Sense Bank продовжує цифрову трансформацію. Там уже диджиталізували понад 90% послуг і продуктів банку для бізнес-клієнтів. Крім того, команда автоматизувала майже всі сервіси для фізичних осіб, які обслуговуються у відділеннях. Водночас клієнти-ФОПи можуть отримати ключові продукти 100% дистанційно у мобільному застосунку Sense SuperApp.

У партнерському тексті розповідаємо детальніше.

Партнерський матеріал?

Операції дистанційно та зручний застосунок 

У напрямі МСБ Sense Bank забезпечив один із найвищих рівнів цифровізації на ринку. Більшість щоденних операцій доступні дистанційно – у Sense SuperApp та Sense Business Online. Клієнтам не потрібно звертатись до відділень або контакт-центру. Унікальним сервісом для юросіб є відкриття рахунку компаній повністю онлайн. 

У 2025 році Sense Bank розширив і цифрові можливості для ФОПів: у Sense SuperApp можна актуалізувати ідентифікаційні дані, оформити довіреності та здійснити  електронний обмін документами з банком. У результаті понад 70% активних клієнтів-підприємців використовують застосунок як основний інструмент для керування фінансами. До слова, ще одне оновлення для ФОПів та юридичних осіб – оформлення депозитів дистанційно – доступно в Sense Business Online. 

Окремий бізнес-розділ 

Головною новацією 2025 року у Sense SuperApp стала поява окремого бізнес-розділу, де зібрані важливі фінансові сервіси для щоденної роботи керівника компаній. Відтак Sense SuperApp – один із небагатьох банківських застосунків, який дозволяє одночасно керувати особистими коштами, а також рахунками ФОП та юридичних осіб.

Своєю чергою клієнти-фізособи можуть користуватися послугами та сервісами повністю дистанційно у Sense SuperApp. Крім того, завдяки цифровізації процесів у 2025 році  близько 90% документів під час обслуговування приватних осіб у відділеннях банк опрацьовує у paperless-форматі. Ідентифікація та повторна ідентифікація, оформлення зарплатних карток і кредитних карток до них у відділеннях здійснюють без використання паперу з онлайн-рішенням щодо кредитного ліміту. 

У результаті банківські продукти, що мають найбільший попит і які клієнти отримують у пунктах обслуговування, вже реалізували у диджитал-форматі.

Які результати

Після того як банк автоматизував всі ці процеси, йому вдалось суттєво скоротити час обслуговування клієнтів, зменшити обсяг ручної роботи у фронт- та бек-офісі, а також оптимізувати операційні витрати, зокрема на папір і логістику документів. Для клієнтів це означає можливість виконувати більшість операцій самостійно, повністю онлайн.

У Sense Bank уже готуються до наступних етапів paperless-трансформації у мережі відділень. Тут планують перевести касові операції у цифровий формат і подальше автоматизувати регуляторні процеси, зокрема ідентифікації клієнтів PEP, CRS тощо.

Партнерський матеріал?

Більше про Sense Bank

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: