Anthropic «забула» згадати в анонсі Claude 3, що порівняла модель із «старою» GPT-4, а не GPT-4 Turbo

Опубликовал
Катерина Даньшина

Компанія, заснована кількома колишніми співробітниками OpenAI, просувала свою мовну модель, як «кращу за ChatGPT», але є нюанс.

Річ у тім, що Claude 3 переважає лише найпершу модель GPT-4, випущену OpenAI ще рік тому, а не значно потужнішу GPT-4 Turbo, яка у порівняльному аналізі Promptbase таки перемагає конкурентку в кожному тесті.

Маркетологи Anthropic натомість вирішили, що в анонсі цього краще не згадувати, зосередившись лише на порівняльних даних стосовно «старого» GPT-4 (зрештою цю «незручну» деталь вони розмістили у примітках до оголошення).

Онлайн-курс "Маркетингова аналітика" від Laba.
Опануйте інструменти для дослідження ринку й аудиторії та проведення тестувань.Дізнайтесь, як оптимізувати поточні рекламні кампанії та будувати форкасти наступних.
Детальніше про курс

Загалом розробники ШІ не вперше вдаються до рекламних трюків, аби просувати свої творіння — раніше Google визнала, що демонстраційне відео Gemini AI було постановочним.

Disqus Comments Loading...