Рубрики ОглядиСтатті

Тест-драйв MG Marvel R: перший погляд та враження

Опубликовал
Роман Мельниченко

А подивіться, хто до нас прибув – та це новий електромобіль з «фантастичною» назвою! Перші екземпляри MG Marvel R вже приїжджають до України. З чим завітали? Ось зараз розповім – у форматі «першого погляду».

(Не) просто ще один електрокросовер

Що таке MG Marvel R? Кросовер – «так». Електричний – «ага». З аеро-загладженим кузовом, хвилястими лініями бокових поверхонь, смугами світло-діодів на всю ширину кузова. Скільки таких було та скільки ще буде?

Але все ж кросовер MG Marvel R знаходить, чим відрізнитись. Наприклад, С-подібною передньою оптикою – ці «клешні» застосовують у ролі «денних ходових вогнів» та покажчиків поворотів; Основні фари встановлені нижче в окремих нішах. Запам’ятовуються вставки на передніх крилах із тонкими прорізами вентиляції та невеликими акцентами хромованого декору. А ще запам’ятовуються ручки, що виїжджають: ніби трикутники, які потрібно підчепити знизу.

На фірмових фотографіях електромобіль здається більшим, ніж він є насправді: довжина – 4,67 метра; ширина – 1,92 метра; висота – 1,62 метра; колісна база – 2,8 метра. І всі ці метри сповнені якимось «відчуттям стрімкості». Кросовер MG Marvel R приваблює лаконічним дизайном, в якому знайшлося місце цікавим елементам: незвичайні фари та ліхтарі, ручки дверцят, передні крила з прорізами, ажурні 19-дюймові колеса. До речі, зверніть увагу ще одну деталь, але важливу – логотип AWD.

Все тому, що тестовим електромобілем став кросовер MG Marvel R Performance 4WD. Здається, історія відома: треба повний привод – ставимо два електромотори. Однак особливість моделі MG Marvel R з повним приводом у тому, що електромоторів тут три – один спереду та два ззаду!

Мабуть, це найдоступніший електромобіль зараз на ринку України з такою схемою компонування. Яка цікава не тільки самим фактом компонування, але й високою сумарною потужністю: 212 кВт або 288 к.с., а також 665 Нм крутного моменту. Крім того, електромобіль доступний й у версії із заднім приводом (132 кВт або 180 к.с. потужності та 410 Нм крутного моменту).

В інших питаннях – все звично. Кузов несучий; підвіски повністю незалежні (спереду МакФерсон, ззаду багатоважільна); дискові гальма «по колу». Акумулятор на 70 кВт*год. встановлено знизу в межах колісної бази. Запас ходу по циклу WLTP заявлений на рівні 402 км для версії із заднім приводом або 370 км для версії з повним приводом. Передбачена можливість заряджання змінним струмом потужністю до 11 кВт: тоді повний заряд акумулятора вимагатиме близько семи годин. Також передбачена можливість заряджання постійним струмом – у такому разі заряджання акумулятора в межах 10-80% триватиме 43 хвилини.

Звичайний несучий кузов, приховує в собі оригінальну техніку: електричний кросовер MG Marvel R Performance 4WD отримує два електромотори позаду та один спереду – його видно через кришку під капотом. Якщо взяти версію із заднім приводом, то замість переднього електромотора з’являється додаткова багажна ніша на 150 літрів. Крім того, версія із заднім приводом легше, ніж з повним (заявлено 1810 кг проти 1920 кг), вона виграє в запасі ходу, але програє в динаміці 0-100 км/год (заявлено 7,9 секунди проти 4,9 секунд) через різниці у потужності. Зарядний порт звичного європейського стандарту CCS 2 Mennekes встановлений у задньому крилі. Передбачено рідинне охолодження акумулятора, тепловий насос, функція V2L. Отже, із технікою розібралися. А що із салоном?

Інтер’єр у стилі «нам потрібно ще більше дюймів»

Перший погляд у салоні відразу ловить похила центральна консоль з вертикальним 19,4-дюймовим дисплеєм: овва! Фактично, він виступає центром керування всіма функціями та системами електромобіля. Меню просте й зрозуміле, але поки що все англійською – локалізація-переклад очікується до літа цього року. Сам екран забезпечує гарне зображення, дивитися на нього приємно. А ось з роботою є складнощі: часом страждає чутливість, доводиться натискати повторно або затримувати палець, а ще бракує зворотного зв’язку-кліка.

Зате є зручні сидіння зі шкіряним оздобленням та підігрівом/вентиляцією, цифрова панель приладів з 12,3-дюймовим екраном, ніша-поличка під центральним дисплеєм, бездротова зарядка в надрах підлокітника. А ще є дефлектори вентиляції, які керуються з центрального дисплея за допомогою електроприводів.

Позаду все простіше: сидіння, підлокітник, підсклянники. Однак підлога практично рівна, місця достатньо, положення ніг плюс-мінус зручне – тут «дякую» формату кросовера з вищим дахом і підвищеною посадкою. Плюс передбачені дефлектори вентиляції та USB-роз’єми. Та й у багажнику «програма-мінімум» виконується: об’єм 357 літрів, прямокутна форма, ніша під дрібні речі, електропривод кришки. У підпіллі – великий закритий бокс (там компоненти електроприводу), сабвуфер Bose, ремонтний комплект.

М’які лінії всередині нагадують про м’які лінії зовні. Найпомітніша деталь – величезний 19,4-дюймовий сенсорний дисплей, який відповідає за керування «всього і вся»: налаштування електросистеми, вибір музики, керування «кліматом». На цифровій панелі приладів по центру повинна бути промальована карта, але знову-таки, чекаємо оновлень і підключення до глобальних MG-сервісів. Ззаду місця достатньо, є вентиляція та USB-роз’єми. Стандартний багажник пропонує 357 літрів об’єму – цей багажник незмінний для версій із заднім чи повним приводом.

На ходу: перші враження від динаміки, рекуперації, підвіски

Як і будь-який електромобіль, кросовер MG Marvel R стартує тихо та м’яко, він прискорюється лінійно «як по струнці». Адже в електроприводі немає пауз при подачі крутного моменту: натиснув педаль акселератора – й відразу отримав. Причому в режимах «Sport» і «Sport+» отримав чимало: гарне прискорення, відчутно втискає в спинку сидінь!

Особливо в режимі «Sport+», коли реакції на педаль акселератора стають максимально різкими, а електромотори спрацьовують миттєво. Поки що я не можу підтвердити цифри динаміки розгону, але за відчуттями потужності не 288 к.с., а швидше схоже на «300+».

Але давайте будемо реалістами – перед нами 2-тонний кросовер. Це відчувається у поворотах та на нерівностях, електромобіль MG Marvel R їде наче це більш габаритний кросовер з розмірами на клас вище. Схоже, все через важкий акумулятор – який, дякувати, встановлено знизу. І весь цей тягар ніби додатково притискає кроссовер до дороги. З урахуванням «пружної» підвіски, електромобіль дозволяє динамічно їхати не тільки по прямій, але і в поворотах.

Щоправда, кермо зазвичай легке, воно стає важчим лише в спортрежимах. Що ж, їхня назва себе виправдовує. І навпаки – в «еко» та нормальному режимі, кросовер MG Marvel R стає спокійним і поступливим, він намагається витягнути максимально можливий пробіг. У чому, напевно, допоможе рекуперація: є вибір із трьох положень, кожне додає 6-7% ефективності, максимум на рівній дорозі можна набрати 20% (якщо вірити індикатору).

Ось тільки на третьому рівні рекуперація спрацьовує ступенями: електромобіль починає скидати хід і сповільнюватися, начебто на другому рівні рекуперації – а через секунду розуміє, що від нього просили більшого. Це не дратує, але просто помітна особливість. Та й другого рівня достатньо для нормальних умов руху.

Головні органи керування «їздовим характером» електромобіля зібрані знизу під центральним дисплеєм: круглий селектор-шайба вибору напрямку руху, перемикачі для вибору режиму та спрацювання рекуперації. У майбутньому сподіваюся підготувати великий огляд даного електромобіля, тоді будуть мої власні вимірювання динаміки та запасу ходу. Поки що оперуємо заводськими цифрами: прискорення до «сотні» за 4,9 секунди, запас ходу 370 км. До речі, на панелі приладів бачимо два віконця. Права відповідає за мультимедіа (радіо, підключення Bluetooth). А ось ліве набагато цікавіше – тут зібрана вся важлива технічна інформація: поточна швидкість, режими руху, робота електроприводу.

Дві версії, дві комплектації – дві ціни

На українському ринку електромобіль MG Marvel R доступний у двох версіях, які помітно відрізняються між собою за технікою та комплектацією.

Старт дає MG Marvel R LUX: задній привод 2WD, акумулятор 70 кВт-год., камери огляду на 360 градусів, шкіряний салон, сім подушок безпеки, LED-фари, панорамний дах, цифрова 12,3-дюймова панель приладів, сенсорний 19,4-дюйм. дисплей, роздільний 2-зонний «клімат», комплекс систем допомоги водієві. Ціна MG Marvel R LUX – від 1,7 млн грн або $42,5 тис.

На рівень вище розташована версія MG Marvel R Performance: додатковий електродвигун спереду, повний привод 4WD, аудіосистема Bose. Як опція (плюс близько $1 тис.) доступні сидіння з покращеним оздобленням та вентиляцією. Ціна MG Marvel R Performance – від 1,81 млн грн або $45 тис.

У передньому бампері видно датчик-радар – це очевидна ознака адаптивного «круїзу». Плюс є контроль рядності, розпізнавання дорожніх знаків, моніторинг сліпих зон дзеркал, навіть функція запобігання безпечному відчиненню дверей. Важливо, що подібний перелік помічників є у всіх комплектаціях MG Marvel R – також, як світлодіодні фари, панорамний дах, круговий огляд (камери спереду та ззаду, у бічних дзеркалах). Щоправда, картина з камер виходить зернистою; зате система може промальовувати 3D-зображення або зробити «невидимку».

Отже: чи є перспективи MG Marvel R в Україні?

Як завжди, найточніша відповідь дасть лише час. Але певні перспективи в електромобіля MG Marvel R очевидно є. Так, він не здивує власників електрокарів Audi, Jaguar, Mercedes, Tesla – але він може стати цікавим «кроком вперед» для власників 3-5-річних електромобілів Nissan та Hyundai.

Крім того, електромобіль MG Marvel R є флагманом для марки MG в Україні: він демонструє найкращі технології, які зараз має компанія. І завдяки цьому може потягнути за собою продаж чинних та майбутніх новинок – наприклад, MG 4 Electric. Нарешті, старт продажів MG Marvel R – це ще один приклад того, що український автомобільний ринок живий, попри війну, й прагне бачити цікаві, технологічні, «просунуті» новітні моделі.

Електромобіль надано – Віннер Автомотив, підрозділ MG

Disqus Comments Loading...