Рубрики НовиниКіно

Amazon запускає рекламу в серіалах та фільмах Prime — а от позбавитись її можна лише за додаткову платню

Опубликовал
Катерина Даньшина

У розважальному контенті Prime Video вже з 2024 року транслюватиметься реклама.

Як повідомляє Deadline, на початку року її запустять для передплатників Prime у США, Великій Британії, Німеччині та Канаді, а згодом й у Франції, Італії, Іспанії, Мексиці та Австралії.

Уперше Amazon почала показувати рекламу у футбольних трансляціях у 2022 році  — після отримання ексклюзивних прав на Thursday Night Football у рамках 11-річної угоди на суму $13,2 мільярда.

Наскільки великим стане рекламне навантаження для неспортивного контенту поки невідомо — Amazon каже, що реклама буде «обмеженою», і її буде «значно менше ніж на традиційному телебаченні чи в інших стримінгів‎».

Курс-професія "Motion Designer" від Skvot.
Навчіться створювати 2D- та 3D-анімації у софтах After Effects, Cinema 4D та Octane Render. Протягом курсу ви створите 14 моушн-роликів, 2 з яких — для реального клієнта.
Детальніше про курс

Утім переглянути контент без реклами все-таки можна — за додаткові $2,99 на місяць (нинішня ціна —  $14,99 на місяць). За словами Amazon, реклама дозволить компанії продовжувати інвестувати в контент і збільшувати ці інвестиції з часом.

Раніше тарифи з рекламою запустили Netflix і Disney+, і нині Apple TV+ залишається єдиною великою стримінговою платформою, яка використовує чисту модель передплати.

Торік Amazon заробила на рекламі $38 млрд і попри те, що вони становлять невелику частку від загального річного доходу в $502 мільярди — цей показник зростає щоквартально більш ніж на 20%.

Серед оригінальних шоу Prime Video: розкритикований та найдорожчий в історії серіал «‎Володар перснів: Персні влади», «Дивовижна місис Мейзел», «Хлопаки», «Джек Раян» та інші.

Disqus Comments Loading...