Rakuten Viber провела опитування серед українців і дізналася про їхнє ставлення до Чорної п’ятниці, а також з’ясувала, що вони планують купувати. В опитуванні в офіційному каналі Viber Україна взяли участь понад 46 тис. користувачів.
Результати опитування показали, що 66% опитаних не вірять у «парад знижок» на Чорну п’ятницю та вважають це маркетинговим ходом. Ще 20% респондентів не чекають на знижки, просто купуючи те, що треба та коли треба. Лише 13% опитаних вірять, що знижки в Чорну п’ятницю є: 6,5% збираються полювати на знижки, інші 6,5% вірять, проте не планують робити покупки. Тільки 1% українців не чули про Чорну п’ятницю.
На питання «Чи вірите ви в «парад знижок» на Чорну п’ятницю?» відповіді розподілилися наступним чином:
Дві третини опитаних (67%) українців нічого не купуватимуть під час розпродажів, 10% орієнтуватимуться на знижки. Решта респондентів відкладали шопінг в очікуванні Чорної п’ятниці, а найпопулярнішою категорією стали одяг та взуття.
Відповіді на питання «Якщо відкладали шопінг в очікуванні Чорної п’ятниці, що плануєте придбати?» розподілилися таким чином: