʼявилися завдяки адаптації старих будівель – перших поверхів житлових будинків або колишніх промислових об’єктів. Але сучасних якісних бізнес-центрів на Оболоні не будували, і район все ще знаходиться на периферії ділового життя.

Містяни мусять щодня їздити до центру на роботу або навчання, а потім повертатися назад – тому місто ще з 2000-х страждає від маятникової міграції. Результат – ранкові та вечірні потоки, що перетворюють дороги й мости на задушливі транспортні вузли.

Метро мало б розвантажувати дороги, але, наприклад, станція «Оболонь» побудована у 1980 році. Як більшість інфраструктури міста, що створена у 1960–1980-ті роки, вона не була розрахована на такі великі потоки пасажирів. До того ж сучасний рівень автомобілізації не відповідає тому, що закладали архітектори під час планування міста 40–60 років тому.

Підхід «житло в одному місці, робота – в іншому» вже не працює, адже змушує людей проводити по 2–3 години в дорозі замість того, щоб витратити цей час на те, що дійсно є важливим. Сучасні девелопери це розуміють і проєктують нові обʼєкти поліфункціональними – так частина містян може знайти роботу поряд з домом.

Boston Creative House

Чому Оболонь може стати новою діловою зоною Києва

Пандемія ковіду змусила людей залишатися вдома і продемонструвала одночасно дві речі: по-перше, не їздити на роботу та з роботи щодня зручно, по-друге, працювати з дому зазвичай складно через безліч чинників, що відволікають. 

Усе більше киян мають запит, щоб поруч із житлом була вся необхідна інфраструктура, за якою не потрібно кудись їхати: від офісів і шкіл до спорту й кав’ярень. Цьому запиту відповідають поліфункціональні проєкти – житлові комплекси з інтегрованими офісними й торговельними площами – не лише в центрі, а й у районах, де мешкає більшість містян. 

«Час – нова валюта. Люди більше не хочуть витрачати по 2–3 години на логістику. Війна також підсилила потребу в автономності: житло, де можна не лише жити, а й працювати, навчатися, відпочивати. Зрештою, європейський тренд на “місто коротких відстаней” трансформує очікування українців  від житлової інфраструктури. Підхід All-in – це мінімізація стресу, витрат, ризиків і водночас підвищення якості життя», – розповідає Вікторія Зима, COO SAGA Development. 

Саме такий підхід покладений в основу проєкту Boston Creative House, який будують на Почайні компанії SAGA Development і BGV Development. З його запуском в експлуатацію район отримає нові можливості як для життя, так і для роботи й дозвілля. 

«Замість функціонального розриву між центром і спальними районами тут закріпиться новий осередок міського тяжіння. Це приклад стратегічної урбаністичної інвестиції», – додає команда Boston.

Boston Creative House

Детальніше про Boston Creative House можна дізнатися на сайті

Boston Creative House як екосистема 

Boston Creative House – це повноцінна урбаністична екосистема, де комфортно і мешканцям, і резидентам бізнесу. Девелопери взяли за основу європейську модель 15-хвилинного міста, де робота, життя та відпочинок поруч. Автори проєкту додають, що адаптують світові тренди до київських реалій.

«Ми не позиціюємо Boston Creative House як “місто в місті”. Так позиціювали переважно обʼєкти із закритою територією та інфраструктурою, доступною тільки для мешканців. Наш концепт – All-in: інфраструктура буде доступною для всіх містян і мешканців сусідніх районів. Такі концепти уже є в багатьох європейських містах при ревіталізації колишніх промислових зон, зокрема, в Німеччині, Данії, Нідерландах, Норвегії», – пояснює Вікторія Зима. 

Орендарі і власники офісних приміщень отримують не просто офіс або коворкінг, а повноцінне середовище з інфраструктурою.

На даху стилобату розмістяться падел-корти, а всередині самого комплексу – фітнес-клуб. Також тут будуть коворкінги, кафе, продуктовий маркет, салони, пошта, зони для зустрічей, що підійдуть для роботи, нетворкінгу та переговорів. А щоб батьки могли поєднувати роботу й родину без стресу, поряд знаходитимуться дитячий садок і школа MriyDiy.

Boston Creative House

Як кажуть у команді проєкту, й орендарі, й інвестори, і покупці квартир звертають увагу не лише на наявність інфраструктури поруч, а й на її якість. Уже недостатньо, щоб це був будь-який супермаркет чи кафе. 

«Інвестора цікавить, що саме за супермаркет, які там товари, якість сервісу тощо. Те саме стосується кафе, ресторанів, спортцентрів, освітньої інфраструктури. При проєктуванні нових обʼєктів ми зазвичай виходимо з того, чого не вистачає поруч, і намагаємось це компенсувати. Ми залучаємо постійних партнерів, з якими співпрацюємо на різних обʼєктах. Наприклад, школа MriyDiy, яка вже функціонує в RYBALSKY, буде й у Boston», – кажуть у SAGA Development.

Формати для різних бізнесів 

У Boston Creative House передбачили офіси для різних команд і запитів – від малих і середніх компаній, яким потрібно більше місця, до фрилансерів, котрі шукають офіс поруч з домом. Тут будуть простори від 36 до 157 кв. м, які можна адаптувати для будь-яких команд завдяки гнучкому зонуванню. А ще високі стелі 3,6 м, панорамні вікна, окремі комерційні швидкісні ліфти, підземний паркінг. 

«Тут буде комфортно фрилансерам, стартапам, малим і середнім компаніям, мережевим операторам послуг. Ми також орієнтуємося на hybrid urbanites – тих, хто поєднує життя, роботу й відпочинок в одному середовищі. Тут бізнес стає частиною урбаністичної екосистеми й отримує те, чого не можуть дати класичні БЦ», – розповідає Вікторія Зима.

Boston Creative House

Якщо оцінювати різницю для орендаря між орендою в центрі міста й на Оболоні, то для тих, хто живе на Оболоні, Почайні, Троєщині, а особливо в Boston Creative House, цей проєкт буде значно зручнішим з погляду логістики та комфорту. З Подолу чи Шулявки сюди теж буде зручніше дістатися – адже зранку й увечері рух буде в напрямку, протилежному від основної маси.

У Boston Creative House також створили умови для клієнтів і партнерів бізнесів. Тут надаватимуть можливість орендувати апартаменти – зручна опція для тих, хто приїжджає у відрядження з інших міст або з-за кордону на зустрічі.

Інвестиційна привабливість: як працює All-in сьогодні й у перспективі

Досвід девелоперів Boston Creative House показує, що поліфункціональні об’єкти зростають у вартості швидше за стандартні ЖК. Їхня перевага в тому, що вони закривають потреби нової моделі споживання: не просто квартира, а масштабне середовище. 

«Комерційні площі тут працюють ефективніше, трафік гарантують самі ж мешканці. Ціни зростатимуть з наближенням термінів введення в експлуатацію завдяки обмеженій кількості вільних площ і високому рівню готовності», – пояснює команда проєкту.

Першу чергу проєкту планують ввести в експлуатацію наприкінці 2025 року. За розрахунками девелоперів, це сприятиме зростанню вартості квадратного метра як на житлові, так і на офісні приміщення. У команді переконані, що збільшення цін наразі блокує війна й після її завершення відкладений попит і високі очікування від відбудови сприятимуть стрімкому зростанню вартості приміщень. 

Більше інформації про Boston Creative House — за посиланням

Як Boston Creative House змінює логіку міського девелопменту

У сучасному місті все має бути поруч – робота, школа, спорт, дозвілля. Саме таку модель втілює Boston Creative House: «Ми відходимо від радянської логіки, де житло, робота й сервіси – окремо. Boston Creative House – це рух до європейської моделі інтегрованого міста, де життя комфортне, повноцінне й кероване».

Boston Creative House

Ви відводите дитину в садочок чи школу просто у своєму будинку або йдете на тренування чи каву – ліфтом на дах чи в лаунж-зону. Працюєте в офісі або коворкінгу  без трафіку і стресу, робите закупи чи забираєте посилку – усе поруч. І головне – можна не витрачати години на дорогу, не розривати життя між локаціями.

Boston Creative House ламає стару парадигму, де людина підлаштовувалась під місто. Тепер місто підлаштовується під людину – і саме це робить проєкт особливо привабливим для інвесторів в офісну нерухомість. Бо попит на комфортну роботу поруч з домівкою зростає, а разом з ним – і потенціал прибутковості таких просторів. 

Партнер проєкту?
logo

Більше про Boston Creative House

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: