Ще кілька років тому 3D-моделювання здавалося сферою закритою, складною, лише для технарів або людей з художньою освітою. Але вже сьогодні створювати 3D-моделі можуть усі: дизайнери інтер’єрів, маркетологи, інженери, студенти, а також мами в декреті й навіть  пенсіонери.

При цьому ринок 3D-фахівців стрімко зростає у всьому світі, а попит на них перевищує пропозицію. Бо 3D – це і відеоігри, і реклама, й архітектура, й e-commerce, а ще NFT, дизайн меблів та одягу, навіть виробництво. 

У партнерському матеріалі розповідаємо, як курси на кшталт Visual 360 дають можливість за кілька місяців опанувати професію з нуля, створити портфоліо та вийти на стабільний дохід у валюті. А також розповідаємо історії студентів, яким це вже вдалося, та ділимося практичними порадами з тими, хто лише приглядається до  кар’єри у сфері 3D. 

Партнерський матеріал?

Чому 3D-моделювання це перспективно

За даними Grand View Research, обсяг глобального ринку 3D-моделювання та мапінгу сягне $16,7 млрд до 2030 року, з річним приростом понад 15%. Попит формують десятки галузей: від архітектури та реклами до геймдеву, VR/AR, медицини й кіно – усюди потрібні якісні 3D-моделі: персонажі, об’єкти, простори.

Сьогодні замовників стає дедалі більше – це архітектурні бюро, рекламні агентства, виробники товарів, ігрові та кіностудії, освітні й медичні стартапи. Тобто це про поєднання технології і творчості.

3D-моделер працює онлайн, з будь-якої точки світу, сам планує час і впливає на візуальну мову глобальних проєктів. А головне – створює контент, який бачать мільйони.

Як увійти у  3D-моделювання

У цю галузь можна увійти навіть без попереднього досвіду. Тут не потрібна художня освіта чи «вроджений талант до малювання». Більшість проєктів в архітектурі, рекламі чи іграх виконуються на основі чіткого технічного завдання.

Робота 3D-моделера – це насамперед уміння:

  • уважно читати й виконувати вимоги клієнта чи студії;
  • працювати у програмному забезпеченні (3Ds Max, Blender, Maya тощо);
  • правильно застосовувати інструменти освітлення, текстурування та моделювання.

Творчий підхід цінується, але основа роботи – технічна точність і дисципліна. Це робить професію доступною для будь-кого, хто готовий вчитися крок за кроком.

Переглянути більше інформації про курси від Visual 360 можна за посиланням

Від юриста до 3D-моделера: реальна історія

Віктор ще недавно працював у сфері юриспруденції, але завжди мріяв про креативну професію. Його вибір припав на курс In Game від Visual 360, де він починав буквально з нуля.

«Якщо ти прийшов без досвіду, буде складно. Але якщо слухати, вчитися, слідувати порадам кураторів, усе вийде», – ділиться він.

Сьогодні Віктор уже впевнено створює 3D-моделі та середовища для різних проєктів, а також формує портфоліо для міжнародного ринку. Для нього важливою стала підтримка менторів і допомога із працевлаштуванням. Його порада новачкам: мати сильну внутрішню мотивацію, не зупинятися на одному курсі, а також розвиватися самостійно.

Як почати: самостійне навчання vs курси

Безкоштовні YouTube-уроки й форуми здаються гарною ідеєю на старті, для знайомства з напрямом у власному темпі. Але є мінуси: відсутня структура в навчання, немає перевірки знань і зворотного зв’язку. Часто такий шлях займає роки.

Натомість навчальні програми дають чітку структуру: від перших інструментів до готового портфоліо. Є підтримка викладачів, практичні завдання та системність. Мінус – платне навчання й потреба в дисципліні. Проте саме вона допомагає швидше отримати перші замовлення.

Втім, деякі курси, як, наприклад, Visual 360 In Game, поєднують обидва підходи: навчання у власному темпі із системним опануванням робочих програм і створенням практичних кейсів для реального ринку. 

Детальніше про курс Visual 360 In Game за посиланням

Що таке Visual 360

Visual 360 заснували понад 12 років тому Олексій Коріновський, Артем Козлов і Віктор Рогов. Спочатку це була студія 3D-візуалізації, яка згодом виросла в навчальний центр. Сьогодні компанія працює з різними проєктами – від архітектурної візуалізації до комерційного 3D-моделювання для брендів, ігор тощо.

  • Віктор Рогов з командою створював моделі для легендарної гри GTA.
  • Артем Козлов розробив методику ImmersionED – інноваційний підхід до навчання, що поєднує імерсивне середовище, гейміфікацію, AI-адаптивність і проєктний підхід.
  • Олексій Коріновський відповідає за розвиток компанії, а також розробив інтенсив зі створення мультфільмів за допомогою ШІ.

Засновники Visual 360 переконані: 3D-моделювання – це професія майбутнього. Вона поєднує творчість і технології, дає свободу працювати з будь-якої точки світу і впливати на глобальні проєкти.

Про курс Visual 360 In Game

Курс In Game – це чітке і структуроване навчання, головна мета якого дати можливість новачкам увійти у 3D-сферу без бар’єрів і розпочати кар’єру навіть без попереднього досвіду.

In Game має три варіанти пакетів і кожен учень може підібрати для себе вигідніший. Серед плюсів курсу: перевірка домашніх завдань, онлайн-зустрічі з викладачем кожного тижня, навчання на реальних кейсах і ТЗ, ліцензійне програмне забезпечення та багато інших.

In Game – це легкий і швидкий спосіб почати роботу в IT й заробляти. Усі учні, які старанно навчалися та виконували всі рекомендації, якісно оформили своє портфоліо і знайшли перші проєкти. Головне в навчанні – це мотивація та зацікавленість, усе інше надасть Visual 360 In Game.

Партнерський матеріал?

Більше про курс Visual 360 In Game

Це партнерський матеріал. Інформацію для цього матеріалу надав партнер.
Редакція відповідає за відповідність стилістики редакційним стандартам.
Замовити матеріал про вас у форматі PR-статті ви можете тут.

 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: