Запрошуємо на вебінар «PR в міжнародних бізнесових та технологічних спільнотах». Спікер — Віра Ворон, Creators PR Agency
14 березня о 17:00 відбудеться безплатний вебінар про ефективний міжнародний PR. Спікеркою стане Віра Ворон – співзасновниця MC.today та Creators PR Agency. Розповідаємо, як потрапити на онлайн-івент і кому він стане у пригоді.
Зміст
Що буде на вебінарі
Ця подія стане у пригоді PR-фахівцям, маркетологам і власникам бізнесу. За півтори години Віра Ворон розповість, як успішно будувати бренд та репутацію на глобальних ринках.
Вона розкаже:
- чим відрізняються підходи в піарі на українському та англомовному ринках;
- яка потрібна команда для успіху;
- як шукати майданчики для піару;
- які є системні підходи до комунікацій: інструменти та можливості.
Як потрапити на івент
Щоб взяти участь в вебінарі, зареєструйтеся через Google-форму – це обов’язково. Ви отримаєте на свою електронну адресу посилання в Zoom 14 березня. Ефір стартує о 17:00, бонусом ми надішлемо його запис.
Про спікерку
Віра Ворон – співзасновниця MC.today, співвласниця Creators Media Group, CEO у Creators PR Agency.
Підприємниця з понад 15-річним досвідом роботи в медіа, маркетингу та PR. Як CEO Creators PR Agency, Віра Ворон допомагає IT підприємцям та їхнім бізнесам підкоряти світ, будувати репутацію та бренди в технологічних спільнотах.
У галузі PR вона із 2007 року, а з 2015-го допомагає компаніям із міжнародним піаром. Віра створила з нуля чотири онлайн-медіабізнеси. Зараз загальна аудиторія її проєктів складає близько 4,5 млн користувачів щомісяця.
Вона допомогла більше ніж 500 компаніям розвиватися на місцевих і глобальних ринках.
Віра здобула ступінь у галузі комунікацій у Чартерному інституті зв’язків із громадськістю у Великій Британії.
Про Creators PR Agency
Агенція з PR для технологічних бізнесів, заснована Вірою Ворон та Дмитром Волошиним. Команда працює з технологічним бізнесом та допомагає будувати бренд та репутацію в міжнародних технологічних та бізнес-спільнотах
Creators PR Agency допомагає вибудовувати бренди у медіа, подкастах, соцмережах. У її портфоліо – проєкти для великих IT-бізнесів та стартапів, публікації у TechCrunch, глобальному Forbes, The Next Web та інших виданнях, організація виступів спікерів у подкастах із аудиторією у сотні тисяч людей тощо.
Сервіси команди
- Побудова комунікаційної стратегії на англомовні ринки
- Просування в технологічних та бізнес-спільнотах
- «Упаковка продуктів»
- Побудова ком’юніті, просування продуктів у соціальних мережах
- PR та взаємодія з медіа
- Контент-маркетинг
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: