Цього року WhiteBIT відзначає сьому річницю. За цей час компанія пройшла шлях від однієї європейської криптобіржі до фінтех-екосистеми, що обʼєднує 8 компаній з 35 мільйонами користувачів. За сім років WhiteBIT розширила свою базу, географію, партнерства та спектр послуг, задаючи нові стандарти в індустрії криптовалют.
У партнерському тексті розповідаємо детальніше, як зростала біржа та чого їй вдалось досягти.
Зміст
W Group: глобальна фінтех-екосистема
У 2025 році WhiteBIT презентує W Group – глобальну фінтех-екосистему, побудовану на принципах безпеки, професіоналізму та інновацій. Сьогодні W Group об’єднує 35 мільйонів користувачів у всьому світі із загальною капіталізацією $38,9 мільярда.
До складу W Group входять вісім компаній:
- WhiteBIT – найбільша централізована криптобіржа в Європі за трафіком;
- Whitepay – SaaS-компанія, що надає криптовалютні рішення для бізнесу;
- Whitechain – швидка, безпечна та доступна EVM-блокчейн-платформа;
- white.market – інноваційний P2P-маркетплейс для торгівлі скінами CS2;
- The Coinomist – аналітична платформа й новинний портал про криптоіндустрію;
- ByHi show – освітньо-розважальне шоу про блокчейн;
- PayUniCard – перша небанківська фінансова установа у Грузії;
- HashBank — перший повністю цифровий банк Грузії
«Наше бачення – це світ, у якому блокчейн надає можливості кожному, роблячи фінанси простими, безпечними та інтегрованими у повсякденне життя. Ми віримо, що масове впровадження цієї технології відкриє нові можливості, сприятиме інноваціям та створить інклюзивне фінансове майбутнє. У W Group ми створюємо інструменти, які роблять це майбутнє можливим для всіх і всюди», – зазначив Володимир Носов, засновник та президент W Group.
W Group об’єднує 1300 фахівців у 15 локаціях – Литві, Естонії, Іспанії, Італії, Хорватії, Казахстані, Австралії, Грузії, Туреччині, Україні, Великій Британії, Британських Віргінських Островах, Аргентині, Бразилії та Гонконзі, що демонструє глобальне охоплення та стабільність компанії.
Біржа, якій довіряють мільйони вже сім років
У центрі екосистеми W Group – біржа WhiteBIT, яка обслуговує 8 мільйонів користувачів у 150 країнах та має щорічний торговий обсяг $2,7 трильйона. За цей час монета WhiteBIT Coin (WBT) зросла у 27 разів. У сьомий рік свого розвитку WhiteBIT активізувала глобальну експансію, запустивши сервіси в Австралії, Казахстані, Хорватії, Італії, а також нещодавно – в Аргентині та Бразилії.
З нагоди річниці компанія запускає глобальну бренд-кампанію, присвячену довірі до сучасних технологій. Через три іронічні короткометражки кампанія з гумором показує щоденні сумніви щодо крипти, демонструючи WhiteBIT як безпечний фінансовий інструмент, перевірений мільйонами користувачів за сім років.
Безпека залишається основою цієї довіри: за результатами незалежного аудиту CER.live, WhiteBIT входить до трійки найнадійніших бірж світу з рейтингом AAA. Також компанія стала першою у світі біржею, яка отримала сертифікацію Cryptocurrency Security Standard (CCSS) Level 3 – найвищий галузевий стандарт безпеки.
Більше інформації про WhiteBIT можна дізнатися на сайті за посиланням
Інновації, що задають стандарти
2025 рік став для WhiteBIT роком інновацій і визначних досягнень.
Компанія провела перший у світі Міжнародний турнір з трейдингу (ICTC 2025), який зібрав найкращих трейдерів світу. Ім’я переможця змагання з’явилося на LED-екранах під час El Clásico – легендарного матчу між FC Barcelona та Real Madrid, який дивилися мільйони глядачів у всьому світі. Цей момент поєднав крипту, кіберспорт і футбол світового рівня.
WhiteBIT також організувала першу в історії випускну церемонію у метавсесвіті для студентів програми «Блокчейн-технології» у Києво-Могилянській академії. Випускники отримали NFT-сертифікати, записані у блокчейні Whitechain.
Лідерство у SportsFi
У 2025 році WhiteBIT зміцнила позиції на перетині спорту й криптовалют, ставши офіційним партнером футбольного клубу “Ювентус” – її лого розмістили на рукаві ігрової форми гравців основної чоловічої команди. У межах співпраці компанія запустила Crypto Fan Zone – інтерактивний простір для фанатів клубу, що поєднує блокчейн-інновації з фан-досвідом нового рівня.
Також цього року компанія відзначила 2,5 роки партнерства з Національною збірною України з футболу. За цей час партнери реалізували ексклюзивний продаж квитків на матчі збірної за криптовалюту, а також запустили віртуальну крипто фан-зону для вболівальників.
Ці ініціативи відкривають новий етап розвитку SportsFi – інтеграції цифрових фінансів у спорт, яка зближує команди й уболівальників по всьому світу.
Продуктовий та інституційний розвиток
WhiteBIT продовжує розширювати лінійку своїх продуктів і зміцнювати екосистему. Дебетова картка WhiteBIT Nova у перший рік обробила понад $50 мільйонів транзакцій.
Нові функції – гнучкі плани Криптодепозиту та Hedge Mode – надають користувачам більше контролю, а WhitePool увійшов до топ-15 глобальних майнінгових пулів, збільшивши свій хешрейт із 7 до 10,5 EH/s. Компанія також представила WB Check – інструмент, що дозволяє переказувати активи і при цьому не реєструватись отримувачу на платформі.
У сегменті інституційних клієнтів WhiteBIT нині обслуговує понад 1300 компаній, пропонуючи рішення Crypto-as-a-Service, OTC-трейдинг, постачання ліквідності, кастодіальні послуги, генерацію гаманців і Portfolio Margin.
Крім того, WhiteBIT організувала ексклюзивний захід Institutional Night у музеї футбольного клубу «Барселона», зібравши провідних фінансових лідерів для приватної дискусії щодо майбутнього впровадження стейблкоїнів.
Благодійні ініціативи
WhiteBIT системно підтримує Україну в боротьбі за незалежність. З лютого 2022 року компанія спрямувала понад 465 млн грн власних коштів на допомогу армії та постраждалим від війни.
Крім того, компанія надала технічне рішення для збору донатів у криптовалюті усім найбільшим фондам України, що дозволило зібрати понад 160 млн USDT для ЗСУ.
Погляд у майбутнє
Від європейської криптобіржі до глобальної фінтех-екосистеми – історія WhiteBIT демонструє послідовність, інноваційність і довіру до технологій блокчейну. Створивши W Group, компанія продовжує свій шлях до мети – будувати безпечні, зручні та комплексні рішення для приватних і корпоративних клієнтів у всьому світі.
Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.


Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: