Рубрики ОглядиАвто

Тест-драйв Mazda CX-5 NEW: рестайл, нове оснащення, більше версій

Опубликовал
Роман Мельниченко

Багато хто очікує Mazda CX-60, але під час цього «касу робить» вже відомий бестселер Mazda CX-5. Автомобіль нещодавно пройшов оновлення та активно розпочав 2023 рік. Що приніс з собою рестайлінг, як їде авто, які версії бувають та скільки вони коштують? Зараз все розповім у форматі «5 питань та відповідей». Поїхали!

Що оновилось?

Затискайте пальці: передній бампер, решітка радіатора, форма фар та їх наповнення. Схожі зміни й позаду – нова форма ліхтарів та дещо змінений бампер. Плюс з’явились нові колісні диски, а самі колісні арки тепер можуть бути пофарбовані у колір кузова. До речі, як і нижні частини бамперів та наладки на пороги. Щоправда, цей нюанс з фарбуванням залежить від комплектації автомобіля – й нижче я наведу інші версії для прикладу. Отже, якщо казати загалом…

Загалом дизайн автомобіля залишився пізнаваним: великий капот, округла задня частина, характерні лінії-підвіконня. Водночас нові деталі вмить виділяють оновлений кросовер Mazda CX-5. Якщо зміни колісних дисків відбувались і раніше в залежності від модельного року, то нові бампери, фари й ліхтарі, решітка радіатора – це особливості саме рестайлу. А ось фарбовані нижні деталі кузова – це особливості комплектації ТОР.

Добре, ось зовнішні зміни. А що в салоні?

На перший погляд, в салоні змін не відбулось. Загальні форми передньої панелі, п’ятикутні дефлектори вентиляції, класичне кругле кермо, окремий блок «клімату» з фізичними органами керування – все це було від початку випуску моделі. Як і непоганий внутрішній простір: місця вистачає що попереду, що позаду.

Онлайн-курс "Директор з продажу" від Laba.
Як стратегічно впливати на дохід компанії, мотивувати сейлзів перевиконувати KPI та впроваджувати аналітику — навчить комерційний директор Laba з 12-річним досвідом у продажах.
Приєднатись до курсу

Та й зручності на рівні. Можна знайти підігрів керма й сидінь – причому навіть задніх (кнопки приховані в підлокітнику). Передбачено електропривод регулювань передніх крісел та пам’ять положення. Проміжне оновлення колись подарувало вентиляцію, що буде геть не зайвим за умови шкіряного салону. А ще проміжне оновлення колись подарувало панель приладів з центральним 7-дюймовим дисплеєм.

Ось на ньому й помітна перша зміна в салоні автомобіля. Тепер кросовер Mazda CX-5 в максимальних версіях може запропонувати комплексну систему Mi-DRIVE для зміни налаштувань: спортивний або нормальний режими руху, а також окремий режим для бездоріжжя. А ще додали бездротову зарядку для смартфонів. Отже, якщо казати загалом…

Загалом цей салон знайомий: класичний дизайн передньої панелі, якісні матеріали, темне дерево для декору, мультимедійна система MZD Connect, панель приладів з 7-дюймовим дисплеєм. Запас місця не вражає, але його цілком вистачає, сидіння м’які та зручні, великі бокові дзеркала покращують оглядовість. Здається, що зміни в салоні взагалі не помітиш, на перший погляд. Проте вони є – це бездротовий зарядний пристрій в центральній ніші та перемикач режимів руху: спортивний, нормальний, для бездоріжжя.

А як це вплинуло на характер автомобіля? І взагалі – як він їде?

Ось що не треба змінювати в автомобілі Mazda CX-5 – то це його їздові манери. Наче просто черговий кросовер середнього класу: трошки жорсткуватий на нерівностях, прискорення класичного «атмосферника» не вражає на фоні сучасних турбодвигунів та гібридів, кермо середньої важкості. Отже: просто кросовер середнього класу на кожен день?

Проте особливість моделі Mazda CX-5 в тому, що вона може виходити за межі цього формулювання. Наприклад, прискорення не вражає – але його завжди вистачає у межах міста, тут швидкий відклик двигуна на педаль акселератора, а класний «саундтрек» та сухе гарчання мотора змушує відчути кожну секунду розгону.

Наприклад, кермо середньої важкості – але ж максимально чуттєве до дій водія, автомобіль повертає з точністю до градуса і міліметру, все це змушує відчути кожен віраж на кінчиках своїх пальців. Насправді головне в моделі Mazda CX-5 – це ті відчуття, які вона дарує.

Що стосується перемикача режимів руху, то у «спорті» система керування просто дає команду не поспішати з вибором високих передач. Так «автомат» тримає нижчі передачі, а оберти двигуна виходяться вищі, близько 3-4 тисяч – тому автомобіль знаходиться завжди в тонусі, близько зони пікового крутного моменту, плюс є приємний звук.

Режим для бездоріжжя впливає на роботу повного приводу, наче готуючи кросовер до подолання слизьких поверхонь. Насправді схожі два налаштування можна було отримати й раніше, просто вони були розділені по різним кнопкам та встановлені у різних місцях салону – а тепер все разом.

Класичний атмосферний 2,5-літровий двигун налаштовано під норми «Євро-5» й це впливає на старт з місця та гостроту його реакцій – не маючи безлічі крутного моменту чи потужності, як у сучасних «турбо» чи гібридів, цей двигун на середніх та високих обертах (3-4 тисячі й вище) приємно вражає. Зрештою все перетворюється на прискорення до «сотні» за 8,6 секунди – краще, за обіцяний паспортний показник. Споживання палива не змінилось: по місту від 9-10 до 12 літрів, на трасі 6-8 літрів. Загалом техніка залишилась незмінною: окрім атмосферного двигуна, можна відзначити повністю незалежну підвіску коліс, класичний 6-ступеневий «автомат», повний привод на основі фрикційної муфти. Додано лише систему вибору режимів руху, проте її наявність насправді залежіть від версії автомобіля. До речі, про різні версії та їх вартість…

І скільки коштує оновлений кросовер Mazda CX-5?

Все залежить від обраної комплектації. До речі, з оновленням автомобіля Mazda CX-5 перелік доступних версій був розширений: двигуни 2,0 л (150 к.с.) або 2,5 л (194 к.с.), передній (2WD) або повний привод (4WD), завжди 6-ступеневий «автомат», плюс збільшено кількість комплектацій.

Старт дають версії Mazda CX-5 TOURING та Mazda CX-5 TOURING S, які пропонують (в залежності від обраної комплектації): світлодіодні фари, оздоблення салону з тканини або екошкіри, роздільний 2-зонний «клімат», підігрів передніх сидінь та керма, круїз-контроль, шість подушок безпеки, легкосплавні 17-дюймові колісні диски, мультимедійну систему MZD Connect, та ін. Вартість автомобілів Mazda CX-5 TOURING та Mazda CX-5 TOURING S складає 1,165-1,37 млн грн. ($31-36 тис.) в залежності від двигуна, типу привода, умов постачання.

На рівень вище знаходяться комплектації BLACK EDITION та STYLE+ які додатково пропонують (в залежності від обраної комплектації): оздоблення салону з екошкіри та замші або з комбінованої шкіри, електричне регулювання сидіння водія або двох передніх сидінь, підігрів задніх сидінь та вентиляцію передніх сидінь, комбінацію панелі приладів з центральним 7-дюймовим дисплеєм, перемикач Mi-DRIVE, систему безпечного гальмування в місті, контроль «сліпих зон» дзеркал, бездротову зарядку смартфона, різні 19-дюймові колісні диски, плюс тут буде завжди повний привод 4WD. Вартість Mazda CX-5 BLACK EDITION та Mazda CX-5 STYLE+ складає 1,34-1,59 млн грн. ($35-42 тис.) в залежності від мотора й умов постачання.

На вершині лінійки знаходиться комплектація TOP, яка додатково пропонує наступне: шкіру NAPPA, сонячний люк, адаптивний круїз-контроль, круговий огляд на чотири камери, систему контролю рядності руху, аудіо BOSE, плюс тут завжди буде повний привод 4WD та 2,5-літровий двигун. Вартість автомобіля Mazda CX-5 TOP складає 1,69-1,73 млн грн. ($45-46 тис.) в залежності від умов постачання.

Ось ще кілька прикладів автомобіля Mazda CX-5 у різних комплектаціях. Початок дають автомобілі з 17-дюймовими колесами та оздобленням сидінь тканиною, проте навіть в цьому випадку є круїз-контроль та 2-зонний «клімат», мультимедійна система та підключення смартфонів, підігрів сидінь та керма. До речі, зверніть увагу на новий колір Zircon Sand. А ще зверніть увагу на цікаву версію BLACK EDITION: темне оздоблення решітки радіатора та колісних дисків, комбіноване оздоблення салону з червоним прострочуванням, покращена (хоча й не максимальна) комплектація.

Отже: купувати чи ні?

Загалом кросовер Mazda CX-5 істотно не змінився. Проте це й не було потрібно: модель від самого початку вийшла вдалою, завдяки чому легко знаходить багато шанувальників. Потрібні лише поступові оновлення, щоб тримати відчуття «свіжості» та відповідати запитам нового часу. Саме такі оновлення й були проведені. Тому якщо ви хотіли купити «все теж-саму Mazda CX-5, але більш сучасну», то ось тепер вона є – й все також чарує кольором та манерами на дорозі.

 

Mazda CX-5 2.5 4WD TOP

Кузов, тип кросовер, 5 дверей, 5 місць
Габарити (Д х Ш х В) 4,575 x 1,845 x 1,68 м
Колісна база 2,7 м
Заявлений кліренс 200 мм
Об’єм багажника від 458 літрів (5 місць) до 1340 літрів (2 місця)
Вантажність 495 кг
Мінімальна споряджена маса 1645 кг
Двигун бензин, R4 2,5 літри
Потужність 194 к.с. при 6000 об/хв.
Крутний момент 258 Нм при 4000 об/хв.
Питома потужність та момент 118 к.с. на 1 тону та 157 Нм на 1 тону
Тип приводу Повний привод
Тип трансмісії 6-ст. «автомат» (традиційна гідромеханічна АКПШ)
Динаміка 0-100 км/год. 9 секунд
Максимальна швидкість 195 км/год.
Споживання палива, паспортний показник, місто 9 літрів на 100 км
Споживання палива, паспортний показник, траса 6,3 л на 100 км
Країна виробництва Японія
Мінімальна вартість автомобіля від 1,165 млн грн або $31 тис.

Автомобіль надано – АВТО Інтернешнл

Disqus Comments Loading...