Сервіс професійного розвитку Laba запускає новий потік курсу «Директор з продажу». Викладач – Ілля Рейніш, комерційний директор та співвласник Laba Group, який збільшив обіг компанії у 128 разів та керує відділами продажів на 7 міжнародних ринках.
У партнерському тексті з Laba розповідаємо, чому та кому варто відвідати це навчання.
Для кого актуальна програма курсу
Програма курсу – актуальна база знань для керівників відділів продажу, CMO та власників бізнесу, які хочуть створити вмотивовану команду сейлзів та збільшити прибуток компанії.
Після випуску студенти вмітимуть:
- складати плани відділу продажу, опираючись на цифри, а не на інтуїцію;
- наймати та онбордити сейлз-менеджерів навіть в умовах кризи;
- створювати систему мотивації команди, що впливатиме на її результати;
- впроваджувати CRM-системи, IP-телефонію та аналітику у відділі;
- прописувати ефективні скрипти та вимірювати їхню конверсію.
У результаті випускники матимуть усі необхідні навички та інструменти для побудови ефективної системи продажів, що приведе нових клієнтів, збільшить прибуток компанії та допоможе бізнесу вистояти в кризові періоди.
Хто буде експертами
Цей курс – абсолютний рекордсмен Laba за кількістю запрошених експертів. На заняттях на студентів чекатимуть:
- Андрій Шевчук, бренд-стратег і засновник SHEVCHUK BÜRO, який навчить створювати та оформлювати комерційну пропозицію, що продає.
- Аліна Кулішова, Head of CRM у Laba Group, розкаже, як обрати й імплементувати CRM-систему та автоматизувати аналітику.
- Юлія Венцковська, засновниця і CEO MK:translations та Localica.io, розповість про лідогенерацію та побудову воронки продажів у LinkedIn.
- Марк Спасонов, Sales Operations Lead у Laba Group, допоможе розібратися, для чого потрібні бізнес-процеси та як побудувати й оцінити їх.
- Юрій Гладкий, засновник і CEO бренд-маркетингової агенції Grape, навчить будувати впізнаваний особистий бренд, що драйвитиме продажі.
- Антон Шулик, стратегічний фінансист і CEO fint8.com, покаже, як ефективно керувати фінансами в продажах та оцінювати комерційну успішність.
- Євген Артюхов, керівний партнер юридичної компанії ASA Group, розповість, як правильно обрати надійного бізнес-партнера.
- Катерина Глушеня, HRD у Laba Group, розкаже, як обʼєднати команду сейлзів навколо бізнес-цілей за допомогою ефективної корпоративної культури.
Під менторством експертів студенти навчаться будувати команду відділу продажів, що перевиконуватиме прописані плани. Ось що говорить викладач Ілля Рейніш про систему KPI, якої навчають на курсі:
«Ми не платимо людині за те, що вона просто фізично була в офісі з 9:00 до 18:00. Ми платимо за ключові дії. Часто питають: а якщо менеджер виконує план, навіщо ще й KPI? А я відповідаю: а якщо він зробив 140% плану першого числа – це означає, що решту місяця він має право нічого не робити? Всі відразу кажуть: ні, можна ж іще більше. Для того, щоби було це “більше”, мають бути KPI за ключовими діями».
Приєднатися до курсу та отримати шанс стати керівником відділу продажу, що розділить історію компанії на «до» і «після», можна за посиланням.
Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: