Нормальний огляд DMC: Peak of Combat

Опубликовал
VladisLove

В попередньому дописі мене критикували, що немає огляду самої гри. Особисто я не хотів його робити. Але 2600+ переглядів? Ви чого? Це в 10 раз більше, чим на моєму огляді серії ігор Мафії! Краще в них зіграйте! Людям цікаво, тому ось вам повноцінний огляд гри. Навіть про High-End контент напишу – Рейди.

Я граю на Англ версії, бо в ру криві шрифти. Тому і скріншоти звідти. І може допис на Англ перекладу, якщо буде настрій.

Спочатку про бойову систему. У нас 3 кнопки атаки – Basic, Skill та Ultimate. Кожна з них має свої особливості і може мати різний функціонал залежно від Персонажа!!! В більшості випадків – Basic бʼє звичайними атаками, а при довгому натисканні підкидує супротивника в повітря. Кнопка Skill видає потужну перезаряджаєму атаку (чи ні!), а для натискання Ultimate потрібно заповнити шкалу MP чи виконати деякі вимоги.

Фото не передати, але круто бачити відео перегляд навичок. Здається, було в DMC:V. Заодно тут і качаєте навички героя.

Онлайн-курс "Управління ІТ-командами" від Laba.
Прокачайте свої soft- і hard-скіли в управлінні кількома IT-командами, отримайте практичні стратегії та інструменти ефективного team-ліда.
Програма курсу і реєстрація

З отриманням 3 героїв по сюжету, у вас відкривається можливість набрати Dream Team і виникає нова механіка – QTE. Персонажі набивають на супротивниках дебафи і можуть переключитися на іншого заради QTE-атаки. Бʼє Дуже Боляче!

Окрім Рейдів та Purgatory, у вас завжди 3 героя. Тому треба зробити синергію між ними.

Звісно, щоб не отримувати атаки по обличчю, є Стрибки та Перевороти. А в них захована ще 1 річ – Extreme Стрибок чи Extreme Переворот. Слово “Extreme” каже про «останній момент» атаки. Або простими словами – Відбивання (Привіт, Секіро). Але настільки довге КД у нього в більшості героїв, що ну його.

У Персонажа Dante: Royal Guard замість переворотів – Блок. Та Extreme Блок є. І саме на ньому потрібно «ловити» атаки в останній момент заради збільшеного «демеджу». Чисто Персонаж-Танк для механіки Відбивання атак.

І щоб покінчити з бойовою системою – шкала Мани та накладані бафи на вас. У кожного Персонажа там різні будуть бафи, тому дивіться уважно. Наприклад, у Dante: One-Man Show це 2 ноти; у Vergil: Count Thunder – 5 «пірамідок» для зарядки Ultimate.

Обовʼязково проходьте навчання за Персонажа в меню Events -> Skill -> Training stage. Зможете дізнатися певні фішки, про які навіть не здогадувалися.

Ось і переходимо до Персонажів. Їх ПОКИ не так багато, тому розповім у вигляді таблиці. Але що саме ГОЛОВНЕ – всі персонажі важливі, але не всі потрібні 🙂

Персонаж Роль/Стихія Опис
Dante: Demon Hunter Слабкий DD / Фіз Незрозуміло, для чого потрібен 🙁
Dante: One-man Show Support / Електро Гарний support для Електро DD
Dante: Royal Guard Танк / Фіз Перекатів немає, Відбивання атак наше все
Dante: Fists of Salvation Середній DD / Вогонь Повинен гарно зносити тяжкі Щити
Lady: Swift Arsenal Heal + Середній RDD / Фіз Один з основних і єдиних хілерів для паті
Lady: Spark Igniter Середній RDD / Вогонь Нічого особливого, але нормальна
Lady: Frosty Grace Гарний RDD / Лід Найкраща Lady з класним AoE QTE
Nero: Devil Bringer Гарний DD / Вогонь Наче норм, нічого особливого
Nero: Knight of the Order Середній DD / Вогонь Наче норм, нічого особливого
Vergil: Devil Crusher Середній DD / Фіз Можна купити за 2 бакси 😉
Vergil: Nomadic Lightning Support / Електро Як самий перший Данте, але є стяжка мобів. Тому також відстій
Vergil: Endless Judgement EXTREME DD / Фіз Стара Імба 🙂
Vergil: Count Thunder EXTREME DD /Електро Нова Імба 😉
V Summon + RDD / Лід Неясно, куди і коли потрібен

Якщо що, в грі немає такої ролі як Танк. Просто мені так простіше розрізняти. І хто не знає: DD – Damage Dealer; RDD – Range DD.

В грі є деякі характеристики, що допомагають визначити роль у грі. Наприклад, швидко збивати звичайні Щити чи Щити на кількість ударів. Так, Shit`ів 2 види 🙂

Прокачування персонажів здійснюється внаслідок багатьох факторів. А саме:

  • Рівень Персонажа – тут звично. Але за вбивство монстрів він не прокачується;
  • Таланти – вибив того ж Персонажа? Отримуй додаткові характеристики;
  • Зброя – рівень, кількість однакової зброї в одному, перехідні етапи між рівнями;
  • Навички – окреме меню, де можете прокачати та прочитати про свої навички та відео з ними;
  • Карти – значно збільшують характеристики, качати 4 штуки, досить дорога. Отримуються по проходженню режиму Slot of Slaughter;
  • Book of Beast – в ній качаєте руни та всіх персонажів певної стихії;
  • Пробудження – сильне покращення характеристик на початку гри. Вимагає проходження режиму Memory Corridor.

Рівні героїв та зброї залежать від рівня акаунту. Тому відразу стати «Батьком» не вийде.

Скільки-скільки??? Карти
Рівні героїні
Awakening. Потрібно проходити Memory Corridor
Рівні Зброї
"Прорив" Зброї

Кілька прикладів прокачки.

Як бачите, список покращень великий. І для кожного з них потрібні свої ресурси. Вибачте, але їх тут багато і перераховувати всі не буду 😉 А ось де їх добувати – запросто.

Звісно, ще є всілякі мідні, срібні, золоті, гільдійні монети тощо. Вони допомагають отримувати не тільки ресурси, а ще й легендарну та червону зброю!

ПоЦ складається з багатьох режимів гри, але в більшості з них – знищення монстрів (як неочікувано :O). Але кожен раз різні нагороди та ресурси. А саме: Сюжет/Кампанія, Events (в ній Головні 3 вкладення) та захований в Guild режим Purgatory (спойлер: Rogue-Like). Тому розглядаємо все по черзі.

Сюжету як такого немає. Точніше, він є. Але це є більше навчанням і способом заробітку Кристалів на перших годинах гри. Вам показують монстрів, босів. Інколи є ЗАГАДКИ! Великим мінусом є те, що за кожну сутичку потрібно віддавати аж 30 Піц. Тому швидко пройти Сюжет не вдасться, точніше за 2-3 тижні мінімум. Бо навіть якщо будуть Піци, то ще прокачувати Персонажів треба.

Піци витрачаються на Сюжет, місії з новими Персонажем та режим Slot of Slaughter.

У кнопці Events сховані майже всі активності в грі. Кожна з них є особливою та за її проходження існує різна нагорода. Тому ось вже друга таблиця в дописі.

Назва Опис Які матеріали отримуєш?
Resources
Perfect Timing 3 різних види завдань. Не складні і не вимагають вбивства мобів Рівень Персонажу
Vine of Greed Великий «стрючок» посередині арени. Треба знищити за відповідний час, поки вам будуть заважати. Рівень Навичок
Airborne Challenge Арена, в якій є баф при атаках в повітрі (mid-air). Рівень Зброї
Skyfall Well Ліфт, в якому замало місця для всіх 🙂 Для “прориву” Зброї
Challenge
Realm Conquerer Вибираєте героїв певної стихії і проходите рівні. Чим більше рівень, тим більше ресурсів отримуєте. Кристали, Книжки для Навичок
Boss Hunt Рейтингова битва з босом Кристали, все для Book of Demon
Co-op Mode Рейди на 4 людини по 1 герою від кожного Сама Зброя, Для Зброї, Медалі
Memory Corridor Сюжетні місії з підвищеною складністю Багато чого 🙂
Bloody Palace Рейтингова арена з 5 рівнями. Кристали, Таланти, Книжки для Навичок
Slot of Slaughter Випадкова арена з бафами/дебафами Карти для Персонажу
Skill
Sky Arena Майже збалансоване ПвП Монети та Зброя
Secret Archive Тести на кмітливість Матеріали для Зброї
Training Stage Тренування всякого. Можна спробувати нових Персонажів. Кристали

Режим Purgatory відкривається лише для членів гільдій. І саме головне, що це Rogue-Like режим. Ми беремо персонажа, який є у члена гільдії (навіть того, що за Real Money) та проходимо їм карту. Так, можна заздалегідь прокласти шлях. Під час проходження беремо нові навички та артефакти. В самому кінці шляху – бос. Він і перевірить, що ви там назбирали.

Карта

Ля, який Данте. Жаль тільки, що в грі так собі. Як показує практика, гравці на Данте явно розумніше тих, хто може витрати 100-200 вічнозелених на нового Вергілія та писати “I play for Fun”.

Самі цікаве з усього цього: Boss Hunt, Bloody Palace та Purgatory. А Co-op Mode – найбільш вогненебезпечне для крісла!

Як я зрозумів, немає нормальних пояснень до режиму Co-op Mode в грі. Тому мені доведеться відповісти на це непросте питання. Я знаю, що люди не вміють читати чи дивитися “посібники” по проходженню босів. Які мої докази? Опис механік босів є у ГРІ!!!! Тому доведеться коротко розповісти.

Мої 2 персонажа заблоковані, оскільки вже проходив ними рейд

Вас зустрічає вікно з вашою кількістю успішних проходжень (!!!) босів рейдів (тікетів). Успішно пройти рейди можна по 3 рази кожен. Тепер бачите вікно з вибором рейда та його складністю. Вибираєте складність по Загальному рівню вашого Персонажа і, ОБОВ’ЯЗКОВО, читаєте Гайд на Боса! Далі створюйте кімнату, кличте друзів, членів гільдії або рандомів, вибираєте героїв на Ваш смак та поїхали? І так, і ні. Для боса Жаби – підійде що завгодно. А ось для Hellfilth/Гефеста – Ні, бо другого боса не вб’єте за 10 хв відведеного часу.

Хтось скаже, що це не рейди, а більше Dungeon/Підземелля. Просто немає тої кількості людей. Я згоден, але якось звичніше казати саме рейд.

Ось і гайд на боса. Як зручно. Так чому не читаєте?

Коротко по рейду на Hellfilth/Гефеста:

  • Команда повинна складатися з мінімум 2 RDD. Причина? Другий бос;
  • Складається з 3 босів, де останній – Hellfilth/Гефест;
  • Перший бос проходиться “обличчям об клавіатуру телефон”. Небезпека є лише на останній стадії, бо люди НЕ ЧЕКАЮТЬ інших і беруть собі баф, який блокує вогонь на землі. А горить ВСЯ арена і всі потроху втрачають HP.
  • Другий бос просто по дурному зроблений. До 50% HP літає по всій арені в НЕБІ. Звичайні DD можуть почати стрибати, літати та продовжити страждати. Тому “збиття птаха” до цих 50% лежить на RDD.
  • Hellfilth/Гефест складається з 3 фаз: бити ліву, праву руку та голову; зняти Щити з 2 сфер та НАПРАВИТИ промені з них в боса; бос лежить і ми його б’ємо. Повторити стільки раз, скільки дасть таймер. Простий бос сам по собі, АЛЕ має візуальний обман/баг. Про це пізніше.
  • Щодо 2 рук та голови. В ідеалі, їх потрібно бити одночасно. Але так не завжди буває 🙂 Тому після однієї з кінцівки, є якийсь час на вбивство інших частин тіла. Нажаль, кінцівки “повертається назад до життя”. Як мені здалося, після першого закриття фаз, швидкість “воскресіння” збільшується.
  • Щодо 2 сфер. Одна сфера (зліва) має звичайний Shit, тоді як інша (справа) – Shit на кількість ударів. Зазвичай діляться на 2 команди ЗАЗДАЛЕГІДЬ, щоб знати куди хто біжить. Саме цікаве далі – сфера (обидві) вибирає Найближчого до неї і показує направлений Лазер. Ціль гравця – направити Лазер в боса. Потім сфера стріляє і повинна потрапити у боса. Потрапляння двох пострілів з цих сфер у боса -> Максимум DPS!
  • Про візуальний обман. Не знаю, це “фіча, а не баг”, але буває так, що постріли сфери не зараховуються. Тому я вирішив робити так: хоч бос і Візуально десь далеко, але направляти Лазер в центральну частину Арени. Точніше там, де її Голова на початку бою. Вона навіть візуально відрізняється, бо по обидві сторони лежать якісь уламки. Туди і цілити. Тоді 3/3 зарахувало.

Якщо не хочете читати, то ось зрозумілий Гайд на Hellfilth/Гефеста. Хоч і на Ру.

Після успішного закриття всіх 3 чи Частково проходження (1, чи двох), у вас забирають можливість проходити рейд у цей день. Тобто, в день можете витратити максимум 4 тікета. Якщо ж вам не вдалося пройти Hellfilth/Гефеста, вам потрібно повністю проходити рейд. Але за пройдених на сьогодні босів ви не отримуєте нагород, лише за останнього. А якщо завтра – то знову нагорода з першого по третього.

Чисто мій прохід. Можете побачити на третій спробі як я самостійно поцілив Лазером. Добре, що інші V та Данте норм гравці. Але ідіот на Неро заважав, так він ще і отримав Лег Зброю. За ЩО??? 

Якщо не знаєте що робити – Нічого не чіпайте! Дивіться на тих, хто знає що робить. Або удає, що знає 🙂


Надіюсь, тепер читачам сподобається огляд. Чи хоча б зменшиться кількість тих, хто не знає механіки босів (ні).

 

Disqus Comments Loading...