Залучення користувачів, або UA – user aquisition, є одним з вирішальних факторів успіху будь-якого бізнесу. Лідер індустрії UA для мобільних ігор і reward-маркетингу компанія Gamelight переосмислює процес залучення користувачів за допомогою штучного інтелекту. Використовуючи передовий AI-алгоритм і машинне навчання, платформа аналізує великі обсяги даних для оптимізації таргетингу під показники ROAS, ARPU та Retention Rate. Розповідаємо, як працює алгоритм.
Зміст
Ефективне використання AI для залучення користувачів
Збирання даних: AI-алгоритм Gamelight аналізує величезні обсяги даних щодо використання застосунків користувачами, показники залучення, демографічні дані та поведінкові моделі з дивовижною точністю.
Машинне навчання та аналіз: зібрані дані обробляють за допомогою передових моделей машинного навчання. AI-алгоритм знаходить закономірності й тенденції, на основі яких прогнозує поведінку та залученість користувачів.
Оптимізація в режимі реального часу: AI-алгоритм відстежує та оптимізує рекламні кампанії в режимі реального часу. Це гарантує відповідність цілей кампанії поточній поведінці користувачів та умовам ринку, що дозволяє досягти максимальної ефективності.
Персоналізовані кампанії: використовуючи результати аналізу даних, Gamelight створює персоналізовані рекомендації щодо мобільних ігор. Вони націлені на певні сегменти користувачів, що збільшує шанси на їхнє залучення та утримання, підвищує задоволеність і стимулює триваліші ігрові сесії.
Більше про можливості Gamelight.
Професійні досягнення
Успішність AI алгоритму Gamelight підтверджується вдалими кейсами із довгостроковими клієнтами.
У межах партнерства з корейським видавцем мобільних ігор JOYCITY Gamelight просував і масштабував ігри Gunship Battle: Total Warfare і World War: Machine Conquest у Великій Британії, Південній Кореї та Японії.
Кампанія Gunship Battle: Total Warfare від платформи AI Gamelight показала виняткові результати:
- У Японії рентабельність інвестицій у рекламу (ROAS) на 30-й день (D30) досягла 38,71%, перевищивши цільовий ROAS за D30 на 48%. Крім того, рентабельність інвестицій у рекламу зросла на 213% із сьомого дня (D7) до 30-го дня.
- У Великій Британії ROAS D30 становив 35,37%, перевищивши ціль на 35,78%, із зростанням ROAS на 143% від D7 до D30.
Кампанія World War: Machine Conquest також досягла чудових результатів:
- У Японії та Південній Кореї спостерігалося зростання ROAS на 257,61% із D7 до D30.
- У Великій Британії зростання ROAS від D7 до D30 становило 230,20%.
Ці кейси демонструють ефективність використання AI-алгоритму Gamelight, що показав здатність залучати й утримувати мобільних користувачів у різних регіонах.
Міжнародне визнання
2023 року Gamelight визнали найкращою платформою мобільного маркетингу на Digiday Technology Awards і найкращою платформою для реклами застосунків на App Growth Awards. У травні 2024 року Vega Awards відзначила Gamelight кількома нагородами, зокрема, за найкращу мобільну кампанію цифрового маркетингу, найкращі інновації в застосунках і програмному забезпеченні та за найкраще використання AI та машинного навчання.
Згідно з оглядом Singular Market Snapshot, Gamelight покриває 12% рекламних витрат на ігри Match-3 по всьому світу, посідаючи друге місце серед найбільших джерел для Android і третє місце – для iOS.
Тільки в першому кварталі 2024 року компанія видала своїм користувачам 2 млн подарункових карток і виплатила понад $20 млн.
Висновок
Завдяки передовим AI-алгоритмам Gamelight встановлює нові стандарти в індустрії UA та reward-маркетингу. Постійно впроваджуючи інновації та оптимізуючи штучний інтелект, компанія гарантує, що видавці ігор можуть ефективно залучати й утримувати користувачів, досягаючи видатних результатів.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: