У вересні 2023 року страхова компанія VUSO оголосила про старт продажів «WOW КАСКО» – продукту з новим підходом до страхування автомобілів. Її команда повністю бере на себе всі процеси: фахівці заберуть автомобіль, повністю проконтролюють процес ремонту та повернуть клієнту у призначений час.

У партнерському тексті зі страховою VUSO директор департаменту альтернативних каналів продажу компанії Роман Малий розповідає про новий продукт і те, як він економить клієнтам час.

Партнерський матеріал?

VUSO запустила програму WOW КАСКО. Фахівці компанії повністю організують і проконтролюють ремонт
Роман Малий, директор департаменту альтернативних каналів продажу VUSO

Як працює новий продукт

Останніми роками у страхуванні є тренд на дистанційне укладання/дистанційний огляд/дистанційне врегулювання. «Дистанційне» в цих процесах можна розцінювати як «зроби сам». У певні періоди такий формат мав цінність, та й зараз знаходить відгук у багатьох клієнтів.

Та наш новий продукт спрямований на тих, кому не до снаги робити те, за що він не отримує додатковий профіт. Час, витрачений на підбір СТО чи розмови з майстрами, чи навіть на затори на шляху до СТО, можна провести з більшою користю для себе.

Відтепер страхування не обмежується перерахуванням страхової виплати на СТО. Принципова відмінність нового «WOW КАСКО» в тому, що фахівці компанії зроблять все за клієнта: оформлять необхідні документи, підберуть СТО та відженуть туди автівку, проконтролюють строки робіт і якість деталей, проведуть огляд після ремонту й доставлять авто в заздалегідь обговорені місце та час.

Ми розробили цей продукт для тих, хто цінує свій час і хоче отримати максимум від витрачених грошей. Якщо клієнт не бажає організовувати ремонтний процес, контролювати його, а за необхідності ще й погоджувати усунення недоліків – «WOW КАСКО» закриє всі питання.

Приклад, як рахується страховий платіж каско у VUSO:

  1. Hyundai Tucson 2017 року:
  • страхова сума – 800 тис. грн;
  • тариф – 5,59%;
  • платіж – 44 720 грн.
  1. Mazda cx-5 2020 року:
  • страхова сума – 1 050 000 грн;
  • тариф – 4,08%;
  • платіж – 42 840 грн.
  1. Lexus LX 570 Review 2018 року:
  • страхова сума – 3 400 000 грн;
  • тариф – 4,81%;
  • платіж – 163 540 грн.

Скільки VUSO виплатила за КАСКО своїм клієнтам? Дивіться на сайті

 

Які цифрові рішення впроваджені у процеси продажу «WOW КАСКО»

Диджиталізація і продажі складних, дорогих страхових продуктів наразі практично несумісні. Так, деякі з інструментів цифрового маркетингу допомагають шукати й залучати клієнтів. При цьому зробити продукт з повним циклом електронної комерції практично неможливо. Це не стосується технічного аспекту: технології дозволяють реалізувати будь-який процес.

Тут річ у психологічному аспекті, коли більшість клієнтів не знайомі з продуктом, а він коштує дорого і є складним як порівняти з іншими пропозиціями на ринку. Багато специфічних термінів, котрі мають свою варіативність в онлайн-оформленні, відлякують потенційного клієнта на противагу спілкуванню з живим менеджером, який зробить складне простим.

Вважаю, певний час для продуктів такого плану VUSO залучатиме профільних фахівців: менеджерів із продажу у відділеннях, страхових агентів, фінансових консультантів, працівників партнерів, зокрема банків та автосалонів тощо. Ми використовуємо всі наявні цифрові інструменти, щоб максимально оптимізувати як процес продажу страхового продукту, так і врегулювання страхового випадку. Йдеться про фронт-систему продавцівVUSO запустила програму WOW КАСКО. Фахівці компанії повністю організують і проконтролюють ремонтVUSO запустила програму WOW КАСКО. Фахівці компанії повністю організують і проконтролюють ремонтпрацівників компанії, CRM-систему для контролю виконання задач, утиліту для комунікацій в месенджерах із клієнтом через єдине вікно та інші.

Клієнтів ми шукаємо за допомогою контекстної реклами, просування в соцмережах. Також залучаємо органічний трафік, опрацьовуємо наявну базу клієнтів для поштових розсилок та інші канали цифрового маркетингу.

Технологічні рішення дозволяють скоротити час комунікацій на різних етапах. Щоб вибрати найвідповідніше СТО та моніторити статус робіт, ми інтегруємо свою систему із системами СТО. Для комунікацій із клієнтами наші аварійні комісари можуть використовувати утиліту поширених месенджерів, котрі наші клієнти частіше за все використовують.

Усі етапи врегулювання проходять в CRM-системі, яка контролює строки. Ми можемо моніторити своєчасність виконання робіт і виявляти слабкі місця. Наприклад, коли авто передали на СТО й більш ніж дні не змінюється статус: зокрема, майстри очікують деталі. Тоді менеджер зв’язується з СТО, уточнює строки постачання. І, якщо іншими каналами можна питання розв’язати швидше, організовує закупівлю в іншому місці.

Наша команда постійно слідкує за сучасними трендами в цифровому світі й аналізує нові інструменти, які можна впровадити в бізнес-процеси. Ми не зупиняємось, стрімко крокуємо вперед аби VUSOблива турбота ставала ближчою.

VUSO запустила програму WOW КАСКО. Фахівці компанії повністю організують і проконтролюють ремонт

 

Партнерський матеріал?

Замовити поліс WOW КАСКО

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

Завантаження коментарів...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: