Кожний бренд має власну систему оцінювання якості продукції. Але всі вони засновані на міжнародних вимогах до сертифікації товару та відповідають нормам кожної конкретної країни, де цей товар продають. 

У партнерському матеріалі з’ясовуємо, як забезпечує високу якість смарттелевізорів бренд KIVI

Партнерський матеріал?

Яку сертифікацію має пройти телевізор

Кожний телевізор, який продають на території ЄС та України, має отримати знак CЕЯк виробники контролюють якість своєї техніки: на прикладі смарт-телевізорів KIVIЯк виробники контролюють якість своєї техніки: на прикладі смарт-телевізорів KIVIфр. Сonformite Еuropeen – європейська відповідність. Він означає, що товар відповідає європейським стандартам ЕN, зокрема, вимогам екологічності, охорони здоров’я та безпеки праці. 

 

Також товар має пройти сертифікацію за українськими стандартами. Тобто його потрібно перевірити на електромагнітну сумісність, низьковольтне обладнання, екодизайн, енергоефективність, вміст шкідливих речовин. Крім того, телевізор проходить сертифікацію Wi-Fi/Bluetooth-модулів та отримує гігієнічний висновок СЕС. 

Увесь цей процес триває досить довго, тому модельний ряд може оновлюватися не так часто, як цього хотілося б споживачеві. Зате і покупець, і виробник отримують повністю перевірений продукт найвищої якості.

Які етапи перевірки якості проходить продукція KIVI

Багаторівнева система забезпечення якості товару KIVI має такі етапи:

  1. Контроль департаменту R&D при проєктуванні. 
  2. Перевірка під час пілотного виробництва. 
  3. Постійний моніторинг якості під час масового виробництва. 
  4. Вибірковий контроль на кожному етапі виробництва. 
  5. Інспекція якості: спеціально залучена незалежна компанія дає експертний висновок. 
  6. Контроль якості відвантаження з фабрики. 
  7. Перевірка завантажених контейнерів. 
  8. Перевірка якості під час розвантаження контейнера перед відправкою в ритейл. 
  9. Перевірка якості в магазинах.

Як проходить пілотне виробництво партії

Вісім років тому представники бренду KIVI провели переговори з найпотужнішими виробництвами Китаю і врешті вибрали для співпраці фабрику МТС. Вона входить у трійку найбільших виробників телевізорів, має сертифікацію ISO 9001 та керується принципами безпеки виробництва.

Як виробники контролюють якість своєї техніки: на прикладі смарт-телевізорів KIVI

Тут, на МТС, виготовляють телевізори відомих А-брендів, адже мало в кого з них є власне виробництво. Побудувати фабрику за найвищими стандартами – це десятки мільярдів доларів. Тож зараз KIVI контрактно виробляє продукт, який задовольняє вимоги бренду і споживачів до якості.

Окрім фабрики ще на етапі проєктування кожної моделі KIVI вибирає компоненти найвищої якості від світових виробників. Партнер із «заліза» Mediatek виділив для співпраці із брендом окрему команду. Так само МТС має окремий R&D-підрозділ, який взаємодіє з розробниками KIVI. 

Під час пілотного виробництва в телевізорів KIVI перевіряють понад 100 параметрів. Техніка також проходить низку випробувань. І тільки тоді, коли команда KIVI задоволена результатами перевірок, модель переходить у масове виробництво. 

Дізнатись більше про компанію KIVI можна за посиланням

 

Як перевіряють якість в екстремальних умовах

Як виробники контролюють якість своєї техніки: на прикладі смарт-телевізорів KIVIНа лініях збирання телевізорів інженери виконують вибірковий контроль. Тобто  абсолютно випадково відбирають уже зібрані продукти й направляють їх на додаткову перевірку. 

Вибрані екземпляри відправляються до так званої кімнати старіння. Там телевізори працюють по 20 годин на добу з невеликими перервами або по п’ять годин з перервами на п’ять годин. Це дозволяє перевірити роботу техніки і в умовах екстремального навантаження, і при типовому навантаженні, ніби це реальний глядач дивиться кіно в себе вдома. Тест у кімнаті старіння може тривати навіть декілька місяців, а все для того, щоб дізнатися, чи не зашвидко вигоряє матриця. 

Якщо показники в нормі, партія вважається придатною. І тоді телевізори відправляють мерзнути й перегріватися. Це ще один вид перевірки – робота в холоді та при високій температурі. Кожний проводок чи гвинтик має нормально працювати в умовах від –20°C до +40°C

Які ще перевірки проходить телевізор на старті масового виробництва

У тестовій лабораторії оцінюють якість усіх елементів смарттелевізора. Обов’язково дуже прискіпливо перевіряють екран (його яскравість, кольоровість, баланс білого), звіряють кути огляду, запускають спеціальний контент для визначення адекватності відповіді екрана та ввімкнення спеціальних режимів телевізора, коректності кольору та відгуку. Таким чином виробник зіставляє заявлені й отримані характеристики.

Такі самі глибинні тести відбуваються з пультом: перевіряють радіус його дії, якість збирання і друку, якість пластику, кнопок, проводять smell test. Подібні маніпуляції відбуваються також із корпусом, ніжками, кріпленнями й усіма іншими частинами телевізора. 

Якість софтчастини забезпечують на двох етапах. Спочатку в R&D-центрі KIVI створюють добірку потрібних застосунків, яку фінально затверджує офіційний партнер – Google. Уже після виробництва перевіряють вибіркові телевізори з партії, щоб усі потрібні застосунки були встановлені та коректно запускалися.

Дізнатись більше про компанію KIVI можна на сайті

 

Як проходить незалежна інспекція

Незалежне тестування, яке виконує інспекційно-дослідницька організація на замовлення KIVI, перевіряє телевізори буквально до гвинтиків, оцінює навіть якість паковання. Це додатковий елемент забезпечення якості, який бренд впровадив самостійно, щоб бути впевненим, що всі телевізори KIVI перевірені та відповідають заявленим характеристикам. 

Якщо й ця інспекція є пройденою, то партія відправляється в порт на завантаження в контейнери, які пливуть до Європи. 

KIVI ставиться до кожної своєї моделі як до пілотного запуску і перевіряє вже зібраний телевізор декілька разів у різні способи, залучає для цього різних фахівців. Якщо партія телевізорів виїхала з фабрики, це означає, що продукція пройшла декілька кіл контролю і телевізори відповідають усім заявленим характеристикам і гарантійним вимогам. 

Про KIVI

KIVI – міжнародна компанія, заснована 2016 року, офіс якої розташований у Будапешті. Основний бізнес – розробка та виробництво смарттелевізорів з дистрибуцією продукції в Європу й Азію. Відділ Research & Development знаходиться в Україні та Китаї.

Виробництво KIVI здійснюється на потужностях найбільшого у світі контрактного виробника MTC (Шеньчжень, Китай) і відповідає міжнародним вимогам якості. KIVI використовує компоненти провідних виробників Китаю, Японії, Тайваню, Південної Кореї.

На сьогодні продано понад 1,5 млн пристроїв.
KIVI є сертифікованим партнером Google і Netflix.

 

Партнерський матеріал?

Дізнатися більше про KIVI

 

Loading comments...

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: