Sense Bank продовжує цифрову трансформацію. Там уже диджиталізували понад 90% послуг і продуктів банку для бізнес-клієнтів. Крім того, команда автоматизувала майже всі сервіси для фізичних осіб, які обслуговуються у відділеннях. Водночас клієнти-ФОПи можуть отримати ключові продукти 100% дистанційно у мобільному застосунку Sense SuperApp.
У партнерському тексті розповідаємо детальніше.
Операції дистанційно та зручний застосунок
У напрямі МСБ Sense Bank забезпечив один із найвищих рівнів цифровізації на ринку. Більшість щоденних операцій доступні дистанційно – у Sense SuperApp та Sense Business Online. Клієнтам не потрібно звертатись до відділень або контакт-центру. Унікальним сервісом для юросіб є відкриття рахунку компаній повністю онлайн.
У 2025 році Sense Bank розширив і цифрові можливості для ФОПів: у Sense SuperApp можна актуалізувати ідентифікаційні дані, оформити довіреності та здійснити електронний обмін документами з банком. У результаті понад 70% активних клієнтів-підприємців використовують застосунок як основний інструмент для керування фінансами. До слова, ще одне оновлення для ФОПів та юридичних осіб – оформлення депозитів дистанційно – доступно в Sense Business Online.
Окремий бізнес-розділ
Головною новацією 2025 року у Sense SuperApp стала поява окремого бізнес-розділу, де зібрані важливі фінансові сервіси для щоденної роботи керівника компаній. Відтак Sense SuperApp – один із небагатьох банківських застосунків, який дозволяє одночасно керувати особистими коштами, а також рахунками ФОП та юридичних осіб.
Своєю чергою клієнти-фізособи можуть користуватися послугами та сервісами повністю дистанційно у Sense SuperApp. Крім того, завдяки цифровізації процесів у 2025 році близько 90% документів під час обслуговування приватних осіб у відділеннях банк опрацьовує у paperless-форматі. Ідентифікація та повторна ідентифікація, оформлення зарплатних карток і кредитних карток до них у відділеннях здійснюють без використання паперу з онлайн-рішенням щодо кредитного ліміту.
У результаті банківські продукти, що мають найбільший попит і які клієнти отримують у пунктах обслуговування, вже реалізували у диджитал-форматі.
Які результати
Після того як банк автоматизував всі ці процеси, йому вдалось суттєво скоротити час обслуговування клієнтів, зменшити обсяг ручної роботи у фронт- та бек-офісі, а також оптимізувати операційні витрати, зокрема на папір і логістику документів. Для клієнтів це означає можливість виконувати більшість операцій самостійно, повністю онлайн.
У Sense Bank уже готуються до наступних етапів paperless-трансформації у мережі відділень. Тут планують перевести касові операції у цифровий формат і подальше автоматизувати регуляторні процеси, зокрема ідентифікації клієнтів PEP, CRS тощо.
Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: