
Багато хто очікує Mazda CX-60, але під час цього «касу робить» вже відомий бестселер Mazda CX-5. Автомобіль нещодавно пройшов оновлення та активно розпочав 2023 рік. Що приніс з собою рестайлінг, як їде авто, які версії бувають та скільки вони коштують? Зараз все розповім у форматі «5 питань та відповідей». Поїхали!
Зміст
Що оновилось?
Затискайте пальці: передній бампер, решітка радіатора, форма фар та їх наповнення. Схожі зміни й позаду – нова форма ліхтарів та дещо змінений бампер. Плюс з’явились нові колісні диски, а самі колісні арки тепер можуть бути пофарбовані у колір кузова. До речі, як і нижні частини бамперів та наладки на пороги. Щоправда, цей нюанс з фарбуванням залежить від комплектації автомобіля – й нижче я наведу інші версії для прикладу. Отже, якщо казати загалом…






Загалом дизайн автомобіля залишився пізнаваним: великий капот, округла задня частина, характерні лінії-підвіконня. Водночас нові деталі вмить виділяють оновлений кросовер Mazda CX-5. Якщо зміни колісних дисків відбувались і раніше в залежності від модельного року, то нові бампери, фари й ліхтарі, решітка радіатора – це особливості саме рестайлу. А ось фарбовані нижні деталі кузова – це особливості комплектації ТОР.
Добре, ось зовнішні зміни. А що в салоні?
На перший погляд, в салоні змін не відбулось. Загальні форми передньої панелі, п’ятикутні дефлектори вентиляції, класичне кругле кермо, окремий блок «клімату» з фізичними органами керування – все це було від початку випуску моделі. Як і непоганий внутрішній простір: місця вистачає що попереду, що позаду.
Та й зручності на рівні. Можна знайти підігрів керма й сидінь – причому навіть задніх (кнопки приховані в підлокітнику). Передбачено електропривод регулювань передніх крісел та пам’ять положення. Проміжне оновлення колись подарувало вентиляцію, що буде геть не зайвим за умови шкіряного салону. А ще проміжне оновлення колись подарувало панель приладів з центральним 7-дюймовим дисплеєм.
Ось на ньому й помітна перша зміна в салоні автомобіля. Тепер кросовер Mazda CX-5 в максимальних версіях може запропонувати комплексну систему Mi-DRIVE для зміни налаштувань: спортивний або нормальний режими руху, а також окремий режим для бездоріжжя. А ще додали бездротову зарядку для смартфонів. Отже, якщо казати загалом…












Загалом цей салон знайомий: класичний дизайн передньої панелі, якісні матеріали, темне дерево для декору, мультимедійна система MZD Connect, панель приладів з 7-дюймовим дисплеєм. Запас місця не вражає, але його цілком вистачає, сидіння м’які та зручні, великі бокові дзеркала покращують оглядовість. Здається, що зміни в салоні взагалі не помітиш, на перший погляд. Проте вони є – це бездротовий зарядний пристрій в центральній ніші та перемикач режимів руху: спортивний, нормальний, для бездоріжжя.
А як це вплинуло на характер автомобіля? І взагалі – як він їде?
Ось що не треба змінювати в автомобілі Mazda CX-5 – то це його їздові манери. Наче просто черговий кросовер середнього класу: трошки жорсткуватий на нерівностях, прискорення класичного «атмосферника» не вражає на фоні сучасних турбодвигунів та гібридів, кермо середньої важкості. Отже: просто кросовер середнього класу на кожен день?
Проте особливість моделі Mazda CX-5 в тому, що вона може виходити за межі цього формулювання. Наприклад, прискорення не вражає – але його завжди вистачає у межах міста, тут швидкий відклик двигуна на педаль акселератора, а класний «саундтрек» та сухе гарчання мотора змушує відчути кожну секунду розгону.
Наприклад, кермо середньої важкості – але ж максимально чуттєве до дій водія, автомобіль повертає з точністю до градуса і міліметру, все це змушує відчути кожен віраж на кінчиках своїх пальців. Насправді головне в моделі Mazda CX-5 – це ті відчуття, які вона дарує.
Що стосується перемикача режимів руху, то у «спорті» система керування просто дає команду не поспішати з вибором високих передач. Так «автомат» тримає нижчі передачі, а оберти двигуна виходяться вищі, близько 3-4 тисяч – тому автомобіль знаходиться завжди в тонусі, близько зони пікового крутного моменту, плюс є приємний звук.
Режим для бездоріжжя впливає на роботу повного приводу, наче готуючи кросовер до подолання слизьких поверхонь. Насправді схожі два налаштування можна було отримати й раніше, просто вони були розділені по різним кнопкам та встановлені у різних місцях салону – а тепер все разом.







Класичний атмосферний 2,5-літровий двигун налаштовано під норми «Євро-5» й це впливає на старт з місця та гостроту його реакцій – не маючи безлічі крутного моменту чи потужності, як у сучасних «турбо» чи гібридів, цей двигун на середніх та високих обертах (3-4 тисячі й вище) приємно вражає. Зрештою все перетворюється на прискорення до «сотні» за 8,6 секунди – краще, за обіцяний паспортний показник. Споживання палива не змінилось: по місту від 9-10 до 12 літрів, на трасі 6-8 літрів. Загалом техніка залишилась незмінною: окрім атмосферного двигуна, можна відзначити повністю незалежну підвіску коліс, класичний 6-ступеневий «автомат», повний привод на основі фрикційної муфти. Додано лише систему вибору режимів руху, проте її наявність насправді залежіть від версії автомобіля. До речі, про різні версії та їх вартість…
І скільки коштує оновлений кросовер Mazda CX-5?
Все залежить від обраної комплектації. До речі, з оновленням автомобіля Mazda CX-5 перелік доступних версій був розширений: двигуни 2,0 л (150 к.с.) або 2,5 л (194 к.с.), передній (2WD) або повний привод (4WD), завжди 6-ступеневий «автомат», плюс збільшено кількість комплектацій.
Старт дають версії Mazda CX-5 TOURING та Mazda CX-5 TOURING S, які пропонують (в залежності від обраної комплектації): світлодіодні фари, оздоблення салону з тканини або екошкіри, роздільний 2-зонний «клімат», підігрів передніх сидінь та керма, круїз-контроль, шість подушок безпеки, легкосплавні 17-дюймові колісні диски, мультимедійну систему MZD Connect, та ін. Вартість автомобілів Mazda CX-5 TOURING та Mazda CX-5 TOURING S складає 1,165-1,37 млн грн. ($31-36 тис.) в залежності від двигуна, типу привода, умов постачання.
На рівень вище знаходяться комплектації BLACK EDITION та STYLE+ які додатково пропонують (в залежності від обраної комплектації): оздоблення салону з екошкіри та замші або з комбінованої шкіри, електричне регулювання сидіння водія або двох передніх сидінь, підігрів задніх сидінь та вентиляцію передніх сидінь, комбінацію панелі приладів з центральним 7-дюймовим дисплеєм, перемикач Mi-DRIVE, систему безпечного гальмування в місті, контроль «сліпих зон» дзеркал, бездротову зарядку смартфона, різні 19-дюймові колісні диски, плюс тут буде завжди повний привод 4WD. Вартість Mazda CX-5 BLACK EDITION та Mazda CX-5 STYLE+ складає 1,34-1,59 млн грн. ($35-42 тис.) в залежності від мотора й умов постачання.
На вершині лінійки знаходиться комплектація TOP, яка додатково пропонує наступне: шкіру NAPPA, сонячний люк, адаптивний круїз-контроль, круговий огляд на чотири камери, систему контролю рядності руху, аудіо BOSE, плюс тут завжди буде повний привод 4WD та 2,5-літровий двигун. Вартість автомобіля Mazda CX-5 TOP складає 1,69-1,73 млн грн. ($45-46 тис.) в залежності від умов постачання.










Ось ще кілька прикладів автомобіля Mazda CX-5 у різних комплектаціях. Початок дають автомобілі з 17-дюймовими колесами та оздобленням сидінь тканиною, проте навіть в цьому випадку є круїз-контроль та 2-зонний «клімат», мультимедійна система та підключення смартфонів, підігрів сидінь та керма. До речі, зверніть увагу на новий колір Zircon Sand. А ще зверніть увагу на цікаву версію BLACK EDITION: темне оздоблення решітки радіатора та колісних дисків, комбіноване оздоблення салону з червоним прострочуванням, покращена (хоча й не максимальна) комплектація.
Отже: купувати чи ні?
Загалом кросовер Mazda CX-5 істотно не змінився. Проте це й не було потрібно: модель від самого початку вийшла вдалою, завдяки чому легко знаходить багато шанувальників. Потрібні лише поступові оновлення, щоб тримати відчуття «свіжості» та відповідати запитам нового часу. Саме такі оновлення й були проведені. Тому якщо ви хотіли купити «все теж-саму Mazda CX-5, але більш сучасну», то ось тепер вона є – й все також чарує кольором та манерами на дорозі.
Mazda CX-5 2.5 4WD TOP |
|
Кузов, тип | кросовер, 5 дверей, 5 місць |
Габарити (Д х Ш х В) | 4,575 x 1,845 x 1,68 м |
Колісна база | 2,7 м |
Заявлений кліренс | 200 мм |
Об’єм багажника | від 458 літрів (5 місць) до 1340 літрів (2 місця) |
Вантажність | 495 кг |
Мінімальна споряджена маса | 1645 кг |
Двигун | бензин, R4 2,5 літри |
Потужність | 194 к.с. при 6000 об/хв. |
Крутний момент | 258 Нм при 4000 об/хв. |
Питома потужність та момент | 118 к.с. на 1 тону та 157 Нм на 1 тону |
Тип приводу | Повний привод |
Тип трансмісії | 6-ст. «автомат» (традиційна гідромеханічна АКПШ) |
Динаміка 0-100 км/год. | 9 секунд |
Максимальна швидкість | 195 км/год. |
Споживання палива, паспортний показник, місто | 9 літрів на 100 км |
Споживання палива, паспортний показник, траса | 6,3 л на 100 км |
Країна виробництва | Японія |
Мінімальна вартість автомобіля | від 1,165 млн грн або $31 тис. |
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: