Lexus довго тримав інтригу і нарешті розкрив карти – це відбулось на мультибрендовому івенті під Брюсселем від Toyota Motor Europe. За останньою преміальною модою новий бізнес-седан виглядає як ліфтбек, а габаритно – уже «обома ногами» у представницькому сегменті. 

Ми першими побачили європейські версії і в партнерському проєкті робимо огляд Lexus ES EV/HEV. 

Партнер проєкту?
logo

Нова стилістика виконання: нічого зайвого  

Цей передньопривідний седан бізнес-класу з’явився ще 1989-го, тобто стояв біля джерел марки, але всі ці роки перебував на других ролях. Абсолютно новий ES восьмого покоління робить рішучий крок вгору кар’єрними сходами. 

Річ у тім, що тепер він закриватиме нішу, яку раніше займав седан GS (1991–2020 роки) класичного компонування. І це йому тільки на користь, бо нова стилістика виконання кузова не просто приховує габарити, а має особливі риси й елементи, які будуть притаманними майбутнім представникам усього модельного ряду. 

Саме на ES дебютує нова мова дизайну Lexus із чистими, але гнучкими формами. Настільки значне підвищення статусу означає вимогливішу клієнтуру. Тому стиль і екстер’єру, і особливо інтер’єру став витонченішим, лаконічнішим і мінімалістичним. 

Крім того, новинка як ніколи багато часу провела в аеродинамічній трубі, відточуючи обтічність, що позитивно позначається не тільки на витраті палива, а й на акустичному комфорті. Тут наче кожна смуга, кожна деталь працює на ефективність. І жодних зайвих елементів. 

Салон: мінімалізм і новий рівень оснащення

Салон моделі витриманий скоріше у стилістиці  скандинавського мінімалізму, а всі оздоблювальні матеріали принципово іншого рівня. Діодна підсвітка створює відчуття легкості та космічної невагомості. 

Рівень оснащення просто зашкалює: 14-дюймовий тачскрін мультимедіа (найбільший екран в історії бренду) із застосунком Link+, 12,3-дюймова віртуальна панель приладів, сенсорні клавіші для швидкого доступу до найважливіших функцій плюс революційні адаптивні приховані клавіші. А ще тут є система Sensory Concierge, що об’єднала налаштування мікроклімату, «театрального» підсвічування салону й… ароматизатора. 

Підслухала за лаштунками автосалону, що в наступному поколінні туди «зашиють» ще й управління аудіосистемою. Вона в Lexus традиційно від Mark Levinson – у топовій версії це 17 динаміків, 3D-атмосфера й ідеально об’ємний звук незалежно від того, де я сиділа – за кермом або на місці головного пасажира. До речі, левова частка приросту довжини (+ 165 мм) припала саме сюди – ніколи ще ззаду в ES не було настільки вільно. А якщо ще й максимально відкинути спинку дивана і скласти праве переднє крісло, можна розташуватися з комфортом пасажира першого класу трансконтинентального рейсу. А версія з панорамним дахом взагалі створює ілюзію кабріолетного простору.

Тотальна електрифікація в «залізі» 

Щодо «заліза», тут все ще цікавіше. Тотальна електрифікація дісталася і до найконсервативнішої моделі бренду разом зі свіжою платформою TNGA GA-K. Причому батарейних версій (їх можна відрізнити за «глухим» носовим обтічником) запропонували одразу дві. У базової версії 350e (вона тільки для Західної Європи), один 224-сильний електромотор на передній осі, а в ES 500e (Східна Європа) – по електромотору на кожній осі сумарною віддачею 343 к. с. Дальність ходу передньо- і повнопривідної версій на одній зарядці – 610 і 685 км відповідно. 

Крім того, на вибір дві гібридні модифікації, так само в моно- і повнопривідному виконаннях і з аналогічною географією продажів. У першому випадку це тільки атмосферна «четвірка» (2500 куб. см, 201 к. с.), у другому – ще й додатковий електромотор на задній осі, що доводить сумарну віддачу до 343 к.с. 

В Україні ES з’явиться, скоріш за все, на початку літа 2026 року, як і в Європі. Ми очікуємо у продажу електричну версію, а стосовно гібридної буде відомо вже ближче до старту продажів.  

Партнер проєкту?
logo

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: