Communications Platform as a Service Concept - CPaaS - Cloud Solutions that Enable Companies to Add Real-time Communications to their Business Applications - 3D Illustration
Повномасштабне вторгнення росії не зламало українців, тому бачимо, що роботу потроху відновлюють, відкривають нові ФОПи, створюють стартапи, запускають бізнеси, кафе й інші заклади обслуговування. Усе це українці роблять не тільки у своїх містах, але й на нових місцях, куди вони переїхали після 24 лютого.
Українці також примудряються відкривати успішний бізнес у Європі або працювати звідти віддалено на Україну. У цьому партнерському матеріалі із Zadarma ми розповімо, як цей сервіс IP-телефонії допоможе створити віртуальний офіс в Європейському Союзі чи Великій Британії, знайти шлях до клієнтів, що знаходяться в різних країнах, і забезпечити можливість спілкування з ними у зручний спосіб.
Зміст
Віртуальний офіс дуже схожий на звичайний, тільки без приміщення. У ньому є працівники, налагоджена телефонія, своя АТС, система управління відносинами із клієнтами — CRM тощо.
Якщо ви визначилися з місцем для відкриття бізнесу, треба придбати телефонні номери цієї країни, щоб бути на зв’язку та вести облік клієнтів. Також необхідно налаштувати хмарну АТС. Вона допоможе приймати дзвінкі, переадресовувати їх або перерозподіляти між операторами чи менеджерами.
Для швидкого і вдалого старту бізнесу в Європі дуже важливо під’єднати нову або інтегрувати у свій бізнес уже наявну хмарну CRM-систему. Вона фіксуватиме дзвінки, відмічатиме клієнтів та їхні дані тощо.
Напевно у вас уже паморочиться в голові від усіх цих «треба», тому нумо розбиратися послідовно. Далі описуємо поступові кроки, які потрібно зробити, щоб відкрити віртуальний офіс у ЄС з найменшими зусиллями.
Докладніше про віртуальний офіс можна дізнатися тут
Для того щоб відкрити віртуальний офіс за допомогою сервісу Zadarma, потрібно виконати наступні дії:
Тут приведені всі кроки для створення віртуального офісу, але про деякі з них треба дізнатися більше. Саме для цього продовжуйте читати далі.
Для початку виберемо тарифний пакет. Для команди від двох до десяти людей оптимальним варіантом стане «Офіс». Тариф коштує $17 на місяць для команди, якщо платити одразу за рік, або $19, якщо платити помісячно. Також є тарифи «Стандарт» для команд до п’яти людей і «Корпорація» для середніх і великих компаній від п’яти до 400 співробітників.
У тарифні плани Zadarma входить буквально все, що потрібно: вихідні дзвінки, телефонні номери, розширення можливостей АТС, а також сама віртуальна телефонна станція.
Далі звертаємо увагу на хмарну АТС від Zadarma. Це зручний інструмент, який дозволяє організувати роботу з телефонією на віддаленій основі. Головні елементи віртуальної АТС — віртуальний номер телефону й інтернет-з’єднання.
Основний принцип дії хмарної АТС — здійснювати дзвінки без прив’язки до країни й обладнання. Хмарна АТС дозволяє телефонізувати офіс, налаштувати голосове меню, вести статистику розмов та має інші корисні функції, які підвищують ефективність роботи із клієнтами.
Сервіс Zadarma надає можливість встановити спеціальне програмне забезпечення, що дозволяє здійснювати телефонні дзвінки з комп’ютера чи іншого пристрою. Підприємства, а тим паче нові маленькі бізнеси, які використовують ці програми, суттєво знижують свої витрати на телефонний зв’язок і спрощують роботу із клієнтами.
Оскільки АТС Zadarma базується на хмарній технології, вона забезпечує користувачам стійкість зв’язку, а також дозволяє використовувати необхідну кількість ліній телефону залежно від потреб бізнесу.
Для налаштування віртуальної АТС треба зробити наступне:
Після того як ви налаштуєте свою хмарну АТС, можете додати код на вебсайт вашої компанії чи онлайн-магазину, щоб відвідувачі сайту могли легко зв’язатися з вами за допомогою callback-віджету.
Докладніше про хмарну АТС від Zadarma можна дізнатись тут
У Zadarma є багато цікавих і корисних бонусів для своїх клієнтів. Наприклад, сервіс пропонує інтеграцію з різноманітними CRM-системами:
Це дозволяє під’єднати телефонію Zadarma до CRM-системи користувача, щоб він міг працювати із клієнтами з одного зручного інтерфейсу. Наприклад, коли клієнт зателефонує на віртуальний номер, інформація про дзвінок автоматично зберігатиметься в CRM-системі, що дозволить легко відстежувати інтеракції із клієнтами і збирати важливі дані.
Деякі інтеграції допоможуть здійснювати дзвінки прямо із CRM-системи. Це означає, що менеджер чи будь-який інший співробітник може набирати номер телефону прямо зі свого CRM-інтерфейсу і розмовляти із клієнтом безпосередньо зі свого комп’ютера.
У Zadarma є і власна безкоштовна Teamsale CRM. Ця хмарна система також допоможе автоматизувати всі основні процеси без зайвих витрат. Teamsale CRM повністю інтегрована з телефонією та АТС Zadarma, підходить для бізнесу будь-якого масштабу і, головне, за неї зовсім не треба платити, незалежно від чисельності штату співробітників.
З інших додаткових корисних інструментів Zadarma варто виділити call tracking, аналітику розмов і безплатні відеоконференції. Колтрекінг допомагає заощаджувати гроші на рекламі. Він аналізує кількість вхідних дзвінків, а також показує додаткові дані за дзвінками та сесіями клієнта на вашому сайті.
Аналітика розмов представлена спеціальним інструментом, який автоматично перетворює телефонну розмову менеджера із клієнтом на текст. У такому форматі його простіше й ефективніше аналізувати керівникам. Тим паче для цього є різні шаблони та фільтри.
Можливість відеодзвінків на сайті дозволяє не витрачати час на пошуки зовнішніх інструментів для зв’язку і швидко організовувати зустрічі всередині компанії через браузер, планшет або смартфон.
Подивитись всі можливості та спробувати віртуальну АТС Zadarma можна на сайті
Zadarma — чудовий сервіс для відкриття бізнесу в Європі чи роботи звідти на Україну. Платформа надає безліч корисних інструментів і послуг: віртуальні номери в багатьох країнах ЄС, що дозволяє підключатися до місцевих мереж, щоб дзвонити й отримувати дзвінки від місцевих клієнтів, партнерів чи постачальників; хмарну АТС, що збирає всі дзвінки на одному номері та перенаправляє їх на різні номери чи різних співробітників; відеоконференції, що допомагають зв’язуватися з партнерами і співробітниками з будь-якої точки світу й обговорювати питання в режимі реального часу.
Через Zadarma можна відправляти SMS на місцеві номери мобільних телефонів у країнах Європи. Варта уваги й консоль адміністратора. Цей інструмент відстежує всі послуги, налаштування та оплати, пов’язані з віртуальним офісом в Україні чи ЄС, і керує ними.
Спробувати віртуальну АТС Zadarma