Уже 24 роки мережа аптек «АНЦ» допомагає турбуватися про здоров’я великих і малих українців. Увесь цей час тут постійно поліпшували комфорт взаємодії для споживача, і АНЦ стала першою роботизованою аптекою в Україні, очолювала рейтинг за обсягами продажів медичних виробів, потоваришувала зі світом диджиталізації, а 2023 року досягла абсолютного рекорду серед аптечних мереж України з річним виторгом у 25,8 млрд грн.

З початком війни АНЦ, як кожен український свідомий бізнес, взяла на себе турботу про наших захисників і захисниць, а також громадян, які опинилися у скрутному становищі на деокупованих територіях. Загалом повномасштабна війна змусила компанії ухвалювати нестандартні рішення, виконувати складні завдання та мислити поза шаблонами. В умовах тотальних складних викликів мережа аптек «АНЦ» продовжує не тільки розвиватися й переходити на нові рівні, а й розробляти і впроваджувати цікаві рішення, які відповідають потребам населення. За це її люблять споживачі і вона продовжує отримувати численні відзнаки. 

Ми розпитали команду АНЦ, як розвивалася мережа, що допомагає їй бути успішною та як АНЦ допомагає Україні виборювати перемогу, й залюбки ділимося з вами розповіддю в партнерському матеріалі.

Партнерський матеріал?

Із чого почався шлях мережі аптек «АНЦ» 

Історія розпочалася 2000 року в Запоріжжі із простого бажання та розуміння, як зробити взаємовідносини «аптека – споживач» максимально зручними, зрозумілими, комфортними та вигідними для всіх клієнтів, великих і малих. Шлях мережі аптек «АНЦ» розпочався із брендів «Аптека низьких цін» і «Благодія». Упродовж перших десяти років мережа розширювалася на сусідні області, а згодом з’явилася на ринках Києва й Одеси.

Від 2013 року до сім’ї АНЦ доєдналися перші в Україні роботизовані аптеки під брендами «Копійка» та «Шар@». На середину 2024 року мережа аптек «АНЦ» присутня в більш ніж 150 містах України й об’єднує турботливу команду з понад 7 тис. співробітників. «Нині компанія продовжує зростати та відкривати нові аптеки у всіх регіонах України, охоплюючи не лише великі міста, а й містечка та села.

Одночасно із цим за першої нагоди ми відновлюємо зруйновані аптеки на деокупованих територіях. Наприклад, ми одними з перших відновили роботу аптек у Херсоні, – кажуть у компанії. – Ми не можемо дозволити собі зупинитися або витрачати багато часу на роздуми. Людям потрібен постійний доступ до ліків, засобів гігієни, дитячого харчування та медичної техніки. Наша мета й обов’язок – забезпечити цей доступ якісно, зручно та в найкоротші терміни. 

Що дозволяє компанії бути успішною

В АНЦ вважають, що успішність – це щоденна праця над розвитком, розуміння потреб споживача і здатність дивитися на кілька кроків у майбутнє, прогнозувати тенденції ринку, та й загалом бачити, як змінюється світ. Саме тому однією з конкурентних рис АНЦ є технологічна прогресивність і здатність швидко адаптуватися до потреб. Так, 2023 року АНЦ стала першою в Європі аптечною мережею, яка запровадила розрахунки криптовалютою. Також компанія першою в Україні створила систему лікоматів. Вони дозволяють клієнтам забирати онлайн-замовлення окремих ліків і медичних засобів у комфортний для них час і спосіб.АНЦ

Про правильність дій, справжність мети й реальність турботи про українців мережі аптек «АНЦ» говорять багато премій і нагород, отриманих у різні роки. «Лише 2024 року компанія виборола відзнаки “Вибір країни” та Ukrainian Business Award за досягнення у фармацевтичному ритейлі, – додають у компанії. – Варто зазначити, що ці нагороди АНЦ отримує не вперше».

На щорічній конференції із трейд-маркетингу Big Trade-Marketing Show 2024: New Reality – New Possibilities команда маркетингу АНЦ на чолі з Тетяною Паценко, маркетинг-директоркою мережі аптек «АНЦ», отримала премію Big Trade-Marketing Award. Саме трейд-маркетингова всеукраїнська акція «Об’єднані турботою», яку провела мережа аптек «АНЦ» впродовж 2023 року, виграла одну з номінацій та отримала визнання як найпопулярніша трейдмаркетингова кампанія в соціальних мережах.анц

Також цього року директор IT-департаменту мережі аптек «АНЦ» Андрій Гончаренко отримав нагороду Best CIO як найкращий IT-директор у номінації «Охорона здоров’я». Мета премії 13-го Всеукраїнського конкурсу ІТ-директорів Best CIO – визначити найкращих управлінців у своїй галузі, а також оцінити залучення новітніх технологій в українському бізнесі.анц

Загалом АНЦ має потужну команду. У травні цього року Кирило Леміш, Tech Lead АНЦ, з командою посіли третє місце на щорічному хакатоні Open Data Hackathon. Це хакатон, який реалізується за підтримки Міністерства цифрової трансформації і спрямований на створення та розроблення інноваційних рішень на основі відкритих даних. Команда мережі аптек «АНЦ» презентувала ШІ-помічника у форматі чат-бота «ТУТ Здоров’я». Він допомагатиме користувачам з пошуком сімейного лікаря, безоплатних ліків за програмою «Доступні ліки» та медичних послуг.анц

Серед нагород, які АНЦ отримала в попередні роки, є відзнака «Мережа аптек року» від національного рейтингу «Українська народна премія», премія «HR-бренд» за найуспішніший проєкт з управління персоналом, нагорода «Народний бренд» і премії «Вибір року», «Вибір країни» та UBA.

Як допомагають Україні

Від початку повномасштабного вторгнення росії мережа аптек «АНЦ», як будь-який свідомий бізнес, активно займається благодійністю. У перші дні війни створили проєкт з підтримки співробітників, які приєдналися до лав ЗСУ, та їхніх побратимів. Турбуючись про тепло і здоров’я бійців у холодну пору року, в АНЦ змогли адаптувати своє обладнання для виробництва аптечних роботів під створення буржуйок для ЗСУ. Згодом ця ініціатива трансформувалась в окремий благодійний проєкт «Безплатні булер’яни та буржуйки для ЗСУ».анц

АНЦ регулярно співпрацює з великими благодійними фондами й ініціативами, зокрема «Повернись живим», Благодійним фондом Сергія Притули, United24, а також закриває запити окремих військових формувань. Лише від початку 2024 року компанія перерахувала понад 30 млн грн на потреби військовослужбовців і представників вразливих верств населення.

Також мережа аптек «АНЦ» активно долучається до зборів на БпЛА для військовослужбовців різних військових частин. Так, 31 травня вона разом з БаДМ та Optivita Ukraine під обʼєднанням «Фармсила» передали майже 100 дронів на потреби ЗСУ.

До цього компанія передала майже 2 млн грн, які пішли на закупівлю безпілотного літального комплексу «Лелека» і компонентів до нього для військової частини на Запорізькому напрямку.АНЦ

Також мережа допомогла із придбанням БпЛА 3-й окремій штурмовій бригаді, 47-й окремій механізованій бригаді «Маґура» та роті ударних безпілотних авіаційних комплексів, яка виконує бойові завдання на гарячих напрямках.АНЦ

Особливу увагу компанія приділяє співробітникам, які були мобілізовані до лав ЗСУ. На сьогодні це 95 людей, з них 17 – жінки. Компанія продовжує підтримувати з ними зв’язок, виплачує їм зарплату, а також забезпечує амуніцією. Часто АНЦ отримує від колег-військовослужбовців запити на ліки або спорядження та закриває їхні потреби.

Мережа покриває і гуманітарні потреби. Цього року АНЦ у співпраці із Благодійним фондом Сергія Притули придбала апарати ШВЛ для лікарень на Сумщині, Харківщині, Запоріжжі та Миколаївщині на понад 46 млн грн. Раніше компанія також долучалася до зборів на проєкти модульних будинків Nest і ліків для лікарень на деокупованих територіях.АНЦ

Регулярно АНЦ передає необхідні ліки для прифронтових лікарень і військових шпиталів, а також перераховує гроші на закупівлю необхідних речей і продуктів для жителів прифронтових регіонів і переселенців.

Загалом від початку повномасштабного вторгнення мережа аптек «АНЦ» перерахувала на військові та гуманітарні потреби понад 110 млн грн.

Партнерський матеріал?

 

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: