З найпершим Half-Life я познайомився в ігровому клубі, побачивши як школота наче ненормальна бігала по Crossfire. Це одна з по-справжньому безсмертних карт.
Так-так, та сама, в якій є бункер — у ньому можна зачинитися, залишивши гинути від авіаудару тих, хто зовні (от тільки вони не дострибнуть до небес на гаусі). Та й структура дуже вдала, з багатоповерховістю та різними закутками — досвідчений гравець може виробити собі ідеальні варіанти маршрутів під час матчу.
Мало хто хотів грати сінглплеєр, адже потрібно їхати довго і нудно по славносвісному монорельсу і протягом десяти хвилин спостерігати масштабну Чорну Мезу. Вже коли з’явився перший ПК, я зрозумів, що це справді легенда. Хоч це й не було секретом читачів журналів про ПК.
Half-Life 2 я зустрів у студентському віці. І так, це була ще одна революція в геймдеві завдяки фізиці та надзвичайним ігровим механікам. Такий собі роадмуві з постійними погонями, загадками та невеликими моментами відпочинку, де можна було перевести подих, шукаючи таємні ящики з амуніцією. Ну і хто тільки не був таємно закоханий у віртуальну красуню — Алекс Венс) Чи не так?
А далі ми чекали роки. Здавалося б, що може бути довшим за розробку Сталкеру? Фанати ВР гарнітур отримали можливість пограти у Alyx, але ж це досить нішовий продукт. В цьому плані Valve продовжили послідовну стратегію: кожна гра має бути революцією. Алекс стала революцією в світі ВР, адже нічого подібного до цього часу не придумали по рівню деталізації та взаємодії з імерсивним ігровим середовищем.
Якщо продовжити цю думку, то яку революцію може запропонувати Халф-Лайф 3? Гру варто сприймати не як спосіб заробити розробнику (Габену вистачає грошей і так). Це швидше знак якості і спосіб заявити про себе. Або чудовий спосіб для розкрутки якоїсь платформи чи девайсу, для якого потенційний Half-Life 3 може стати ексклюзивом. Тому, якщо ви все ще чекаєте нову гру, то орієнтуватися потрібно на анонс нової платформи чи незвичайного пристрою.
Я чомусь думаю, що Half-Life 3 випустять до чергової гарнітури віртуальної реальності, яка пропонуватиме 8К. Поки що найкращу роздільну здатність пропонує Apple Vision, хоча в плані юзабіліті вона програє своїм дешевим конкурентам: Pico, Meta.
Особисто я вже не чекаю гру, адже пройшло занадто багато часу і з’явилося немало крутих ігрових проектів, механік та технологій. Звісно, я з задоволенням пограю в нову частину, якщо вона побачить світ. А поки що ті, хто все ще ностальгує по Half-Life 2 можуть побачити слайдшоу в Рейвенхольмі у новому ремастері від фанатів.