Apple рекламувала, що її гарнітура змішаної реальності на початку підтримуватиме понад мільйон застосунків, включно з програмами Disney, TikTok, Amazon, Paramount та інших. Однак, як припускає Марк Гурман з Bloomberg, близько 99% з них — не нове програмне забезпечення для visionOS, а вже існуючі версії для iPad.
Таким чином усі програми для iPad автоматично відобразяться в Vision Pro App Store — якщо розробники не відмовляться, як вже, наприклад, планують зробити Netflix, Spotify і YouTube (хоча сайти все ще можна відкривати через Safari).
Цікаво, що навіть сама Apple не модифікувала для Vision Pro інтерфейси таких стандартних програм як Новини, Календар, Нагадування тощо, запропонувавши користувачам версії для iPad.
Гурман пише, що для цього є кілька причин:
Попередні замовлення на Vision Pro стартували 19 січня, тоді як у магазинах гарнітура з’явиться 2 лютого. Вартість, як і було заявлено попередньо, сягає $3500, однак за рецептурні лінзи доведеться сплатити додатково. Щодо міжнародних продажів, то, на думку аналітика Мін-Чі Куо, вони стартують напередодні конференції для розробників WWDC 2024 у червні.
Цікаво, що деякі функції та контент на пристрої можуть бути недоступні за межами США через ліцензійні обмеження. Тобто навіть, якщо вам вдалось придбати гарнітуру через американські магазини, навряд ви зможете скористатися нею повноцінно, наприклад, у Європі.